רוקדים עם כוכבים- גירסת החלקה על הקרח

רוקדים עם כוכבים- גירסת החלקה על הקרח

השבוע יצא לי לראות כמה תוכניות בטלויזיה. כלומר עברתי כשאישתי ראתה, קיבלתי עידכונים ואני מדווח על המתרחש. התוכנית שהתחילה השבוע היא תוכנית בסיגנון רוקדים עם כוכבים, רק שזהו ריקוד של החלקה על הקרח.. בצוות השופטים מככבת קים יונה המחליקה המפורסמת בקוריאה, שזכתה במדליה באולימפיאדת החורף, וכן בכמה אליפויות עולם. לצידה יושב גם הכוריאוגרף שלה, ועוד כמה פחות מוכרים לנו. הכוכבים המשתתפים הם ידועים למדי. כוכבת ילדה מפורסמת, גברת מפורסמת שמופיעה בדרמות רבות (כולל האמא של היון-בין בגן סודי), קומיקאי ידוע ועוד כמה. בשלב הראשון כל אחד התאמן באינטנסיביות בהחלקה על הקרח במשך חודשיים אינטנסיביים כדי להציג מופע סולו ראשון. בסך הכל היה מעניין לראות איך אנשים מתאמצים כל כך ומצליחים להשתלט על הקשיים, ולתת הופיעה מכובדת כמעט בלי ליפול. ממש נדהמתי שניתן להרים כזו תוכנית. אני נוטה לחשוב שרק שחקנים מורגלים להשקיע חודשים בללמוד כישורים הדרושים להם תוך כמות השקעה שכזו אני מנחש שזו תוכנית ראשונה מסוגה בעולם ובסך הכל די מעניין לראות. בפעם הבאה אספר על תוכנית שהיא לדעתי המעניינת ביותר בטלויזיה הקוראנית כיום (או מי גוט) תוכנית מרתקת מעניינת ומצחיקה מאוד.
 
החלקה על הקרח כוכבים!

נחמד לשמוע על התכנית ובטח יותר כיף לראות ולצחוק עם התכנית . תהנו לכם ואנחנו מקווים לשמוע יותר.
 

kim87

New member
קומאו, רון!

ראיתי שIU משתתפת שם בין יתר האנשים. זה נראה נחמד מאוד.
 

cheburasha

New member
למען האמת לא ראשונה. תוכנית קיימת גם ברוסיה

בתרגום לעברית קוראים לתוכנית כוכבים על הקרח. הם רוקדים בזוגות עם מחליקי קרח מקצועיים. הפרוייקט הרוסי התחיל לפני 5 שנים. אחר כך שינו לו שם ל"עידן הקרח" כדי לא לבלבל שמות עם פרוייקט טלוויזיוני אחר
 
טוב לדעת

הגיוני שברוסיה יש מקום לתוכנית כזו. אולי גם בעוד מדינות בצפון אירופה. אני מניח שברוב הארצות בעולם זה עשוי לא להיות מעניין עבור מספיק אנשים, כך שזה לא יתפקד כראליטי מודרני שמביא רייטינג.
 

cheburasha

New member
כן. בגלל שבמדינות הצפוניות יש חורף עם קרח

הרבה אנשים מחליקים וזה ספורט נפוץ
 
למעלה