כנס האספרנטו הבינלאומי לילדים ולנוער

ינאי ב

New member
כנס האספרנטו הבינלאומי לילדים ולנוער

שלום לכולם! יש למישהו מכם ניסיון או התרשמות מאחד מכנסי הילדים והנוער הבינלאומיים של אספרנטו, שנערכים במקביל לכנס הבינלאומי?
 

DoronModan

New member
אני מעולם לא הייתי בכנס ילדים ונוער

ולוּ מהסיבה שכאשר למדתי אספרנטו הייתי כבר בן 20. אבל הייתי בכנס צעירים (IJK) שלוש פעמים. זו חוויה אחרת, כנראה, וכנראה שאין שם (כמעט) בני נוער, אלא יותר חבר'ה מגיל 18 ומעלה. הקונגרסים שהייתי בהם זו חוויה צעירה, דינאמית, כיפית, שכוללת הרצאות רציניות, לצד פעילויות יותר שטותניקיות, מופעי תרבות כהצגות והופעות מוזיקה, טיולים, ובעיקר השיחות המעניינות שמתקיימות באופן טבעי מחוץ לתכנית הרגילה.
 

amri

New member
ינאי, לדעתי כנס הצעירים יותר מתאים לך

כפי שעניתי בוטסאפ, הייתי בכ-10 כנסי צעירים/נוער (IJK, ברובם כחבר הנהלה או נשיא ארגון הצעירים הבינלאומי, TEJO), וילדי היו במספר כנסי ילדים (IIK, בתקופה זו גם הייתי אחראי על כנסים אלה מטעם UEA). טלי השתתפה בכנס הילדים מספר פעמים, גם בתור מדריכה.
לכנס הילדים אתה קצת מבוגר מדי בגיל והרבה מעל לרמה הממוצעת שם בהכרת השפה ובנושאי הענין שלך, לכן אני ממליץ לך על כינוס הנוער הבינלאומי, https://ijk2019.tejo.org/.
אם בנוסף תרצה לסוע לפינלנד, אז למה לא לכינוס העולמי? תוכל לבקר גם בכינוס הילדים, הצמוד אליו, אך אני משער שתמצא שהוא למעשה קייטנה לילדים בגיל 6-14. ראה על כנס הילדים של שנה שעברה http://bertosch.free.fr/iik2018/
 
למעלה