משולחן המערכת.

מיכי 10

Member
משולחן המערכת.


סתאאאאם. משולחן המטבח שלי.


היינו הערב 22 משתתפים, כולל בחור צעיר חדש, בשם ישראל, שכנראה הגיע דרך יהושע. לא הספקתי לברר איתם. וכולל שתי חברות שמזמן לא ראינו. מבוגרי הקורס היו הערב רק חמישה (אבל העיקר האיכות!!), ובטוחה שבהמשך יבואו רבים!

כיוון שעמרי היה תקוע בפקקים, סיפר לנו יהושע בינתיים על חוויות שונות מהקונגרס הבינלאומי ה-103 ב-Lisbono.
נראה לי ששני הדברים שהכי הציקו לו שם, זה העדר המזגנים; כשהגיעו לליסבון, בימים הראשונים היה מזג אוויר נוח. אבל בהמשך שררו 45 מעלות צלסיוס, שזה באמת לא צחוק בלי מזגנים...

אבל מה שהפריע לו אולי יותר, זה הקושי הרב להשיג ירקות שם (ובמזרח אירופה). זה היה חסר לו במיוחד, וכשביקש סלט, קיבל בדרך כלל רק חסה, ולפעמים בתוספת עלים ירוקים אחרים. מכסימום עם מעט מאד עגבניות שרי, רק לקישוט. אמרתי לו בצחוק, שחשבתי שהוא ביקש רק סלטים, בגלל ה-koŝereco, וזה באמת שעשע אותו מאד. אבל הוא גילה לנו בסוד, שהיו על הסלט לפעמים גם חסילונים...

כשעמרי הגיע, הוא נתן הרצאה מלוּוָה במצגת, מהקונגרס בליסבון, עם התמקדות בעיקר על אספרנטיסטים שונים שהשתתפו שם, והראה גם את דרור, שברך בשם אל"י. ראינו את עמרי, גילה וטלי, את יעל (והיתה גם אלוויר, כמובן), את יומו, את קייטו ועוד כמה אנשים מחו"ל שאנחנו מכירים, ואחרים שרק חלק מהנוכחים מכירים. היו גם תמונות של ריקודים באולם, ושל בניינים מיוחדים בסביבה.

עמרי הביא משם חוברות, עלונים וספרים, והעביר כדי שנוכל לראות (וספרים שאפשר גם לקנות).
הוא סיפר עוד קצת על הקונגרס באיטליה.

ואז הזמין את כל מי שרוצים, להצטרף לישיבת ההנהלה. היו הערב רק שישה מעשרת חברי ההנהלה, ולא ראיתי אם וכמה מהחברים נשארו עוד.

ורדה וברכה הביאו כיבוד נחמד.
והיה נעים להיפגש אחרי פגרת הקיץ, ולהתחיל את השנה החדשה של אל"י.
 

DoronModan

New member
נשמע ערב עשיר

מסיבות שלא תלויות בי לא יכולתי להשתתף, אבל כרגיל הדיווחים שלך, כמו שאלדד אוהב לומר, גורמים להרגיש כאילו הייתי
דרישת שלום לתלמידיי ולכולם.
 

מיכי 10

Member
שמחה לקרוא זאת. תודה. :)

לא בטוחה ש'עשיר' זו ההגדרה הנכונה לערב זה, אבל ברור שיהושע ועמרי השקיעו בו
(וגם ורדה, שאפתה עוגיות טובות במו ידיה! וברכה הביאה לנו בייגל'ה טריים ופריכים!)
, והיה כיף לשמוע שוב אספרנטו טובה, ולנסות להבין את הכל.

איכשהו היה לי איזה אי-שקט בלתי מוסבר בערב, כך שכל רגע קמתי למשהו אחר, ונראה לי שהתנהגתי די בתזזיתיות. מקווה שלא הפרעתי לאיטה ולגבי, שישבו בקרבתי.
אבל מה שהיה מיוחד בעיני, זו האווירה השמחה ששררה בחדר, וגם תחושת הביחד שלנו. היה קצת קשה להיפרד בסוף, ולכן נשארנו עוד קצת, וכמובן נפרדנו בברכות לשנה טובה.
 

ישראל855

New member
Saluton!

הי! אני שמח לראות שכבר מזכירים אותי בפורום, ובכן אני הגעתי דרך האתר של ELI והתכתבות עם דרור, וגם דרך יהושע שעמו שוחחתי טלפונית.
 
למעלה