גירודים בצוואר

motek302

New member
גירודים בצוואר

האם מישהו יודע,מה המשמעות ברפואה הסינית שכל הזמן,יש לי צורך לגרד את הצוואר או העורף..עד כדי ממש נראה כמו כוויה,ומה הדרך לטיפול?אשמח לקבל עצות וטיפים..המתגרדת.זה נמשך כבר 3 ימים.
 

יניב ר2

New member
תשובה

שלום motek302 המתגרדת! הצוואר ברפואה הסינית הוא חלק שמשוייך לריאות ולשלפוחית השתן, הריאות יותר לחלק הקדמי ושלפוחית השתן לאיזור העורף. עכשיו באה השאלה באיזה איזור את סובלת מגירודים? בכל מקרה, כנראה שגם העץ=כבד יכנס כאן לתמונה. הכבד אחראי על ניקוי הדם מפסולת רעילה, כשיש רעילות בדם אחד הסימפטומים הוא גרד בעור מאחר והעור מוזן בדם ומאחר והתנועה של אלמנט העץ שהכבד קשור אליו היא תנועה החוצה, אז הרעילות עולה לכיוון העור ורעילות שנפלטת דרך נקבוביות העור גורמת לפצעים וגרודים בין היתר. אז את בטח שואלת מה קשורות הריאות... הריאות ברפואה הסינית שולטות בעור וגם הווי צ'י שהיא אנרגיה שזורמת מתחת לעור, אחראית לפתיחה וסגירה של נקבוביות העור וכך שומרת מפני חדירות של גורמי מחלה (נשווה את זה למערכת החיסון) גם כן משוייכת לריאות, כשהריאות חלשות הווי צ'י לא סוגר את הנקבוביות והאנרגיה לא מגנה מפני חדירה של גורמים חיצוניים ואז יכולים להופיע כל מיני בעיות עור. כדי לתת לך עצות צריך קודם לאבחן את המצב, לשאול עוד הרבה שאלות ולבדוק דופק ולשון. ככה זה ברפואה סינית-מסובך! אבל בזכות זה הטיפול גם יסודי ויעיל.
 

ofir tcm

New member
הי motek302

כפי שנכתב לך כבר, יש אבחנה מבדלת רחבה למדי וסיבות לא מעטות ברפואה הסינית להיווצרות גירוים וגירודים עוריים. אם מדובר בתופעה חדשה הייתי מתחיל, לפני הכל, בבדיקה עצמית שלך: מה השתנה לפני 3 ימים? בושם, מרכך כביסה, בגדים, מצעים, מזון, עבודה, מצב רגשי. האם את עומדת בפני משימה חשובה (הרצאה, בקשת קידום, הפקת אירוע פגישה עם אדם יקר/ משמעותי עבורך) או שינוי כלשהו וכו' . אם הצלחת לבודד גורם שכזה ולתת לו פתרון בעצמך, סביר להניח שהגרד יעלם או לפחות יוקל. אם לא מצאת או שהגרד ממשיך/מחמיר פני למטפל מוסמך שיוכל לאבחן במדויק את המקור ולסייע לך (יש לשער שבשילוב צמחי מרפא ודיקור). אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. בהצלחה ורפואה שלמה, אופיר
 

rt2oo

New member
גירודים

מותק שלום אני מכיר מטפלת מצויינת לגירודים בצוואר את יכולה להגיע אליה לטיפול של 45 דקות של גירודים בצוואר היא מגרדת מעולה את חייבת לנסות לפרטים נוספים את מוזמנת לפנות אלי מתוקי.
 

tati33

New member
הורס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

היא בטח למדה את התחום הזה הרבה שנים
 

reginak22

New member
ממליצה בחום...

היי, אני ממליצה לך בחום לגשת למטל סיני שאני הייתי מטופלת אצלו, הבחור ממש מקצועי ואני בטוחה שהוא יוכל לעזור הוא התמחה בסין, אז כך שאני בטוחה שהוא לא שרלטן כמו רבים בתחום. הוא מאבחן וממליץ על טיפול, תגידי לו שרגינה שלכה אותך והוא ישמח לעזור. היחס שלו מאוד מקצועי ואדיב. שמו ניר פלורנטין ויש לו קליניקה ברמת אביב טל- 050-4401040 את מוזמנת להתרשם מהאתר שלו- www.nirflorentin.com www.nirflorentin.com
 
למעלה