סקירות והמלצות לסרטים קוריאניים

kim87

New member
../images/Emo202.gif "סיפור מריר מתוק"../images/Emo97.gif../images/Emo214.gif

ובכן, סרט השבוע היה "סיפור מריר מתוק" (Bittersweet Life) משנת 2005. הסרט מספר על גובה חובות במאפיה קים סן וו (לי ביונג הון) שמתבקש יום אחד ע"י הבוס שלו לעקוב אחרי החברה שלו שהוא חושד בה שהיא בוגדת. אם באמת היא בוגדת הוא הורה להרוג אותה ואת מאהבה. כשסן וו מגלה שהיא באמת בוגדת הוא עושה החלטה אשר משנה את חייו. הסרט נפתח ונגמר בקואן, חידה בודהיסטית שנועדה לעזור לתלמיד להגיע להארה. שתי החידות מעניינות ומעוררות מחשבה. אלה שאוהבים לצפות בדרמות יגלו כאן לא מעט פרצופים מוכרים... הסרט פשוט מצויין... אני לא מומחית לקולנוע אבל יש משהו בדרך הקולנועית של הבמאי שמאוד יפה לראות. בקיצור, מומלץ.
 

aya19560

New member
סרט טוב שסיימתי לראות THE RECIPE

מספר על כתב TV שמנסה לגלות מתכון סודי למרק DOENJANG ,שאסיר שנידון למוות מבקש שניה לפני שהוא מוצא להורג. סיפור אהבה נוגע ללב של זוג צעירים הגרים בכפר מרוחק. משחק מעולה של כל השחקנים.
 

aya19560

New member
עוד שני סרטים שסיימתי לראות

הראשון THE HOUSEMAID שמוקרן בסינמטק. הזוי לחלוטין. מספר על בחורה שבאה לעבוד בתור עוזרת בית, אצל אנשים עשירים מאוד. כבד ורציני. השני הוא-100DAYS WITH MR. ARROGANT סרט קליל עם השחקנים הראשית HA JI WON מהסדרה SECRET GARDEN מספר על תלמידת תיכון שפוגעת בלי כוונה במכונית של בחור עשיר ויהיר. כדי לשלם על הנזק היא הופכת להיות "העבד משרתת" שלו. צפיה מהנה.
 
סיראנו דה ברז'ראק בעיבוד קוריאני:CyranoAgency

סרט קוריאני, קומדיה רומנטית נהדרת בשם Cyrano.Agency. סיימתי לצפות זה עתה. מזמן לא נהנתי כל כך מסרט. הסרט מבוסס על המחזה שנעשה על סיראנו דה ברז'ראק, ועושה לו כבוד. אני חייב לישון, אז אני אספר יותר מחר.
 
המשרתת – המלצה על סרט

רומן סוער מתפתח בין משרתת צעירה ותמימה לבין בעל הבית העשיר, וזאת מאחורי גבה של אשתו ההרה. לכאורה עוד 'סיפור משרתות' קלאסי, אלא שהסיפור הפעם מובא דרך עיניה המנוסות של משרתת זקנה שכבר ראתה, שמעה ומכירה את הכול. באמצעות חוש ההומור והציניות של המשרתת נוצר סרט שנון ומסוגנן, שבאמצעות סיפור מוכר מצליח לומר הרבה דברים חדשים על הפוליטיקה שבין המינים והמעמדות, ועדיין להיות דרמה סקסית, מותחת ומבדרת לפרקים, מדויקת ומצולמת להפליא שהייתה ללהיט מספר אחד במזרח אסיה בשנה החולפת. "המשרתת" – החל מה-24.03 בבתי קולנוע לב לטריילר
 

aya19560

New member
סרט חדש שסיימתי לראות .משחק מעולה של HYUN BIN

נקרא I AM HAPPY הסרט מספר על גבר שמאושפז בבית חולים פסיכיאטרי, במחלקה של תשושי נפש. הוא בא ממשפחה שהאבא נפטר, האם חולת אלצהיימר, והאח שתיין ומהמר בכל הכסף שיש להם. משחק מועלה של HYUN ושל כל השחקנים. כבד ורציני.
 

aya19560

New member
אפשר לומר שאני די מצליחה עם הבחירות שלי. עוד

סרט מעולה בשם NO REGRET .על מערכת יחסיים ואהבה נוגעת ללב בין שני גברים צעירים. אחד יתום מבית יתומים, והשני בן של תעשיין עשיר. משחק מועלה ונוגע ללב.
 

galnet1

New member
סוף סוף סרט שנהנית ממנו בקורס ../images/Emo8.gif

נכנס לרשימה
 
נראה ממש מעניין

זה שילוב של מותחן ושל סיפור רומנטי. אולי אני אנסה את זה בקרוב. בהודעה שלך למטה אני ראיתי שצפית בהרבה סרטים לאחרונה, איזה כיף לך. איך את בוחרת את הסרטים?
 

Geeker007

New member
ראיתי את הסרט

והוא מומלץ. כמובן שהוא שייך לדרום קוריאה ולא לצפונה. האם מלבד החלוקה הגיאוגרפית יש הבדלים בשפה?
 
יש הבדלים בשפה

כשמדברים על סרטים ותרבות שמופצים בעולם, מדברים על קוריאה ומתכוונים תמיד לדרום קוריאה. יש הבדלים בשפה שהתפתחו בשישים השנים האחרונות. ויש גם הבדלים במבטא כמו בשפות רבות. הרבה מההבדלים הם במילים חדשות. למשל כל הקונגליש בדרום קוריאה, מילים מאנגלית שיובאו/אומצו לקוריאנית של דרום קוריאה, תורגמו בצפון קוריאה בצורה נאותה, או שהומצאו להם מילים יותר מתאימות. אני ראיתי פעם דוגמאות בספר לימוד של הבת שלי. אם מעניין אני יכול לשאול אותה.
 

Maybe Its Me

New member
איזה מעניין!../images/Emo2.gif

אודה לך אם תתן דוגמאות מהספר של בתך.
תמיד טוב ללמוד משהו חדש
 
בסדר, לאור הדרישה,אולי מחר

אני אפתח נושא חדש על זה כנראה מחר, כי היום אני אפילו לא אראה את הבת שלי לפני שעת השינה.
 

אליס241

New member
סרט מדהים!

סרט מרגש עד דמעות. תאמת היה פילוסוף שאמר מי משוגע? כל אחד רואה את המציאות שהוא רוצה לראות! יון בין שיחק מדהים - אני חושבת שהוא השתפר בשנים האחרונות במשחק שלו הוא ריגש אותי עד דמעות. נכון שהסרט כבד אבל עדיין אני אישית ממליצה לראות. תודה לך על ההמלצה האהבתי<3
 

aya19560

New member
אהבתי אותו בסרט הזה הוא השקיע את כל כולו

ונכנס לתפקיד בצורה בלתי רגילה. שחקן מועלה שמחליף דמויות בקלות לא נצמד לז'אנר מסויים. עכשיו שנתיים לא נשמע ממנו. הוא בצבא.
 

Bartal j

New member
ראיתי את הסרט ולא התלהבתי ממנו

כנראה שזה עניין של טעם.. אבל לא נגע בי בכלל. אבל אהבתי את frozen flower יותר ואם המלצה אז למרות שהוא לא קוריאני אי אפשר להתעלם ממחול הפגיונות של Yimou Zhang הוא במאי מדהיםםם שההסרטים שלו מעלפים ביופיים "גיבור" עם כל הצבעים שם נראה כמו חלום...
 
למעלה