קורס אספרנטו ברשת - עכשיו גם בעברית

Namiro

New member
קורס אספרנטו ברשת - עכשיו גם בעברית

נתקלתי ברשת בקורס בזק של 12 שיעורים ללימוד אספרנטו, המבוסס על "שיטת זגרב" (לימוד 500 המלים הנפוצות ביותר, אשר מרכיבות 95% מכל שיחה). כולל טכסטים, השמעה קולית, דקדוק ותרגילים.
באתר הקורס מופיעות שפות ממשק רבות, אך העברית אינה ביניהן. ראיתי שניתן להציע תרגום לשפות נוספות - אז התנדבתי, והוספתי תרגום לעברית. אתם מוזמנים לחזות בתוצאה בקישור זה https://learn.esperanto.com/he
אין צורך להירשם, האתר לא מכריח אותך להתקדם בקצב מסויים, ולא עוקב ולא מנדנד. אתם מוזמנים לשוטט קצת, וכמובן להעיר על שגיאות בתרגום.
 

Eldad S

New member
כל הכבוד, אמיר.

אני מקווה להיכנס קצת בקרוב, ואם יהיו הערות או הארות כלשהן, לשתף אותך.
אני כרגע בודק משהו אחר, כפי שאתה זוכר, מן הסתם, ומתקדם די יפה. מקווה שבקרוב הסיפור יעלה לאתר שלנו. מקווה לסיים ממש בקרוב.
 

mucxjo

New member
גם הצוות הגרמני ישמח לקבל הערות

ב telegram יש קבוצה בשם zagreba metodo , שם פירסם את התרגום לעברית מישהו בשם Gerog . ב amikumu אדם בשם lu "שיחק" עם הגדרות המיקום ועשה לעצמו טלפורטציה מברלין לתל אביב כדי לחפש לומדים פוטנציאליים. הם ישמחו לקבל כל משוב על הקורס ( lu בקשר טוב עם עמרי ) .
 

DoronModan

New member
זה פשוט נפלא, אמיר

גם הקורס עצמו וגם העבודה הכבירה שלך. אני מלא שבחים.
ושאלה: האם הקורס מספק משוב, כגון פתרון נכון, נסה שוב, וכו'?
 

mucxjo

New member
תודה אמיר !

מדובר בקורס נחמד שהוצע גם בגירסה הישנה של אתר lernu. לא מכיר את ההיסטוריה לפני כן, אבל בסך הכל מדובר ברעיון נחמד אפעס הביצוע לא משהו. כל שיעור מורכב מקטע קריאה קצר ( ולא הכי מתאים ללומד מבוגר , או לומד כלשהו ) שלא משלב את כל המילים החדשות ( וכמעט שלא את המילים מהשיעורים הקודמים) - כמה תרגילים קצרים ורשימות מילים , קשה לי לראות איך מישהו יכול להטמיע את החומר רק מהתרגילים של הקורס - ואז בשיעור ה 12 מגיע שוס בדמות קטע קריאה ארוך ( קטע מספר ולא כזה שנכתב עבור הקורס). בקיצור מעורר געגועים לקלוד פירון ...
&nbsp
 

Gרר

New member
ריספקט!!!!!!!

נראה קורס מהנה מאד ולעניין!
ככל שירבו משאבים כאלה בעברית - כן ייטב.
 
למעלה