סרט השבוע

  • פותח הנושא kim87
  • פורסם בתאריך

kim87

New member
../images/Emo202.gif סרט השבוע

נדמה לי שאיה כתבה על הסרט הזה כבר כאן, ובכל זאת אני כותבת עליו שוב אחרי שראינו אותו בשיעור... ובכן, השבוע היה בסימן סרטי אימה והסרט הוא "סיפור של שתי אחיות" (מישהו יודע איפה אפשר למצוא לקריאה את הסיפור עליו מבוסס הסרט??) אולי עלי להקדים ולומר שאינני נמנית עם חובבות הז'אנר ולרוב אני לא צופה בסרטים שכאלה, אבל גיליתי שאני מאוד אוהבת את הסרטים של הבמאי, קים ג'י וון (שביים גם את "סיפור מריר מתוק") הסרט מתחיל עם שתי אחיות שחוזרות לביתן היכנשהו בהרים ולא ברור בדיוק מה קורה עם האחות הקטנה שלא מדברת וניראת מבוהלת. בבית גרים יחד איתן האב והאם החורגת שיחסיה עם האחות הבכורה מעורערים מאוד. לתוך סרט אימה נכנס סיפור משפחתי, יחסים בעיתיים בין הנשים בבית וטראומה. לסרט עצמו יש טוויסט עצוב וזה אולי מה שיוצר את היופי שלו. הוא לא נועד להיות רק מבהיל ומפחיד ואימתי אלא לספר סיפור לא קל של נערה מתבגרת. האם מישהו צפה בו? מה אתם חושבים? היה מפחיד? עצוב? לא מובן? שיהיה לכולם אחלה שבוע!
 

Rebeccan

New member
לא ראיתי סיפור מריר מתוק

נדמה לי שאורה כתבה עליו ? יש תרגום לעברית או שרק אנגלית ? (שואלת זו שנמצאת בפיגור וחייבת להשלים קצת)
 

kim87

New member
../images/Emo13.gif

הסרט מאוד מומלץ. יש אותו להורדה באנגלית לפי דעתי (אנחנו ראינו באנגלית).... אלא אם כן אורה או מישהו בחר לתרגם. זה בהחלט סרט ששווה לראות ולא רק בגלל הבימוי (לא שאני מבינה בו הרבה אבל יש בו קסם) ובגלל השחקן הראשי (לי ביונג הון) אלא גם בגלל שצופי הדרמות למיניהן יגלו בו ה-מ-ו-ן פרצופים מוכרים. נניח.... הבוס שלו במאפיה הוא הבוס שלו באייריס.....
(נכון שעכשיו אתם רצים לראות???
)
 

Rebeccan

New member
לא אוהבת סרטי מלחמה

(ודוחקת לפינה הדרכה בנושאי צבא / מלחמה וכו', גם בעבודתי) לא ראיתי אייריס ..... השחקן Lee Biong Hon או שיש כתיב אחר ? כדי שאלך לחפש אותו בנרות מגולגלים
(כלומר - גוגל)
 

Rebeccan

New member
פויה רבקה - נוח בשבע שגיאות ../images/Emo6.gif

אז הנה - התכוונת כמובן ליפיוף - lee byong hun כמה קוביות חחחחחחח אגב, העלו את הפרומו לקין והבל (שעולה בשבוע הבא לויוה פלטינה)
 

aya19560

New member
רבקה העיניים כואבות מלהסתכל.ואי אפשר לגעת לא

חבל!!!! כזה ביזבוז רחוק.
 

2NE1KPOP

New member
אייריס חבל זו סדרה מאוד טובה לא כמו שמצפים

זו אחת הסדרות הטובות שראיתי חוץ מזה השחקן TOP מביג באנג נמצא שם .
 

kler18

New member
איני מודה באשמה המיוחסת

לא אני כתבתי על הסרטים הללו ......... ואני לא אוהבת סרטי אימה " לחלוטין" אני רק " אהבה" וצחוקים ,ולפעמים "בכי"
 

אליס241

New member
תודה רבה!

אני אישית מאוד מפחדת לכן אני לא חובבת את הזאנר האימה! יותר נכון אני לא רואה כל לא אוהבת:) אבל תודה בכל מקרה:)
 

kim87

New member
גם אני לא ../images/Emo13.gif

אבל למרות האימה הסרט היה מעניין באופן שבו הוא בנוי... עד הסוף (וגם בסוף) לא לגמרי ברור מה היה שם. אם יש לך מישהו שתוכלי להחזיק לו את היד בקטעים המפחידים יותר, הייתי ממליצה בכל זאת.
 
למעלה