ראיתם את הילקוטים החדשים של קל גב-אוטרלייט?

YKOREN

New member
ראיתם את הילקוטים החדשים של קל גב-אוטרלייט?

יש תובנות?
 
האמת שעוד לא ראיתי אף ילקוט בינתיים מחכה לראות מה מקבלים בעבודה של בעלי מתנה, ואז נחליט אם צריך עוד משהו. מה מיוחד בקל גב האלו ויותר חשוב - כמה הם עולים???
 

YKOREN

New member
המשקל-רק 950 גר' במקום הקודמים ששוקלים יותר

לגבי המחיר לא ראיתי אבל הבנתי שאין הבדל גדול
 
נראה לי שאני אקנה אותם

שוקלים הרבה פחות והתאים והגודל בדיוק אותו דבר צריכים לעלות 170-200 ש"ח, לא כולל העגלה. מאחר והקטנים שלי רזים וצנומים נראה לי שנקנה אותם
 

נוRית

New member
אני מודה שאני בהחלט מתלבטת

ראיתי גם בקרביץ כל מיני תיקים קלים מתלבטת כי: המשקל בהחלט משחק פה תפקיד. מצד שני - יש לנו תיק (כבד) שהוא רק בן שנה ובמצב מעולה - גם מבחינת המסר יש לי בעיה עם קניית חדש כל שנה. האם לאולטרלייט יש תחתית קשיחה? מקווה שגם בשנה הבא6ה יהיו התיקים האלה... ןתהייה אחרונה - האם הם באים עם כיסוי נגד גשם?
 

מיבי

New member
אני דווקא מעדיפה בלי דמויות

אני חושבת שאקנה תיק גב רגיל, בלי ציורים, דמויות וכוכבי על, מהסיבה הפשוטה שאולי אחרי שנה ימאס, ואז נצטרך להחליף. חשבתי אולי לקנות מחזיקי מפתחות נחמדים, ולתלות על התיק. אני מקווה שיהיה שיצתוף פעולה מצד התלמיד לעתיד.
 

sil77

New member
../images/Emo45.gif אני קניתי עם כדורגל..../images/Emo86.gif

בתקווה שיהיה לו טוב ל2- 3... לא זול הסיפור הזה..
 
שום דבר לא זול בעניין של כיתה א' ../images/Emo4.gif השבוע השארתי 300 ש"ח על חולצות ארוכות+קצרות לתלבושת אחידה + 2 מכנסי התעמלות. ובעתיד צריך עוד סווטשרטים, וגם מכנסיים בבודד. אוף, היה לי כל כך נוח עד היום עם כל חליפות הגן האלו. ועכשיו צריך להתחיל לחפש מכנסיים נפרדים, בלי חולצה, שבדרך כלל עולים לפחות כמו, אם לא יותר, מחליפת גן שלמה. 920 ש"ח שבוע הבא על הרשמה לבית הספר, ועוד לא קנינו בתכל'ס שום ציוד.........
 
תשלומי חובה לכיתה א אצלנו הנה הפירוט: תשלומי חובה (ביטוח תלמידים ובריאות השן) - 64 ש"ח סל תרבות - 99 ש"ח השאלת ספרי לימוד - 280 ש"ח ועד הורים והוצאות מיוחדות - 150 ש"ח טיולים - 101 ש"ח תל"ן - 232 ש"ח סך הכול - 926 ש"ח ורצוי בתשלום אחד - כבר בעשרים ליולי הקרוב...
 

aniש

New member
איתנו עדיין לא דיברו על הסכומים האלה..../images/Emo186.gif

 

kramerkaren

New member
לא הסכמתילתשלום אחד. חצופים!

פשוט הבאתי 3 צ'קים, השארתי במעטפה במזכירות. הגעתי למסקנה שבבית ספר - אם לא שואלים שאלות קיטבג, לא מקבלים תשובות שלא רוצים לשמוע. והפלא ופלא, אף אחד לא אמר שום דבר. הפקידו באלגנטיות את הצ'קים בתאריכים הרשומים...(זה כבר היה מטורף - תכפילי את הכמות, לשני ילדים. ועכשיו. מיד. מעצבנים!)
 
האמת שאצלנו יש אפשרות לתשלומים למי שצריך אבל בכל מקרה צריך להביא את כל הצ'קים בבת אחת. כמה יצא אצלכם בכיתה א'???
 

kramerkaren

New member
בערך מליון שקל...

אני חושבת שהסכום הבסיסי היה 700 (כמו שלכם מינוס התל"ן שאין לנו) + 100 שח "תרומה" עבור ציוד לפינות משחק של כיתות א-ב, + 120 שקלים על השכרת לוקרים (עד כיתה ו'. בסוף 6 שנות ביה"ס תיאורטית מחזירים את הכסף, באופן מעשי בכיתה ו' הם מבקשים את הכסף "תרומה" למסיבת הסיום) + 150 דמי ועד (שזה עוד יבקשו מכם בנפרד) + 100 שקלים לחודש על החזקת 6 שעות סייעת שבועיות לכיתה. מה שהיה לחלוטין רמאות כי באמצע השנה המחכנת עזבה\הועזבה והסייעת הפכה למחנכת ולא לחלוטין ברור מה קרה לשעות סייעת, על פי המנהלת קיבלנו את כל מה שמגיע לנו. במציאות - not so much. מעבר לזה שבחישוב מהיר זה יותא שהסייעת אמורה להרויח בערך 130 שקלים שלעה. אם זה נכון - אני עושה הסבה מקצועית, אבל בהיכרות שלי איתה, קשה לי להאמין שזו המשכורת שלה... עם התשלומים האלה, לא ברור איך לכל הפחות המנהלת לא יושבת על כס זהב. לא יודעת מה הם עושים עם כל הכסף. אנחנו עכשיו באמצע מאבקים לקבלת דין וחשבון.
 
דווקא אצלנו היה פירוט, אבל מצד שני מכריחים את כולם לשלם תל"ן (ואני הרי לא אלך לעשות מאבקים על הגב של הילד). לפעמים בא לי לבטל את הכול ולעבור לחינוך ביתי. בחיי.
 
למעלה