שאלה מחבר אספרנטיסט

שא12

New member
שאלה מחבר אספרנטיסט

Demando pri adjektivo angla aŭ germana aŭ franca ktp estas indikite en PIV : rilata al la germanoj ktp aŭ al Germanio (Germanujo) ktp sed francaj esperantistoj eĉ akademiano insistas por diri, ke la adjektivo germania aŭ francia ktp estas ĝusta kvankam mi ne trovas en PIV Ĉu la adjektivo francia ktp estas ĝusta aŭ ĝi ne ekzistas kaj nur la adjektivo franca ktp ĝustas por uzi adjektivon kiu ankaŭ rilatas al la lando? Dankon
 

Namiro

New member
אכן - פודקסט מעולה

אני מכיר אותו הרבה זמן - הוא פעיל כבר יותר משנתיים.
הייחוד שלו הוא שהוא עוסק בהרבה נושאים - ורק על נושא אחד לא מדברים - על אספרנטו... מדברים על נושאים טכנלוגיים וחברתיים ומה לא, באספרנטו שוטפת. ומה שמדהים זה שגם האורחים - פעמים רבות הם מזמינים אורחים מומחים לתחומם - מדברים אספרנטו מעולה.
הם משתתפים בקונגרסים ומפגשים של אספרנטו ומקליטים שם. כך גם יעשו בקונגרס הקרוב בליסבון. יש להם פודקסט נפרד, שמוקדש לתנועה ולשפת האספרנטו - בכתובת הזו.
 

DoronModan

New member
שאלה

האם אתה, או מישהו אחר, יודע אם הפודקסטים האלה מופיעים תחת פלטפורמה ידועה, או בני הזוג האלה (אם הם אכן בני זוג) יצרו גם את האתר הנוח הזה שבו מופיעות השיחות?
 

Namiro

New member
תשובות

אינני יודע אם הם אכן בני זוג. אבל אני יודע מה הפלטפורמה (זה כתוב בתחתית כל דף בפודקסט שלהם) - זהו אתר וורדפרס. זו פלטפורמה נפוצה, המאפשרת להקים ולתחזק אתר בלי להבין כמעט שום דבר בתכנות. גם האתר שאני מפעיל verkoj.com הוא בסביבת וורדפרס.
 
למעלה