שאלה על השפעת פורמולה של צמחים סינים

שאלה על השפעת פורמולה של צמחים סינים

האם יכול להיות שפורמולה שאני לוקח לצרבות וקושי להרדם בלילה תגרום לי לבחילות וצועה רכה, לפעמים אפילו שילשול ברגע שאני מתעורר בבוקר?
 

Assaf Feldman

New member
השפעה של פורמולה

המצב שאתה מתאר אינו שכיח, אבל אפשרי, יתכן שיש לך רגישות לצמח כלשהו או שהפורמולה אינה מתאימה, בכל מקרה עלייך להתייעץ עם המטפל שרשם לך אותה, לעדכן אותו ולבקש הנחיות. באיזה צורה אתה צורך את הצמחים? באבקה, בטינקטורה(תמצית אלכוהולית), או בשיטת בישול הצמחים החיים? (raw)
 
דווקא בכדורים

תודה אסף, הפורמולה היא בקבוקון שמכיל כדורים חומים גדולים. נאמר לי על ידי המטפל שיתכן שהבעיות קשורות למזון שאני נוהג לאכול, שלא מסתדר עם הצמחים בפורמולה האם זה יתכן. קיבלתי המלצה להוריד ירקות מסויימים (מאוכל שומני אני נזהר מאוד). ולראות אם יש שינוי, אם לא יהיה שינוי תוך שבוע הפורמולה תוחלף. פשוט חבל לי על הכסף שזרקתי על הפורמולה הזאת, כי פורמולה אחרת תעלה לי שוב כסף, כך אמר המטפל וזאת הסיבה שהוא לא ממהר להחליף.. מה דעתך.
 

Assaf Feldman

New member
פורמולה

מכיוון שאני לא מכיר את כל הפרטים, של המקרה שלך, של האבחנה, ושל הצמחים שבפורמולה, אני ממליץ לך לעקוב אחרי המלצות המטפל. האם הפורמולה הגיעה מסין? מה כתוב עליה?
 
לפי דעתי היא מיוצרת בארץ

הפורמולה הוזמנה מבית מרקחת לצמחים בדרום תל אביב, מינאלי נדמה לי שהם נקראים. אבל הוכנה במיוחד עבור מצבי כמו שהבנתי. תודה רבה על העזרה.
 
למעלה