תוצאות לאחר חודש ושבוע טיפול דיקור

נורי56

New member
תוצאות לאחר חודש ושבוע טיפול דיקור

לפני חודש ימים ושבוע התחלתי טיפול בדיקור לבעיות רבות שמהם אני סובל עכב תאונת דרכים שתי צלעות וסדק בכתף, כף יד ומרפק, כאב בחזה, קושי בבליעה, כאבי ראש ופגיעה בזיכרון. אני רוצה לספר שאחרי חודש דיקור כבר עזר לכאבי הראש, קושי בבליעה ולדלקת שנוצרה בכתף. עדיין יש הרבה גאבים בגוף , בעיות זיכרון, אך אני מודה שהדיקור עזר לי מאוד עד עכשיו. גם הכאב בכף היד ירד מעט, אך הבעיה היא, שבשבוע האחרון הופיע אצלי רגיחשות שלא היתה ביד, אותה יד פגועה-ימין אני מרגיש זרמים כמו זרם חשמל חזק פתאומי שמתחיל מכף היד ומקרין למרפק. שאלתי את המטפלת לשמא הבעיה והיא הסבירה בקצרה שזה כנראה מלחץ על העצבים ושזה נובע כנראה מתנועות מסויימות שהתחלתי לעשות לאחרונה. הנקודה היא שלא התחלתי שום פעילות מיוחדת הקשורה ליד, אני מקבל עדיין פזיוטרפיה לשיקום. ממה זה יכול להיווצר פתאום אחרי שהמצב כבר התחיל להשתפר? בתודה מראש .
 

יניב ר2

New member
האם המרפאה הסינית מטפלת בך רק בדיקור

או שגם בטוינא או שיאצו? אני לא חושב שמצב כזה יכול להיות כתוצאה מהדיקור, אבל אם הטוינא לא מבוצעת נכון, זה לפעמים עלול לקרות, למרות שאם המטפלת למדה את הנושא היא בודאי לא תגרום לנזק. יכול להיות שהגוף פשוט מתכווץ מול כל הטיפולים שהוא עובר. קשה לדעת בלי לבדוק ובלי יותר פרטים.
 

נורי56

New member
אם אתה מתכוון לעיסוי

היא אכן עושה גם עיסוי ותרגילים שונים לכתף ולזרועות. האם כדאי לאור העומס והדאגה מהתכווצון הגוף אל מול כל הטיפולים שהם כיום פזיוטרפיה, תרופות, דיקור עם עיסוי, לצמצם או לוותר על סוג טיפול אחד? אני חייב לציין שכשעשיתי רק פזיוטרפיה התחושה שלי היתה שזה לא מספיק. תודה.
 
לא להפסיק.

עפ"י התיאור, נראה שמדובר בלחץ על אחד מהעצבים המגיעים מהצוואר. לפעמים שחרור של אזור הצוואר ו/או ה Thoracic Muscles בחלק הקדמי- באזור העליון של החזה עשויים לפתור את הבעיה. תרגיש טוב. שירי.
 

נורי56

New member
תודה לך שירי

אני אבקש מימנה שתיתייחס גם לצואר ושריר החזה, אני מקווה שזה יגרום להעלמת הבעיה ביד אני אחזור לספר אם עזר.
 
למעלה