שלום לכולם, אני מתעניין לדעת אם כדאי לרכוש

RoyBO

New member
שלום לכולם, אני מתעניין לדעת אם כדאי לרכוש

גאדג'טים בד.קוריאה. אבא שלי יהיה שם בתחילת יולי (סיאול). חשבתי על הסמסונג גלקסי S2 החדש, אבל קצת היה לי קשה למצוא מחירים ברורים. מצאתי שהוא עולה 790$ , אבל זו כתבה מסוף אפריל. באופן כללי הדברים האלה יקרים שם?
 

nurit224

New member
בקוריאה קשה מאוד לקנות פלאפון ../images/Emo4.gif

בדקנו בכמה מקומות בטיול, וללא התחייבות הם לא מוכרים מכשירים, ככה זה היה בספטמבר
יש אפשרות לקנות אבל צריך לדעת לאן ללכת וזה עולה הרבה מאוד
אולי עכשיו המצב שונה
 

עליזה100

New member
גאדג'טים בדרום קוריאה

שלום לך אני היתי בסיאול באוקטובר האחרון וגם רציתי לקנות את סמסונג גלקסי שבידיוק יצא לשוק ובכול החנויות שהיתי הם אמרו לי שהמכשירים לא מתאמים לחו"ל זאת אומרת שהמכשירים הם אך ורק לדרום קוראה ומבחינת המחיר לא היה יקר לפי דעתי לא כדי לקנות את המכשיר שם
 

RoyBO

New member
לא צריכה להיות בעיית תאימות לישראל

בדקתי את זה.
 

RoyBO

New member
מה שכן יכול להיות שהם "נעולים" לרשת מקומית שם

זה באמת בעיה.
 
אפשר למצוא גאדג'טים בד.קוריאה

בעיקר ביונג-סאן, שם יש מאות חנויות שמתחרות ביניהן. אפשר למצוא גם משומשים במחירים סבירים. לקנות סמארט-פון קשה בחנויות הרגילות, כח שם מוכרים בעיקר עם חוזה התחייבות לאחת החברות, ויש גם בעיית תקשורת למי שלא מסתדר בקוריאנית. יותר קל בחנויות באיטוואן, שזה אזור פופולארי לזרים. אני מניח שגם במרכז סיאול יותר קל למצוא. יש הרבה זרים בקוריאה, הקבוצה הגדולה מביניהם היא של מורים לאנגלית, כולם צריכים טלפונים, אז זה חייב להיות אפשרי לקנות. הנה המדריך לקניית מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים ביונג-סאן. זה בפורום הפופולארי ביותרבקרב הזרים בקוריאה: Yongsan Computer and Electronics Shopping Guide http://forums.eslcafe.com/korea/viewtopic.php?t=4367 אפשר משם להגיע לדף הפורומים ולמצוא עוד מידע מועיל לגבי נעילת סים, ככל שאני יודע אין בעייה כזו בטלפונים שקונים בקוריאה, הגלקסי שלי מקוריאה עובד יפה עם סים ישראלי. באופן כללי הניסיון שלי הוא שבקוריאה אי אפשר לקנות מוצרים של סמסונג ו-אל.ג'י. במחירים משמעותית נמוכים מאשר מחוץ לקוריאה. אלו מותגים מובילים, כמו שסוני למשל אף פעם לא הכי זולים. לגבי החברות האלה, מחוץ לקוריאה אין להם אותו שם, אז הם מתחרים יותר במחיר. אם לא מחפשים מותגים אפשר בהחלט למצוא דברים זולים.
 
למעלה