חגיגות גיל שנה קוריאניות DOL

irlyan

New member
חגיגות גיל שנה קוריאניות DOL

בעקבות חגיגת גיל שנה לפי מסורת קוריאנית לבת שלי החלטתי לספר לכם מה זה בדיוק)) יש 3 תאריכים חשובים לחגיגה - 100 יום (גיל שנה מאז ההפריה) BEAK-IL, שנה (שנתיים בעצם) DOL וגיל 60 HWANGAP שנה ו60 שנה חשובים כי הרבה תינוקות לא הגיעו לגיל שנה והרבה מבוגרים לא הגיעו לגיל 60 בעבר השיא בחגיגת גיל שנה זה הרגע בו שמים על השולחן חפצים שונים ושני הדברים הראשונים שתינוק לוקח חשובים ביותר החפצים הם אורז (בלי משמעות או אושר), שטר כסף (כסף:), חוט (חיים ארוכים), ספר או עיפרון (חוכמה) יש עוד כמה חפצים שאפשר להוסיף בווריאציה המודרנית - למשל מברשת שיניים - תינוק יהיה רופא שיניים כשיגדל)))) בדרך כלל תינוקות מנסים לקחת הכל בבת אחת, אבל הבת שלי לקחה כסף, ואחרי הפסקה והתלבטויות ארוכות גם את החוט מי שרוצה לקרוא עוד, יש הרבה מידע באינטרנט http://en.wikipedia.org/wiki/Korean_Birthday_Celebrations
 

kim87

New member
מזל טוב!

ותודה על המידע, הוא מרתק.
 

אליס241

New member
המון מזל טוב../images/Emo65.gif

מאחלת לנסיכה שלך אושר,אריכות ימים עד 120 שנה ! שתביא לך נחת גאווה אושר והמון בריאות. שאלוקים היה איתה ובדרך שלה תמיד, שהמזל ילווה את חייה. ושהיה לה חיים ארוכים מאושרים,שתהיה חכמה ,והמון חוכמה ומה שתבחר שיתגשם לה אמן! ותודה רבה ששיתפת למדתי מזה המון תודה:)
 

hbr581

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

생일 명절을 죽하 합니다 !
 

aya19560

New member
מזל טוב לבתך.שיהיו לה חיים ארוכים בריאים

ומאושריים.
 
מזל טוב ../images/Emo70.gif

מאחל לכם הרבה אושר. פעם כתבתי בבלוג שלי על ימי הולדת, התכוונתי לכתוב כל כמה נושאי תרבות עליהם למדתי וכתבתי באנגלית (במסגרת האוניברסיטה בקוריאה). נשאר לי רק לתרגם לעברית לצרף כמה תמונות ולפרסם, רק שמשום מה אני תמיד דוחה את זה. בכל אופן, כל הכבוד שהצלחתם להרים כזה ארוע. לדעתי זו בוודאי היתה הזדמנות מיוחדת במינה לכל מי שזכה להיות אורח במסיבה שלכם.
 

irlyan

New member
תודה רבה!

ערכנו את האירוע במרכז תרבות קוריאה והיה מאוד יפה ומרגש וטעים)) עשית גם לידים שלך? אם כן, מה הם בחרו?
 
לא יצא

הילדים שלי נולדו בישראל, ואז עוד לא היינו כל כך קוריאנים, אפילו לא שיערנו שיום אחד נחייה בקוריאה. אבל דברים טובים קורים בחיים למי שלא מפחד יותר מדי.
 

irlyan

New member
:)

גם אני לא שיערתי שאחגוג את יום ההולדת הקוריאני בישראל)
 
ברכות ליום ההולדת של בתכם../images/Emo65.gif

מעניין מאוד ,,למדתי משהו חדש וכייף ללמוד דברים חדשים וטוב מאוד ששתפת אותנו בפורום נשמח אם תשתפו אותנו בעוד דברים מעניינים כאלה.שוב תודה וברכות חמות.
 

galnet1

New member
מזל טוב ../images/Emo49.gif

שיהיה לבתך הרבה מזל בחיים ושהיא היא תהיה עשירה גם בכסף
וגם בידע. שתזכה לחיים ארוכים ומאושרים
 
למעלה