המלצה חמה לסרט שסימתי לראות. שמו

aya19560

New member
המלצה חמה לסרט שסימתי לראות. שמו

WHY DID YOU COME TO MY HOME .הסרט מספר על נערה יתומה הומלסית ,שפולשת לביתו של גבר אלמן, כדי לעקוב אחר אהובה משכבר. סרט על מערכת יחסיים בין שני אנשים בודדים וגלמודים שמחפשים יחס אנושי ואהבה. שני שחקני אופי שפעם ראשונה נתקלתי בהם. משחקים מעולה. אפשר להוריד את הסרט עם תרגום באנגלית בלבד, מאתר MY ASIANCINEMA. צפיה מהנה.
 

cheburasha

New member
באמת אהבת אותו?

אני ממש לא
 

aya19560

New member
מאוד אהבתי אותו, נכון שהוא עצוב עם סוף קשה.

אבל אהבתי אותו בגלל משחק האופי של שני השחקנים. הם הצליחו לדעתי להעביר את הבדידות שלהם, העצב העמוק, החיים הקשים והמסכנים שהם חוו,במיוחד הילדה. לא תמיד הכל יפה ומוצלח בחיים יש גם אומללות קשה וזו אחת מהן.אין ספק שהסרט כבד וקשה.
 

cheburasha

New member
אין לי בעיה עם עצוב או סוף קשה

אבל הוא נראה לי מאוד מואד מרוח. וגם לא הבנתי בשביל מה עשו אותו ודווקא ככה. בקיצור לא התחברתי. אני מבינה בדידות, מבינה חיים קשים, מבינה מועקה, תסכול, עצב. אבל זה שְחוֹר. ושְחוֹר אני לא אוהבת. מה שתמיד מצא חן בעיניי בסרטים הקוריאניים שכמה שהסרט לא יהיה עצוב וקשה, בסוף הם מצליחים להכניס איזו נקודת אור של תקווה, משהו חיובי, משהו שמח. וכאן, לא קיבלתי את זה. מזכיר לי קולנוע רוסית מאוד מאוד פסימי.
 

aya19560

New member
נכון את צודקת תמיד הקוריאנים נותנים איזו

תקווה קטנה, ולפעמים קלושה שהדברים יסתדרו. אך בסרט הזה, הם מראים שלא תמיד הכל מצליח, לא תמיד יש פיתרון,ושלא הכל טוב ובסדר.יש גם דברים איומים כמו: בדידות, כאב, אומללות, שחור כמו שאת אומרת.ולמרות זאת אנשים נאחזים בחיים וממשיכים לחיות . נכון שלא נעים לראות את הצד הזה של החיים ,אבל כמי שהתברכנו בחיים טובים צריך לדעת שיש גם כאלו שלא.
 

cheburasha

New member
כן ולא. התכוונתי למשהו קצת אחר

לא אומרת שיש הפי אנד תמיד וכאן לא. אני אתן לך שתי דוגמאות: Oldboy - זה סרט שחור לאללה אבל מה. עם כל המצב הנוראי שהגיבור הראשי נקלה אליו הוא מוצא פיתרון דיי יצירתי. הוא מבקש להפנט אותו כך שישכח את כל המידע הכואב. בצורה כזו הוא יכול להמשיך להיות ליד הבת שלו. הוא בעצם הולך לשכוח שהיא בת שלו ויחייה איתה כמאהב וזה מצב מזעזע. אבל הפתרון שהוא מוצא זה פתרון שמונע ממנה את הכאב של לגלות את האמת. ויש בזה נקודה מאוד יפה. פיתויי הזאבים - נכון הגיבור של קאנג דונג וון מת וכולם בוכים ליטרים של דמעות. אבל בסוף כשהכתוביות רצות הם מראים את שלושת השחקנים הראשיים משחקים בכדורי שלג וזה משהו מרגיע מאוד. מבינה מה אני מתכוונת? אז סבבה, אם אהבת את הסרט אז אחלה. אני לא כי היה חסר לי משהו אופטימי בו. וזה שהחיים קשים ויש בהם בדידות ומה לא, ואללה, אני זוכרת. בסרטים אני רוצה לראות משהו אחר. אני כנראה לא הגיונית
כי מצד אחד מוכנה לראות משהו מזעזע כמו הסרטים של פארק צ'אן ווק אבל מצד שני יש בסרטים ההם עוצמה שאין לסרט הזה.
 

aya19560

New member
אני מקוה שאת לא כועסת על דו השיח הזה .

מדבריך אני מבינה שציפית בסרט לאיזה פואנטה, שיא או טוויסט, שיתן אפקט או חומר למחשבה על החיים או בכלל. וזה היה חסר. נכון הסרט הזה "קו חלק", פשוט, ללא הרבה אמירות. חוץ מהאמירה שהחיים לפעמים הם "זיפת אחד גדול ומגעיל". ואין להם שום פיתרון צריך להשלים עם זה. כלומר ככה זה. החיים הם עלובים לחק מהאנושות. נכון שבסרטים אנחנו מחפשים דברים שונים מהחיים במציאות. ולכן אנחנו מקבלים דרמות שיש בהן שימוש של נפש אדם שנכנסת לגוף אחר כמו בדרמה 49 ימים .או הגן הסדי או דרמות וסרטים אחרים שלא עולים לי כרגע בראש. יש את כל הדימיוני או בדיוני או אחרי המוות או כל דבר אחר.ואנחנו נהנים לראות אותם.הם עונים לנו על הדרישות הרגשיות שלנו. אני מקבלת את זה שהסרט לא מצא חן בעיניך, זה בסדר מבחינתי וזאות זכותך המלאה. אני גם לא מנסה לשכנע אותך לאהוב אותו. פשוט אני מביעה את דעתי לשם הדיון בסרטים בלבד.נחמד להחליף דעות עם אנשים שאוהבים סרטים ויש להם גם מה להגיד בעניין.
 

cheburasha

New member
איה, בכייף! חלילה לא בכעס

אין כאן קטע של לשכנע. את אהבת, אני לא. והסברנו כל אחת למה כן ולמה לא
בדיוק נגעת בנקודה. היה חסר לי פואנטה. לך זה לא הפריע אז סבבה
ספרי עוד על סרטים שאת רואה, נמשיך להחליף חוויות. אני מתה על קולנוע קוריאני ותמיד מוכנה להקשקש על זה בלי סוף
 

aya19560

New member
אני שמחה מאוד להחליף דעות על גבי כל נושא

שבעולם וסרטים קוריאניים במיוחד .הספקתי לראות די הרבה.כמו כן גם הרבה מאוד דרמות. גילית את הז'אנר הקוריאני לפני כ 4 שנים, ומאז אני מכורה קשות, עד כדי התחלת לימוד השפה בצורה מסודרת. כרגע אני צופה בדרמה CAN YOU HEAR MY HEART פשוט מדהימה.היא משודרת כרגע בקוריאה.מאוד ממליצה עליה.
 

cheburasha

New member
אני מעדיפה סרטים

בינתיים לא רואה סדרות בכלל וחולמת ללמוד את השפה הקוריאנית
איפה את לומדת? באזור שלי אין מסודר. ניסיתי לארגן וזה לא הסתדר. לבד אני לא מצליחה. חסר לי משמעת עצמית להקפיד ללמוד על בסיס יום יומי
 

aya19560

New member
אני מאזור המרכז נרשמתי בסמינר הקיבוצים

ב ASIA KNOWLEDGE פעם בשבוע יום חמישי בשעות הערב.
 
למעלה