לכל החברים שהסרטון בהודעה הראשונה

Eldad S

New member
לכל החברים שהסרטון בהודעה הראשונה

מפריע להם:
בדקתי עכשיו את הנושא. מסתבר שאם מקליקים על ההודעה פעם אחת, מופיע סרטון. אם סוגרים אותה, ומקליקים פעם שנייה, הסרטון נעלם.

אז הבעיה נפתרה, וההפרעה נפתרה. בכל שאר ההודעות בפורום אין סרטונים, כך שסרטון יופיע רק בהודעה הראשונה, בשרשור הראשון, והוא ייעלם אם נסגור את ההודעה ונפתח אותה שוב אחר כך.

אם יש לכם ממצאים נוספים בעניין ההפרעה הזאת, ואם היא מופיעה גם בהודעות אחרות, אשמח אם תודיעו לי, כי אני מטפל בעניין זה כבר יומיים (ואולי קצת יותר).
 

Eldad S

New member
כנ"ל, כמובן,

בכל הודעה אחרת שמופיע בה סרטון לצד תוכן ההודעה. אם רוצים, אפשר להציץ בו וליהנות ממנו; אם סוגרים את ההודעה ופותחים אותה שוב – הסרטון לא יופיע שוב.
 
הידד!

תודה!
אמנם הסרטונים לא מופיעים רק בהודעה הראשונה, אבל הפיתרון של סגירה ופתיחה עובד גם בהן.
 

Eldad S

New member


ותודה לך!

הסרטונים הפריעו גם לי, אבל היות שהצפת את הבעיה, בדקתי את הנושא ומצאנו את הפתרון. וכן, כפי שראית, הוספתי שזה קורה גם בהודעות אחרות, אבל הפתרון זהה.
חן חן!
 

מיכי 10

Member
כפי שכתבתי לך אתמול, וכפי שכתבתי לך לפני כמה דקות,

אני חוזרת שוב על חלק מהדברים:
אני לא חושבת שאתה צודק; קודם כל, זה לא משנה אם ההודעה היא הראשונה בשרשור או שאתה פותח באמצע שרשור, הסרטון עולה. עכשיו, נכון שהוא לא עולה בכל הודעה שפותחים, אבל בהרבה מאד מהן, ולדעתי באמת בחוסר עקביות.
גם אני ערכתי כמה וכמה נסיונות, כולל בדף אחר.
אבל זה באמת חסר כל טעם שנעסוק בזה, כי זה סתם מבזבז את זמננו, ולא נותן כלום. העובדה קיימת: הסרטונים נפתחים בהזדמנויות רבות. רבות מדי. וזה פשוט מגעיל ודוחה בעיני.
(יש כבר חודשים רבים מאד מודעה קטנה בצורת ריבוע בתחתית הדף, שקופצת כשפותחים. בעבר היא עצבנה אותי, אבל היום היא כבר כל כך "קטנה עלי" יחסית לפליקס הנורא...).

רק מגוחך בעיני שהם חושבים שהפרסומות האלה תורמות משהו. לי, בכל אופן, אין שום מושג מה הם מפרסמים, וזה הדבר האחרון שמעניין אותי!
 

Eldad S

New member
זה באמת לא משנה

באיזו הודעה זה קורה. כמו שכבר כתבתי, זה קורה גם בהודעות אחרות, ולא רק בהודעה הראשונה.

במקרה כזה אפשר לסגור את ההודעה, ולפתוח שוב.

בעניין הפרסומות, כפי שכבר הסברתי, אנחנו גולשים באתר בחינם, מתארחים באתר בחינם, ותפוז צריכים להרוויח גם ממשהו (ויוצא שהם מרוויחים מפרסומות, ואולי גם מסרטונים). אני מניח שהפרסומות תורמות משהו להוצאות ניהול האתר. בכל אופן, מה שאנחנו צריכים לעשות זה לדאוג שנוכל לגלוש בפורום בשקט, ועד כמה שאפשר למזער את ההפרעות מהפרסומות ומהסרטונים.
 

מיכי 10

Member
אין לי התנגדות לפרסומות. גם אני יודעת שהן אלה שמממנות הרבה

דברים, כולל את פעילות אתר תפוז. מה שמפריע לי הן הצרחות והאגרסיביות הנוראה שבפרסומות מסויימות.
 
למעלה