הזוכים בתחרות "מתחתכים לכבוד הדייט':

הזוכים בתחרות "מתחתכים לכבוד הדייט':

התחרות: http://www.tapuz.co.il/albums/contests/contest.asp?c=104 אלבום הזוכות: http://www.tapuz.co.il/albums/album/default.asp?a=543982&du=1 במקום 1: פרה של שוקולד עושה שעווה!! - זוכה בסופ"ש במלון מרינה קלאב אילת! במקום 2: מאיה מתאפרת - זוכה במנוי לכפיות לתקופה של 3 חודשים! במקום 3: ג'אסט דנה! - זוכה במנוי לכפיות לתקופה בת חודשיים! במקום 4: סאשנקה באיפור לערב - זוכה במנוי לכפיות לתקופה בת חודש אחד! במקום 5: משאירה את הכסף בבית - זוכה במנוי לכפיות לתקופה בת חודש אחד! נא ליצור קשר במסר פרטי עם 'תפוז אלבומים' לצורך תיאום משלוח הפרס! תודה שהשתתפתם ותודה שהצבעתם! קדימה, התחרות הבאה כבר באוויר!
 

דום5

New member
אני בשוק!

איך תמונה שהצפיות שלה 32 ודירוג פחות -2..מקבלת פרס ראשון?! אני לא מבין! פעם שעברה בתחרות היו לי תמונות ממש טובות ולא זכיתי באף מקום!!ואמרת שהדירוג והצפיות קובעים. בגלל הבאלגן הזה שהיה עם ההורדות של הדירוג והצפיות אז לא הולכים לפי זה? ובלי להעליב היו תמונות הרבה יותר טובות... מזל שלא השתתפתי בתחרות.היא כלל לא הוגנת.וסתם הייתי נפגע שוב. ממש מאוכזב ממכם תפוז! כמו תמיד.
 

Nimrod H

New member
תמיד שמח לעמוד בציפיות!

אם אתה תמיד מתאכזב, מי אנחנו שנשבור לך הרגלים ישנים דום5? אני מפנה אותך לתקנון התחרות שם תוכל לקרוא שהבחירה מתבצעת על ידי צוות שופטים שמורכב מעובדי תפוז. מבטיח לך שהבחירה נעשתה בהליך מפרך, מורכב, שוויוני ונטול פניות באופן שלא ניתן בכלל לערער על התוצאות. אני גם מזמין אותך לעיין בשירשורים שהיו כאן סביב נושא בחירת הזוכים ולהיווכח שציינתי שוב ושוב שדירוג הגולשים הוא אינדיקציה ולא פרמטר. בקיצור, המשך אכזבה מהנה, לשירותך תמיד.
 
אמ...

כבר אמרו שלא יסתכלו על הדירוגים,אתה אולי לא חושב שהיו רמאויות,אני העלתי את האפשרות שזה יכול להיות ובאמת חשבתי שזה קרה!כמובן שלא האשמתי אף אחד... ותפסיקו כבר לומר שאתם מאוכזבים מתפוז,הם לא היו חייבים לנו בכלל תחרות.... ובראש שלי לא היה שאני יזכה...חשבתי שתמונות אחרות יזכו(פשוט אין לי מזל בכל הדברים האלו),אבל אני עדיין חושבת שהתמונות שלי היו טובות.
 

yaki123

New member
לפי דעתי זה פשוט חוצפה לתת לי מקום 5../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif

איזה אכזבה
.. לא האמנתי בחיים שתמונה כ"כ מקורית ומושקעת תגיע למקום 5! זה כ"כ מבזה..כ"כ לא מקצועי וכ"כ אבל כ"כ מגעיל מצידכם
זה מה שיש לי להגיד
גם אם זה לא נשמע כל כך טוב
שחר אני מפרגן לך מאוד ומגיע לך.. אבל.. עזבו.. אין בכלל צורך שאני אגיב לזה. פשוט לא מאמין כל ההשקעה לא השתלמה בגרוש..ואני עדיין בשוק!!
 
לדעתי..

גם לי היה דיי שוק שאתה מקום 5..... חשבתי אם לא מקום 1 אז 2...התמונה שלך נורא מקורית....גם כתבתי לך באיסי לפני כמה ימים שאני כל כך בטוחה שאתה תזכה,אישית נורא אהבתי את התמונות שלך!(וכמובן לא תארתי לעצמי שאני יזכה מהסיבה הפשוטה והיחידה שאין לי מזל) אני לא אוהבת להתלונן בעצמי על תחרויות שעושים,מהסיבה שאני יודעת כמה השקעה יש בתחרויות כאלו והם לא חייבים לי כלום,אני גם מעלה תחרויות בתפוז(בפורומים שלי) אז אני יודעת מה ההרגשה שכל פעם באים תלונות לגבי איך התחרויות מתנהלות ואיזה פרסים יש,אני רק אומרת שהיתי בשוק כמוך שאתה מקום 5.
 

yaki123

New member
אני הייתי בטוח גם שאני ואת זה 1 ו2..../images/Emo27.gif

כמו שאת אמרת,ששנינו זה או מקום 1 או 2, והייתי פשוט בשוק של החיים
לא הבנתי כאילו..איך
למה
מה
.. זה לא נראה לי הגיוני לקבל מקום 5 על תמונות כ"כ מקוריות ,טובות ומושקעות זה....זה מוזר לגמרי
. אבל שחר בלי קשר המון המון מזל טוב ,אני לפחות שמח בשבילך ,אם לא בשבילי...
 
תודה מאמי...

כמובן שמההתחלה אמרתי שאם אני זוכה אני שולחת את ההורים שלי לשם...מגיע להם=] אתם מוזמנים למסיבת פיג'מות
 
כאילו ברצינות??../images/Emo2.gif

המחשב שלי נדפקקק ורק עכשיו הוא חזר לעצמו...נכנסתי קודם כל לפה...ונשבעתתתת שחשבתי שייקיייי יזכהההה תמיד אין לי מזל בדברים האלו..הופתעתיי... ההורים שלי יהנו שם...
 

titiii44

New member
הימרתי והצבעתי למקום 5,מזל טוב ל1!

התמונה עם הכסף טובה
 

just dana

New member
טקנס!

גם לדעתי המקומות לא כל כך יצאו סבבה.. אבל חלקכם שוכחים דבר אחד והוא: שנותנים לכם הזדמנות לצלם,להנות,ולהעלות תמונות,להשתתף בתחרות,ולקבל פרס והכל בשביל ה-fun.בלי התחייבות וכו. אז פשוט אמרו תודה וסאלמת..
 

Nimrod H

New member
השופטים בחרו את בחירתם והיא זו שפורסמה.

להיפך! אני חושב שזה יותר טוב ככה, אם הכל היה צפוי וידוע מראש ואם מראש היו יודעים איזו תמונה תזכה, היה אפשר לטעון שיש כאן מגמה, אבל היות ועשרה אנשים שלא מכירים אתכם ואתם לא מכירים אותם ישבו ובחרו כל אחד את חמשת הזוכים ולאחר שהתבצע שקלול ונגזר ממנו ממוצע התבררה רשימת הזוכים ככזו שהפתיעה את כולם, זה אפילו יותר טוב! זה רק מלמד אותנו שמה שאנחנו חושבים, ומה שהחברים שלנו חושבים, זה לא איך שאנחנו נראים ושאנשים אחרים, רואים דברים אחרים ושמגבשים דעה או החלטה שנגזרת מכמה דעות - אז בעצם מקבלים דעה חדשה! בקיצ, חפרנו מספיק, נגמרה התחרות, נבחרו הזוכים, חולקו הפרסים, היידה לתחרות הבאה!
 

yaki123

New member
וואוו כמה רעש עשתה התחרות הזאת../images/Emo70.gif...

לא נורא,כל מי שמאוכזב,ננסה את מזלנו בתחרויות הבאות ,אני מאמין שאם תשתתפו יותר - תגדילו את הסיכויים שלכם גם לזכות. אולי אנחנו חשבנו אחרת,אולי השופטים אשמים,אבל כנראה ששום דבר כבר לא יישנה את התוצאות, אז פשוט כל מי שהפסיד - לא להתייאש ולנסות שוב.
 

yaki123

New member
ואם כבר-נמרוד,שלחתי לך מסר לניק השני

[של הנמרוד הלוי] . רק בשביל שלא תשכח שמחכה לך שם מסר ממני.
 

just dana

New member
בהודעה הזאת-

כיוונתי את דבריי לכך שבשורה התחתונה צריך להגיד תודה. לפי מה שהבנתי מדבריך לא הבנת אותי נכון,לא התכוונתי שהמקומות הזוכים יהיו לפי הדירוג,אלא,שלדעתי יש תמונות שלא מגיע להם המיקום המסויים...כמו כן התמונות שכן מגיע להם הדירוג.וזו דעתי כמובן. אבל שוב-העניין נטחן נחפר נקדח מכל החורים,אין צור לדוש.. שוב-צריך להנות מזה ולא לחפש מה לא בסדר....
 
בחייכם...

(במקרה שרשרתי אליך דנה,אני לא כותבת את זה אישית אליך) נמרוד לא היה שופט בתחרות הזאת..היו יותר מדי שופטים ואם הם בחרו את הבחירה הזאת אז היתה להם סיבה....אז די להתלונן לנמרוד אין לו מה לעשות עם זה.... וזה לא שופט אחד שבחר ואפשר לומר שהוא עשה טעות.... ולדעתי המקומות אמורים להיות ככה פחות או יותר,התמונה שלי נראת דיי מציאותית,בכל זאת התמונה הרי מבויימת לגמרי ולא באמת עשיתי שעווה,וזה נראה כאילו באמת אני עושה,לא הופתעתי שהיא מקום 1.(הופתעתי מחוסר המזל שלי שהפתיע אותי) וגם שיקי מקום 5 כי חשבתי שהוא יהיה 1 או 2.... שיהיה בהצלחה בתחרות הבאה וכמובן שהטוב ביותר יזכה...
 
למעלה