תולדות הרעיון המדיני - פניה עוז זלצברגר

סמר27

New member
תולדות הרעיון המדיני - פניה עוז זלצברגר

היי! מישהו למד את הקורס הזה, ויכול לספר לי קצת עליו..?? מה מחייב? ההרצאות בכיתה או חומרי הקריאה?? האם מחברת בחינה אכן מספיקה לבחינה?? האמת היא שקורס כזה של 2 נק' בלבד לא מצדיק כלל את ההשקעה המבוקשת (קריאת כל חומרי הקריאה העצומים והמסובכים של פילוסופים למיניהם) אפשר פשוט כמה ימים לפני הבחינה לקחת את חוברת הבחינה ולהתחיל לשנן הכל??
 
אני עשיתי את הקורס הזה

תלמידי שנה א' במשפטים מחוייבים בקורס הזה בסמסטר א' פעם הייתה סדרה בערוץ 1 שנקראת The Story Teller - בה מופיע מספר סיפורים שמדבר על ימי יוון העתיקה עם כלב בובה. אז אומנם כלב אין - אבל זה פשוט קורס שעת סיפור. זה קורס שנותן טעימה מכל נושא מהעת העתיקה עד לעת החדשה ונותן פרספקטיבות מאוד מעניינות על הגות מדינית ומושגים כמו דמוקרטיה ומדינה. הגדולה של הקורס הזה הוא שהוא נטו שאלה של איך לוקחים אותו - כדי להצליח במבחן ממש לא צריך לקרוא את כל החומרי קריאה, מעבר לאולי(!) מעבר שטחי עליהם וגם זה לא הכרחי. בהחלט אפשר ללמוד אליו ב-3 ימים ולהצליח. אותי אישית הקורס מאוד עניין וקראתי את כל חומרי הקריאה - פאניה בוחרת בפינצטה את החומרים הכי מעניינים. אבל ידוע לי שהייתי חריג בקטע הזה, רוב הפקולטה שלי פשוט שיננה מחברת בחינה.
 
הקורס שהכי אהבתי עד עכשיו בתואר.

פניה מדהימה, כמו שנאמר מעליי זה באמת קצת כמו שעת סיפור אבל שעת סיפור מרתקת. אני ממש לא קראתי את החומרי קריאה שהיא נתנה במהלך הסמסטר, פשוט באתי ונהניתי להקשיב לשיעורים (גם כתבתי הכל) למבחן שיננתי את מחברת הבחינה בצורה הכי טובה שאפשר וזה ממש עזר לי כי היא פתאום שאלה על משהו כל כך קטן ו"שולי" שרוב האנשים לא למדו ולא ידעו לענות עליו. לקראת המבחן כן רצוי להיחשף קצת לחומרי הקריאה כי היא שואלת על ציטוטים מפי הוגים. (פה הכי קל ליפול) אבל למידה של מחברת הבחינה בהחלט מספקת.
 
למעלה