ברכה לילד/ה העולה לכיתה א'

פלגיה

New member
ברכה לילד/ה העולה לכיתה א'

בואו לשתף את כולנו בברכה שתכתבו לילד שלכם עם עלייתו לכיתה א'. ברכה כזאת - שתלווה אותו בכל שנות בית הספר. כזאת שתוכלו להראות לו בעוד שנים ולקרוא ביחד - הנה, כך ברכתי אותך, ואכן הכל התגשם. נשמח לקרוא את הברכות כולן, ולהנות. בנוסף כיוון שיש לנו מתנות טובות, וחבל לבזבז אותן - הברכות היפות ביותר גם יזכו בפרסים: פרס ראשון- ספר קריאה פרס שני-דיסק און קי את הברכות - אפשר לשרש מעכשיו ועד יום חמישי, לשרשור הזה.
 
מצרפת (בחשש מה...) את ברכתי

ילד אהוב שלי- עכשיו, כששער חדש נפתח ואתה עובר דרכו גאה ומאושר אנחנו איתך בשמחה ובתפילה שתמשיך לשמור על קומתך הזקופה שתדע להאזין, ללמוד וללמד לשמור ולעשות נכון, יהיו לפעמים קשיים ומהמורות לעיתים ישבשו את הדרך אבל אנחנו כאן כדי לעזור, לרכך, לחבק ולעטוף. שא ברכה ויהי רצון שיאר ה' פניו אליך וישא לך שלום. אבא ואמא שאוהבים מאוד.
 
../images/Emo140.gif שלום כיתה א' ../images/Emo57.gif

לילדי היפה כחול העיניים שולחת אותך לבית הספר עם ילקוט על הגב והמון רגשות בלב שמחה, התרגשות, קצת חששות ודמעה קטנה בזוית העין מלא את ילקוטך בידע, שיאיר את דרכך לכל החיים מלא את ילקוטך באהבה לזולת, לכבד את חבריך ואת משפחתך מלא את ילקוטך בסבלנות, שיעזור לך לפתור כל בעיה בעתיד מלא את ילקוטך ברצון להגיע להשגים ולפסגה מלא את ילקוטך באור ופזר את חוכמתך לכל סביבתך אחוז בהגה ותוביל את הספינה לחוף מבטחים בין כל הגלים והסערות שתתקל בהם בדרכך עלה והצלח לשנת לימודים חדשה ולכל השנים שיבואו אחריה באהבה רבה אמא
 
הברכה של אבא לבן ../images/Emo9.gif../images/Emo50.gif

זהו גבר !!! נגמר הגן !! אתה כבר גדול ! תלמיד כיתה א' ! תיק חדש ! חברים ישנים וחדשים גם ! התחלה חדשה ! ומה שנותר לנו לאחל לך זה להתחיל מחדש לשכוח הכל לחשוב על מחר ולזרוק את אתמול לחשוב על הטוב ולא על הרע לחשוב על מה שיהיה ולא על מה שהיה !!! אז חמוד שלנו , קח נשימה ארוכה תן חיוך כמו שרק אתה יודע וצא !!! צא לדרך החדשה בהרבה הצלחה ובהרבה כיף ורק תדע שאנו , אבא אמא נטע דניאל ואורן תמיד איתך !!! אוהבים מאוד יקר שלנו !!! אבא אמא נטע דניאל ואורן הקטנה
 

sarit1271

New member
../images/Emo210.gifילדת התותים שלנו../images/Emo210.gif

נולדת לפני שבע שנים בתוך עולם של דממה.
שממנו יצאת מחוזקת . ומאז את רק פורחת ומשגשגת. ומתגלה כל פעם מחדש. כילדה חכמה רגישה. בעלת חוש הומור וצדק. מפותחים מאוד מאוד . עברנו ביחד דרך ארוכה מהחושך לאור. ואנחנו בדרך הנכונה החוצה. מאחלים לך ילדתנו היקרה את כל הטוב שבעולם. שתצלח דרכך. ושתמיד תדעי שאנחנו עומדים מאחוריך בכל אשר יהיה. אוהבים ומחבקים מאוד אבא אמא ושקד האח
 
ברכות

התחלה חדשה כל שנה אבל הפעם היא שונה כיתה א'. תלמידה. לוח. קלמר. מורה. מידע. דברים נפלאים שתוכלי לגלות ולימודים בשעות לא קלות. אולי תמצאי חברות מופלאה שמענגת של דקה אולי תחושי אבודה לפעמים בהפסקה מורות טובות לב שיפתחו לך עולמות וכאלה שייראו לך רעות ומשעממות. ילדה שלי, את בת שש (בסדר, וחמישה חודשים...) וזה כל כך מרגש לראות אותך אורזת טושים. נדמה שרק אתמול זחלת בסלון וכעת ילקוטך מתחת לחלון מצפה לעשות אותך גדולה בחשבון, בתורה ובתפילה. גדלי, חמודה, זה בלתי נמנע וטוב להחכים משנה לשנה אך זכרי מלחץ להתרחק חייכי, זכרי להנות ולשחק. מותר להיות תלמידה חמודה וגם להיות ... פשוט ילדה הילדה שלנו, שאני אוהבים באמת צועדת לה, אלף בית.
 
מיה היקרה (נפלה לה שן ראשונה אתמול../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif|

מיה היקרה, דרך חדשה עומדת בפנייך, אור ובגרות אופפים את פנייך. שתזכי להגשים את כל מאווייך נתינה והדדיות עם חברייך. שתצליחי להתגבר על מכשולים עם חיוך, שתשאפי להגיע גבוה ולא נמוך. היי פתוחה ללמוד דברים חדשים לדעת לקבל ולתת לאנשים. מאחלים לך הרבה אושר והצלחה, תמיד נעניק לך אהבה ותמיכה. בכל עת נהיה איתך ולצידך אוהבים אותך לעד, משפחתך.
 
|../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif| שיר מקול הלב לב|

בתוך ילקוט בית הספר, בין המחברת לספר בין המחק לעיפרון תמצא שיר,זמר רון, שיר שנכתב מקול הלב לניצן שלנו שגדל והפך לפרח מלבלב, פרח שהושקה בטיפות של תשומת לב והקשבה פרח שגדל באהבה, ובשבוע הבא,הפרפרים חוגגים כולנו מחבקים אותך וקצת דואגים, כולנו חוזרים למחברות ולעפרונות, ובלב אנחנו שוחים בים של זכרונות, אנחנו חוזרים שוב לימים הראשונים, המורה שואלת והתלמידים עונים כולנו שוב עם ההפסקות הצילצול,הלוח והשיעורים, כן גם אנחנו ההורים וגם האחות והאחים הגדולים איתך ביחד לכיתה אלף עולים, מלווים אותך באושר ובשמחה ואלינו מצטרפים כל בני המשפחה הדודים הדודות,ילדיהם הסבתות הטובות וכולנו שמים לך בתוך התיק :גלים של נשיקות אוהבות ים של חיבוקים ,אוקיינוס של תקווה ועולם מלא ב.... א ה ב ה !!! מאחלים לך -ילד יקר ואהוב שלנו-שתשחה בין הגלים,בים בית הספר, ו...שלא תשכח לאכול לשחק ללמוד,להחכים לחוות חוויות מעשירות ולשתות טיפות של: ידע חוכמה כישורים חברתיים ואינטלגנצייה רגשית וגם ...טיפות של...מים!!! אוהבים אותך מאוד מאוד עד השמיים!!!
 

טניה21

New member
../images/Emo180.gifכיתת ההפתעות../images/Emo175.gif

הקיץ כמעט נגמר ולכיתה א' עולים כבר,תפגשו הרבה חברים חדשים ואל תשתטו יותר מדי, ילדים.שתצליחו בכל המקצועות החדשים והרבה בריאות וזהירות בעוברכם את הכבישים.היכנסו לכיתה החדשה בראש מורם ולב שמח ושיהיה לכם יום ראשון בכיתה א' פורח!!!
 
../images/Emo63.gif בן שלי יקר ../images/Emo23.gif

הבוקר הלכנו לפגישת הכרות עם מורתך. יד ביד צעדתי איתך, מביטה ולא קולטת איך אתה שנולדת רק אתמול כבר בכיתה א'. והלב עולה על גדותיו בגאווה ואושר אין קץ
נסיך יפה שלי, אמא מברכת אותך שתמשיך להיות כמו שאתה
שובב וסקרן כמו פלוטו מקיבוץ מגידו
עם דימיון נפלא כמו לעליסה בארץ הפלאות
נדיב ומושיט יד כמו חנהל'ה ושמלת השבת
חכם ומלא קסם כמו הארי פוטר
חבר אמיתי כמו פו הדב
אמיץ וגיבור כמו צב נינג'ה
רגיש כמו בשיר "דני גיבור"
רואה את הטוב בזולת כמו היונה בדירה להשכיר אוהב אהוב ונאהב כמו.... כמו שאתה ... כי אין דוגמא טובה יותר
מעבר להכל בן שלי....ולמרות שאתה יודע רוצה לחבק ולומר שוב ושוב.... אמא אוהבת אותך הכי הכי בעולם
לכל הילדים שעולים לכיתה א' ועד י"ב - שנת לימודים טובה ומוצלחת.
 
למעלה