סיאול

שי15רן

New member
סיאול

היי אני צריכה עזרה:) אני מתכננת לטוס לסיאול בקיץ ואני דיי אבודה באתרים לגביי איפה הכי כדאי לקחת בית מלון מבחינת אזורים...מעל הנהר מתחת לנהל חח הלכתי קצת לאיבוד... אני הכי אשמח בעולם לקבל עזרה:) אני מחפשת מלון שנע בסביבות עד 80 דולר ללילה שיהיה במרכז קרוב לכול החנויות והתחבורה הציבורית:) אשמח בכלל בכללית לשמוע הצעות ועצות :) תודה ענקית
 

אליס241

New member
היי שי :)

אשמח לעזור לך. אתה יכול לראות יש את איזור הקאנג נאם איזור טוב , יש גם את איזור הסיטי הול,מיונג דונג וכו' 80 דולר לאדם או לזוג????? מאוד חשוב כי אז סגנונות של המלונות 80 דולר זה פאר ו 40 זה אחלה נקי וטוב אני ישנתי ב 40 :)והיה מעולה ממש כמו בארץ! בעיקרון יש כמה איזורים טובים השאלה אתה רוצה להיות קרוב למה? כי הכל קרוב זה איזורים לדוג קאנג נאם בלילה זה איזור של צעירים יש שם מלא בתי מלונות והרוב שם פאר אומרים שזה איזור של עשירים. האון דה זה איזור של האונברסיטה גם שם שוקק חיים בלילה וגם בחיום הסיטי הול אם אני לא טועה |( מדויק מחר שאתסכל ביומן זה איזור של הארמונות ויש שם רחבה ענקית של הופעות וכו' זה מקום מאוד מרכזי הכי אפילו ושוקק חיים אבל שם מאוד יקר המלונות בסביבות ה 80 דולר לאדם. מיונג דון איזור שישנו בו בטיול הראשון שלנו מאוד קרוב איזור שקט יחסית בלילה אין באיזור פאבים הרוב מסעדות אבל קרוב לכל מקום. לכמה ימים? כי יש מקומות שלילה 7 חינם וכו'. ורק שתידע שמאוד קל להתסדר שם ברכבת התחתית והכל בעצם זה מרכז, זה רק שאלה של מה אתה מחפש? איזור הארמונות הכוונה הארמון הגדול? או איזור הבילויים? מחר שהיה לי זמן אסתכל ביומן ועדכן אותך יותר במדיוק ואשלח לך חומר ( לגבי השמות אולי טעיתי באיות :) . ואההה בנות שרואות והיו :) תעזרו כי אתן יודעות הכי טוב שעזרה שמקבלים בארץ מקלה מאוד את כל הטיול והכל מסודר מאורגן וטוב תודה.
 

שי15רן

New member
היי אליס

תודה ענקית ענקית על התגובה:) ואני בת:) קוראים לי שירן אמממ תאמת אם יש מלונות שיותר זולים מ 80 דולר אני יותר מאשמח .. ולא לזוג.. ליחיד :) אני רוצה להיות קרובה לאזור של השופינג והחיי לילה יותר... הבנתי לפי האזורים יש אזורים מעל הנהר או מתחת.. מה עדיף? ושוב תודה ענקית על העזרה... אשמח לעוד פרטים בנושא:)
 
האזור לא ממש משנה

נסיעה ברכבת התחתית עולה 1000 וואן, ומאפשרת להגיע לכל מקום בעיר במחיר שהוא פחות מ-4 שקל. וזה ממש שולי בהשוואה להבדל במחירים של מלונות ואכסניות. חוץ מקאנג-נאם שנמצא בצד הדרומי של סיאול (דרומי מזרחי) כל שאר האזורים שאליס הזכירה נמצאים בצד הצפוני. האזור של סיטי-הול למשל נמצא ממש במרכז, ואפשר להגיע משם מהר לכל האזורים. אם למשל מתעניינים בבילויים זה הגיוני להיות בהונג-דה, ולקניות יש כמה אזורים, כמו למשל מיונג-דונג(שזה אזור טוב לקניות שלא רחוק גם מהשוק של נם דה מון) בסופו של דבר, מכל המקומות האלה אפשר להגיע לאחרים בקלות עד לסוף הרכבות בסביבות חצות. גם מוניות לא מאוד יקרות, אפילו עם התעריף לילה.
 

שי15רן

New member
היי רון

תודה על התגובה:) אז אתה אומר הכי כדאי זה להיות ב הונג דה????:) אם אני מחפשת בילויים ושופינג וכאלו...:)
 
זו אפשרות טובה

אם הבילויים זה מרכיב חשוב נראה לי הגיוני שמכיוון שקניות עושים בד"כ ביום באזור קניות, אז הגיוני יותר לגור ליד אחד מאזורי הבילויים כי זה דבר שעושים בערב, בעוד שלקניות נוסעים ביום. עם זאת הונג-דה ממוקם קצת פחות טוב מאשר מיונג-דונג, ומרכז העיר מבחינת מהירות ההגעה לכל מקום, אבל זה רק הבדל של כמה דקות. האזור קניות שלט הוזכר כאן בשמו זה כנראה יונג-סאן, אזור הקניות של האלקטרוניקה. יש שם כמה קניונים ענקיים של אלקרוטניקה, וגם כמה רחובות עם חנויות/דוכנים. מצלמות, מחשבים, טלפונים, מוצרי חשמל, ועוד הרבה.
 

שי15רן

New member
היי רון

תודה על העזרה:) אז זאת לא תהיה בעיה לישון ב אזור הה הונג דה ומשם להיות ניידת בתחבורה ציבורית נכון? פשוט לחפש מלון שקרוב לתחנת רכבת ???
 
באזורים האלה כל מקום קרוב לתחנת רכבת

מרחק הליכה מקסימום 15 דקות לאיזו תחנה ברוב סיאול. אני שמכיר איך הדברים עובדים וקורא קוריאנית, מסתדר גם יותר טוב. יש הרבה אוטובוסים מקומיים שעוצרים בתחנות רכבת. עם כרטיס אלקטרוני אני פשוט עולה על אוטובוס למרחק תחנה או שתיים במקום לטרוח ללכת. ומה שנחמד זה שהמערכות משולבות כך שזה יוצא ללא תוספת תשלום. בבקשה, שמח לעזור. אולי אפשר אפילו למצוא אכסניה מראש. אגב יש באזור בית ספר גדול ללימוד קוריאנית, אז קל למצוא שם זרים שמתאסנים באזור.
 

אליס241

New member
חיי לילה וקניות זה אני :)

אז ככה אם את אוהבת חיי לילה ואת רוצה להיות בקירבת מקום לפאבים מסעדות או מסיבות השוות יש 2 איזורים טובים. האון דה כמו שציינית זה האיזור אוניברסיטה גם ביום וגם בלילה שוקק זה הצד הצפוני וזה קרוב לסיטי הול ולמרכזי הקניות כגון מיונ דון וכו'. אני אישית ישנתי שם באכסניה אבל לא ממליצה עליה. הגילאים שם במסיבות 18 -25 אהה אם לא שיקרו אותך להתאים את עצמם לגילך! אין בעיה בכניסות רק סוג של תעודה ולשלם. אין פחד להסתובב ברחבות המקום שוקק צעירים כל הזמן אבל ממש כל הזמן וזה כייפי.\ יש את קאנג נאם שאני טיילתי באיזור הזה רק בטיול ה 2 גילתי וחבל המקום הורס, יש את כל המעודונים והפאבים השווים שיש באון דה רק האוכלוסיה שונה מעמד גבוה יותר אנשים בגיל אחר 25 פלוס הכוונה זה לבילוי זה לא משנה אבל אופי המסיבות שונה לכן. קניות ושופינג אההה אני מתה לחזור לקוריאה יש כל כך הרבה ליקנות ובזול :) אני אישית קניתי המון!!! עוד מקומות וכו יש מלא השאלה מה את אוהבת?? טיפים וכו אני אשמח לעזור לך. את טסה לבד? אני חושבת שחבל להשקיע למלן 80 דולר, כי גם ככה מלון זה לשינה ומקלחת ביום מטיילים ולא נמצאים ובלילה הם את אוהבת לצאת אז גם לא בטיול כזה 5 שעות שינה מספיק חחחחחחחח אז לכן המוטלים מאוד מאוד מאוד נקיים כמובן ורמת איכות של מלון 4 כוכבים בארץ לכן חבל להשקיע לפי דעתי האישית הרבה כסף את לא הולכת לשבת בלובי לא שיש דבר כזה שאני ראיתי!!!! אבל אם את יכולה להרשות לעצמך בכייף תהני מכל שנייה ושנייה ותתפנקי ביקר! אני העדפתי מלון אחלה ויותר כסף לבזבוזים :) אני הייתי בקוריאה פעמיים בסה"כ חודשיים חזרתי משם לפני חצי שנה והייתי שם לפני 2 וחצי מאוהבת בקוריאה!! אהה ואם את רוצה מקומות שווים ליציאה כי אני יצאתי כל יום ועשית סקר ענקי לפני שהגעתי לקוריאה אז פאבים ומסיבותת טובות תגידי לי אתן לך שמות ורחובות איך מגיעים גם ברכבת מוניתת זול. את הולכת להיות רק בסיאול??? חוץ משופינג וכו' בטיול ה 2 עשיתי יותר כי הייתי רק שבוע ממליצה לך גם לטייל ולקום בשעה סבירה וללכת לראות את סיאול כי יפה יש המון מסורת היסטוריה ותרבות :) תשאלי שאלות אשמח לעזור לך :)
 

שי15רן

New member
אליס:)

אין את אלופה:) חחח אוקי אז ככה.. אממ אני בת 26 טסה לבד... אממ נראה לי אז אפשר לרדת מהמלונות של ה 80 דולר... בואי נגיד בסביבות 50 דולר .. שיהיה איפה שכול החנויות והמועדונים... ווואי אם באלך להביא לי שמות של מועדונים ורחובות אני יותר מאשמח.... :) במיוחד מועדוני היפ הופ חחח אני הולכת להיות רק בסיאול .. עצירה של 5 ימים בערך ואז ממשיכה לאוסטרליה.. אז נראה לי ממה שהבנתי הכי טוב זה לקחת מלון באזור און דה או קאנג נאם?או סיטי הול??? מה את ממליצה הכי ??? ושוב תודה ענקית על כול המידע:)
 

אליס241

New member
היי :)

אז ככה :) מתחילים :) 1- בגלל שאת רק 5 ימים אז את חייבת לנצל טוב את הזמן תשני באון דה שקרוב לסיטי הול ולארמונות וכו' . יש אוטבוס ישיר משדה התעופה לאון דה קו 2 על דאגה יש גם בשדה תעופה רכבת ומודיעין מאוד קל להסתדר ואז הליכה אולי של 4 או 5 דקות תלוי איפה היה המלון שלך! המעודונים השווים ביותר NB 1 ו nb 2 זה של אותם בעלים ושניהם נמצאים באותו הרחוב :) רק היפ הופ אמריקאי מהישנים וטובים ביותר :) יש גם את קקון שנפתח השנה מועדון גדול מאוד רק היפ הופ אמריקאי. יש M2 מוזיקה אלקטרונית בעיקר :) שזה המעודונים הכי שווים. את חייבת גם ללכת לקריוקי :) על דאגה יש בכל פינת מקום :) הפאבים המדהימים שלהם שמות רק מחר!!! לגבי מלון אנחנו ישנו באכסניה בדיוק מעל המועדון קקון ברחוב הסואן אבל ויש אבל מאוד גדול אני אישית לא ממליצה כי אין מזגן ובקיץ חם אש יש ,יתושים ולחות נוראית ומקלחת משותפת, יש 4 חדרונים זה בית של אדם שחלק אותו, שם את תפגשי הרבה צעירים מכל העולם וצעירים שמטיילים וכמובן קוריאה זה נקודת מעבר אצלהם ליפן או אוסטרליה וכו', אז היה לך יותר קל ממלונות שלא תפגשי הרבה זרים וצעירים !!! לי אישית הזכיר לי את הטיול שהיה לי בדרום אמריקה 7 חודשים! אני אישית הגעתי אחרי יפן ואחרי שהייתי בקוריאה חודש וחצי התבאסתי מאכסניה אבל בגלל שלא היה לנו כוח להתחיל לחפש ועצלנות נשארנו טעות! לכן לא ממליצה ללכת למקום שהלכתי!!! באיזור הזה צריך לבדוק מלונות אני אעזור לך לחפש :) אני בת 27 ובגילך הייתי גם חחח מרגישה זקנה חחחח. בטיול הראשון ישנו באיזור אחר אבל חבל על הכסף של המוניות ( ישנו באחלה מלון) ככה קניות זה מיונ דון ויש עוד מקום לא זוכרת בדיוק עכשיו את השם!! עדכן אותך במהשך זה 7 קניונים ענקיים שיש שם הכל בזול וטוב במיוחד הקניון של AM PM זה 12 קומות תהני :) יום שלם לא הספיק לי!! חחח גם לא שבוע !!! ככה לגבי מעודונים את השווים ביותר באון דה אמרתי לך ופשוט הם לא נסגרים כי עבודה הייתי לפני 3 שנים ולפני חצי שנה והמקום ממולץ גם באינטרנט ויש תיירים מכל העולם היה לך כל להתחבר! NB פתח כל השבוע ומלא כל השבוע! גם המוזיקה אלקטרונית m2 עובד חזק אבל בעיקרון רק בסופשים! הקקון שאני הייתי בקיץ היה הכי להיט והכי שווה כי זה היה חדש ומקום ענקי לא היה מקום לזוז!! אני אבדוק לך מחר עם חברים קוריאנים עלל עוד מקומות שווים במיוחד :) שהיה לך המשך שבוע טוב ומבורך אעדכן אותך בהמשך לילה טוב :)
 

שי15רן

New member
אליססססס

וואיי מעולה מעולה תודה :) ותגידי יצא לך לבקר במועדונים ששמים מוסיקה קוריאנים??? סטייל טאהיאנג .. ביג באנג.. סופר ג'וניור .. 2PM.. וכול הפופ קוריאני שלהם???? וואיי נראה לי חוויה לצאת למקום כזה חחחח:) אוקי אז נראה לי אני אחפש לישון באזור ה און דה? זה נחשב אזור טוב???
 

NewNJ

New member
צירפתי לך את המפה של המטרו באנגלית

מוקפים שם בעיגול אדום: דונגדמון מיונג דונג יונגסן (קניון האלקטרוניקה) סיטי הול סאול STATION הונגיק יוניברסיטי היא התחנה של ההונגדה, מרכז הבילויים (עם קו אדום מתחת, במפה)
 

שי15רן

New member
ווואייי מעולה :)

תודה ענקית ממש עוזר לי:) אמממ איפה אתה ממליץ לשהות? חשבתי לחפש מלון ב HONGDAE כי זה איפה שכל המקומות בילוי אבל אין שם מי יודע מה מלונות טובים... אם אני שוהה באזור הסיטי הול וחוזרת במונית בלילה HONGDAE זה יקר? ושוב תודה על העזרה... :)
 

NewNJ

New member
הייתי סה"כ בשני מקומות שונים בסיאול...

1. לפני פחות משנה, באכסנייה של אג'ושי בהונגדה שאליס כתבה עליה - אחלה מיקום....לא כלכך אחלה מקום.... 2. במלון שנמצא דקה וחצי הליכה ברגל מתחנת נאם-יונג (תראי במפה, נמצא בדיוק בין התחנה של סיאול STATION ליונגסן). המקום די מת בלילה, אבל עד כמה שזכור לי הנסיעה במונית עולה לא יותר מ-10$...למרות שזה היה לפני שנתים. לי נראה שההונגדה עדיף כאיזור אם את בעניין של מקומות בילוי. אחחח אני מתגעגעת לסיאול
 

אליס241

New member
חחח דיקלה אגשי אין מים חמים!!! ואין מזגן!! חח

כל הכבוד לך דיקלה :) שעזרת לה :) חחח אמרתי שאני בשמות לא הכי טובה אבל ידעתי שאני אציין AM PM ישר תידעי אהה בא לי שופינג!!! באמת היא יכולה לישון איפה שישנו בטיול הראשון בקיה או איפה שאת שזה אחד ליד השני ולנסוע במונית. את זוכרת דיקלה בזמן שחיפשת מלון לאון דה אם היה מלונות קרובים????? ועכשיו בא לי ללכת לNB ולרקוד אמא מתגעגעת שותפה המתוקה שלי :)
 

NewNJ

New member
אג'ושי אג'ושי...אלמלא המזגן והמים...

תכלס... מלון במיקום שאנחנו היינו בו, אין. הכי קרוב זה Seokyo Hotel והוא מעל התקציב לדעתי. צריך לבדוק לפי התאריכים. מה שכן, לפי המפה הוא ממש קרוב למטרו וללימוזין באס (האוטובוס המרווח והנוח מהשדה"ת ולשדה"ת) אפשר להסתכל על המפה שם ולראות מלונות אכסניות נוספים. מצאתי גם את ה-KAYA שלך...את הריינבו שלי לא מצאתי שם... וכן...האיזור של נאם-יונג הוא הרבה יותר בית בשבילי מאשר האכסנייה המג'ייפה של אג'ושי. דיייי.... רוצה דונגדמון, רוצה אינסהדונג, רוצה NB2, רוצה קוקון. רוצה לזכות בלוטו
 

יאיר2711

New member
לא - זה ממש לא יקר

עדיף לשהות באזור הסיטי הול או באזור מיונג דונג - משניהם קל להגיע ברכבת התחתית ואפילו במונית ל - Hongdae . נסיעה טובה !
 
למעלה