טיפול אלטרנטיבי בכלזיון

Nick Sheny

New member
טיפול אלטרנטיבי בכלזיון

שלום יש לי כלזיון בעין... כבר חודשיים לפחות... והוא דיי גדול. המליצו לי לנתח ואני מפחד מאד. אני ממש לא מחבב סכינים או מחטים (גם לא דיקור). יש טיפול אלטרנטיבי חוץ מקומפרסים חמים, משהו אפקטיבי שאפשר לעשות בבית? ניסיתי לשים תה קמומיל בקומפרסים אבל זה גם...לא ממש עוזר. תודה
 
שלום ניק.

לא אוכל לתת לך רעיונות ל"תרופות סבתא", משום שאינני עוסקת בזה. ההמלצה היחידה שאוכל לתת לך היא, לגשת לפחות למפגש אחד עם מטפל ברפואה סינית, שיאבחן ויוכל לרשום לך פורמולת צמחים מתאימה. פורמולה כזאת, תהיה יעילה יותר מכל תרופת סבתא. רפואה שלמה. שירי.
 

Nick Sheny

New member
אני לא מחפש

תרופות סבתא. אין לי כסף למטפלים סינים. ניסיתי ללכת וזה יוצא מאד יקר. אשמח אם תיעצו לי כאן בפורום. אחרת בשביל מה יש פורום, להפנות למטפל על כל צעד?
אשמח לעזרה תודה
 
אם כך, כדאי לך לשאול גם בפורום

רפואה משלימה. יש שם מטפלים בהרבה תחומים וייתכן שתוכל לקבל הכוונה ביתית רחבה יותר. דרך אגב, לגבי ה"מאוד יקר" - אם אתה גר במרכז או בירושלים, אתה יכול לפנות לקליניקות קהילתיות של רפואה סינית - מדובר בסשנים קצרים ויעילים של דיקור בלבד במחיר שווה לכל נפש. וכמובן גם בקופות החולים. רפואה שלמה!
 
מאחר שבקשת הצעה ל..

"משהו אפקטיבי שאפשר לעשות בבית?" הבנתי מכך שאתה מחפש סוג של תרופת סבתא. תכשירים שניתן לרכוש בבתי מרקחת ולא ניסית, אני מעריכה שאין. מה אם כן נוכל להציע, מלבד לגשת לטיפול? גם בפורומים אחרים שאליהם תפנה, מניחה שהתשובה תהיה דומה. על מנת לנסות לעזור בכל זאת, אנא פנה אלי דרך תיבת המסרים, כתוב לי מהו התקציב שלך ואני אשתדל להפנות אותך למטפל באזור מגורייך, אשר לא יגבה ממך מעבר ליכולתך.. לא נסרב לטפל באדם רק משום שאין לו כסף. שירי.
 

יניב ר2

New member
כלזיון

לפי הרפואה הסינית מדובר בחום ולחות במרידיאן הכבד ואפשר לטפל בו ע"י דיקור וצמחים. הדיקור לא כואב ולא נעשה באיזור העין ככה שאין לך מה לחשוש שזה יכאב. בעזרת טיפול כזה אולי לא תצטרך ניתוח והבעיה תעלם לחלוטין אז מאוד מומלץ מקווה שעזרתי, יניב.
 
למעלה