שלום

o l i v i a

New member
../images/Emo140.gifשלום

אשמח לקבל קישור להורדת סדרות קוריאניות עם תרגות בעברית. תודה. אה וסליחה שנדחפתי....
 

orlike

New member
הייי את מכירה את האתר

WWW.ASIA4HB.COM ? אם לא..........שם יש סדרות אסייתיות בעברית :)
 

o l i v i a

New member
לא מכירה את האתר

אך ניסיתי להיכנס ואין אתר כזה... תודה לך. זהו האתר היחיד שיש?
 
ברוכה הבאה

אם יש לך שאלות על דברים שאת רואה בסדרות הקוריאניות, תרגישי חופשיה לשאול.
 

aya19560

New member
ברוב הדרמות והסרטים שאני רואה יש סצינות רבות

של אנשים עם בעיות או במשבר או סתם אחרי יום עבודה יושבים ושותים. לפעמים עד אובדן הכרה.האם יש בקוריאה בעיות שתיה ושכרות בהיקף נרחב כמו שזה מצטייר בסרטים ובדרמות. או שזה סתם לשם המשחק.
 
אתמול הייתי במסעדה וראיתי שני חברה ששתו

אחד מהם בקושי הלך מרוב שהיה שיכור. שמעתי אותו אומר: "היונג, קו-מה-ווא-יו" יש בעייה מסויימת של שתיית יתר בקוריאה, לדעתי החלק הכי גרוע זה אנשים שעובדים עד מאוחר, ואח"כ הולכים עם חבריהם לשתות. זה נגמר בד"כ די מאוחר ואת הביית הם רואים פחות. זה נכון גם לגבי אנשים עם משפחה שחלקם מבלים יותר עם החברה מאשר עם המשפחה. אני לא יודע מה מידת הנזק הבריאותי משתיית יתר, אני מניח שגם זה גורם משמעותי. האנשים שאני מכיר יוצאים לבלות ערב שאוכלים יחדיו וגם שותיםבערך פעם בשבוע. יש מנהג שמסיימים מסעדה, והולכים לסיבוב שני, למקום בו בעיקר שותים, ואח"כ גם למקום שלישי, למשל קראיוקי שגם שם שותים הרבה. עם זאת אני מעריך שרוב הקוריאנים משתתפים בארועים כאלה רק בסדר גודל של פעם בחודש, אז זה ממש לא כל יום.
 

aya19560

New member
רון עוד שאלה בעניין האף המדמם שיש בכל סרט או

סדרה שאנירואה. אין סרט אחד או סרה שאין בה את הסצינה של האף המדמם האם זה משהו נפוץ כל כך בקוריאה,ומאיזו סיבה.אשמח לקבל פרטים.
 
../images/Emo101.gifאף מדמם מייצג חולשה של הגוף

זה סוג של שפה קולנועית. כשמראים מישהו עם אף מדמם זה סימן שהוא עשוי להיות קרוב למוות. אצל נשים זה סימן של חולשת הגוף. ניצלתי הזדמנות בסוף ישיבה עם מהנדסים קוריאנים, ושאלתי אותם. הם הסבירו את זה. בנוסף אחד סיפר שפעם בבית ספר היה לו דימומים באף בתקופות שהוא לא היה יושן מספיק בלילה. (ללמוד יותר מדי זה דווקא די אופייני לקוריאנים) אחת סיפרה שפעם היה לה דימום באף מסיבה אחרת לגמרי. חברה הכניסה לה בלי כוונה עט לתוך האף. היא דיממה די הרבה, אבל דווקא החברה שלה בכתה כל כך, שהיא פשוט לא יכלה ליבכות. אני מציע שתראי פחות סרטים דרמטיים שמשובצים ברגעים עצובים, אז יהיו פחות סצינות כאלה
 

aya19560

New member
רון היקר אין לי שום בעיה עם רגעים עצובים

בסרטים דרמטיים.נהפוך הוא.פשוט זה מופיע בכל דרמה או סרט שאני רואה לכן חשבתי שזה משהו אופיני לקוריאה. אני מאוד נהנית לראות סרטים קוריאנים ואני מאוד מקווה שאני לא מפריעה למישהו עם ההמלצות שאני מעלה .אם כן אז אשמח לדעת.
 

Maybe Its Me

New member
היי איה בנוגע לסרטים שאת ממליצה עליהם../images/Emo9.gif

אני מאוד נהנית מהביקורות והמלצות שאת מפרסמת בפורום
, אך הייתי שמחה אם כל ההמלצות היו מאוחדות לשרשור אחד,כך אני יכולה לקרוא על כמה סרטים ואולי לראות אחד מהם במקום לחפש המלצות מפוזרות בדפים קודמים כי זה מבלבל ומעייף
. אז אשמח אם תכתבי המלצות בשרשור אחד עד כמה שאפשר להקפיץ
לאה
 

aya19560

New member
הייתי שמחה מאוד לעשות שרשור,אם רק הייתי יודעת

למה הכוונה. אשמח לקבל הנחיות והסבר לכך.
 

Maybe Its Me

New member
שרשור בדיוק כמו זה../images/Emo13.gif

לדוגמא, אם ראית סרט טוב היום ואת רוצה לחלוק המלצה או ביקורת,אז את מפרסמת את זה כהוספת הודעה חדשה. ואם מחר את תראי סרט אחר אז אפשר "לצרף" את ההמלצה על הסרט החדש להודעה הקיימת ע"י הוספת תגובה וככה ניתן לראות המלצות וסרטים בצורה מאוגדת.
מקווה שהבנת למה התכוונתי
 

Bartal j

New member
שהייתי קטנה הייתי מדממת הרבה מהאף

בעיקר בשמש.. אבל לא זכור לי שהייתי ילדה חלשה, דווקא הייתי מאוד היפריאקטיבית ושובבה כמו ילדים רגילים ואולי אפילו שובבה מידי.. בגיל 10 הדימום הפסיק לי לבד.
 

Rebeccan

New member
קראתי היכנשהו שדימום מהאף

מסמל, בסרטים / דרמות - גם משיכה מינית בין שניים. לגבי דימום מהאף - עד שלא עברתי טיפול של צריבה, סבלתי מהענין במשך הרבה שנים. עד היום זכורות לי סצינות של יציאה מהכתה עם אצבע מורמת, אף עם נייר ואני בדרך לאחות
בבגרות זה כבר הפך למטרד - אבל רופא א.א.ג טיפל בענין וזהו
 
למעלה