שריר נתפס ברגל

נורי56

New member
שריר נתפס ברגל

כבר כמה זמן שאני כל לילה סובל משריר התאומים שנתפס פתאומית. לא יודע ממה זה קורה אבל בזמן שזה קורה זה כאבי תופת וזה לא משתחרר כמה דקות. אני מעסה את השריר ומותח את הרגל , שום דבר לא משחרר אותו עד שלבד הוא משתחרר. האם אתם מכירים את הבעיה הזאת? אצלי זה כבר חודשים. יש לכם הצעה מה אפשר לעשות שזה לא יקרה? תודה!
 

ofir tcm

New member
1. לבדוק

B12, ברזל, מגנזיום. האם נוטל תרופות כל שהן (כמו מדללי דם למינהם ומורידי כולסטרול שונים) שעלולות ליצור תופעות לוואי כאלה. 2. ישנן פורמות צמחי מרפא וטכניקות דיקור שונות שיוכלו לסייע לך.פנה למטפל שיוכל לאבחן ולטפל בכאביך. רפואה שלמה ולילה טוב, אופיר
 
כיווץ שריר התאומים וסוכר

לעיתים כאשר אנו מתבססים על תזונת עשירה של פחממות וסוכרים, הביטוי הוא כיווץ שרירי התאומים ברגל בחוסר תנועה של הרגל. יש סוכר ברקמות לא פעילות ובתנועה הן נעלמות- ככל שיש יותר סוכר יש פחות סידן - יש פחות סידן יש כיווצים של השריר.
 

נורי56

New member
תודה

אז אני לא לוקח תרופות והבי 12 שלי בסדר בינתיים (אני מקווה) אבל מה שכן אני אוהב פחממות. אם אני מוריד בפחממות יש סיכוי שההתכווצות תעלם ? כמה זמן עד שזה נעלם? תודה
 
תזונה

אכן אם תוריד את כמות הפחמימות והסוכרים ותעלה את כמות הירקות והפירות בתזונתך סביר להניח שתראה שיפור. על השאלה של זמן מאוד קשה לענות כיוון שזה מצב אינדיוודאלי ואינני ראיתי וביצעתי אבחנה מעמיקה, לכן אני רק יכול להניח שזו הבעיה.
 
למעלה