שאלה

23סיבות

New member
שאלה

היי... רציתי לדעת עם ברפואה סינית יש פיתרונות לנושא הגמגום \ בעיות דיבור אני בן 24 ויש לי בעיית דיבור שהוא לא יוצא בצורה שוטפת אלא ישנם חסימות שאני לא יודע מאיפה הם באות שעוצרות את קצב הדיבור ולכן אני ניתקע בין המילים אז אני שואל עם אפשר להיעזר ברפואה הסינית
 
גמגום.

שלום רב. הרפואה הסינית מתייחסת אל ההפרעה כאל: 1. חוסר איזון באלמנט האש. יכולת הביטוי ברפואה הסינית קשורה ללב אשר באלמנט האש. הלב "נפתח" כך ברפואה הסינית אל הלשון. ו 2. חוסר איזון באלמנט העץ- בטחון עצמי/חסימות. חוסר איזון באלמנטים אלה, קרי, מצב נפשי לא יציב ובטחון עצמי ירוד, הם הגורמים העיקריים להתעוררות הבעיה [אלא אם מדובר בבעיה כמו מבנה לא תקין של הלשון וכד']. הטיפול ברפואה הסינית ישאף במצבים אלה, להביא האדם לכך שמצבו הנפשי יתאזן ובכך לסייע לפתור את הקושי. שירי.
 

23סיבות

New member
אפשר עוד מידע ...?

באיזה טיפולים מדובר? על מה בעצם עובדים בכדי לאזן את הגוף? ואיפה מבצעים את הטיפולים ? ועם את מכירה או שמעת על מיקרים שהטיפול ברפואה הסינית אכן עזר בטיפול לגמגום העם יש תיקווה לנסות את התחום ניסיתי כמה דברים ולללא הצלחה אז אני פונה לרפואה הסינית .. מקווה שזאתי תיהיה התחנה הסופית
 
טיפול.

הטיפול ברפואה הסינית, יתבצע ע"י דיקור, מתן צמחי מרפא, תרגילי נשימה וצ'י קונג. במצבים כאלה, אני משלבת גם טכניקה של דמיון מודרך ומדיטציה. הטיפולים מתבצעים בקליניקת המטפל אפשר לטפל גם דרך קופות החולים, אך הטיפולים במצבים שכאלה פחות יעילים מטיפול פרטי אצל מטפל. כמובן שיש תקווה ושווה לנסות. שירי.
 

23סיבות

New member
מה זאת אומרת פחות יעילים?

את מיתכוונת שטיפול פרטי זה לא יעיל? שעדיף לעבוד על זה בבית באופן עצמאי יותר?
 
לא קראת נכון את תשובתי.

כתבתי בפירוש ש"אפשר לטפל גם דרך קופות החולים, אך הטיפולים במצבים שכאלה פחות יעילים מטיפול פרטי אצל מטפל". לטיפולים בקופו"ח מוקצב זמן קצר יחסית והטיפול הוא פחות אישי ומעמיק מטיפול באופן פרטי בקליניקת מטפל. גם האבחנה אשר נעשית לכל מקרה בקופות החולים, היא לרוב אבחנה מערבית והטיפול הסיני "מולבש" עליה, לכן הטיפולים בקופות יעילים יותר לבעיות אקוטיות. לחוסר איזון ברמה הנפשית, במרבית המקרים, בטיפול שניתן באופן פרטי, מושגים תוצאות טוות יותר.
 
למעלה