קוריאה בבייג'ין 2008 - סיכום

Woogy

New member
מדלית זהב נוספת לקוריאה - בדמינטון

ראיתי גם את המשחק האחרון על הזהב(זוגות מעורבים) בין קוריאה לאינדונזיה. האינדונזים הגיעו עם שני צוותים לשני המשחקים האחרונים, ובעצם הצמד השני לא היה רחוק מלנצח את סין בקרב על המדליה השלישית.. הקוראנים שיחקו משחק מבריק ויפה, אף פעם לא חשבתי שבדמינטון יכול להראות כל כך מעניין. הצמד האינדונזי היה מאוד מהיר ועשה מעט מאוד טעויות. מה שהיה יפה במיוחד זה איך שהצמד הקוראני משלים זה את זו. הקוראני היה מצויין בהנחתות יפות, והקוראנית הייתה מעולה בלכוון בדיוק מושלם לכיוון הנקודה המתה ברגע נתון. הם גם כמעט אף פעם לא התנגשו בגישה לכדור. אגב הנקודה הכי ארוכה היתה אחרי 56 חבטות.
 

kiCkiC

New member
../images/Emo26.gifמאגר המדליות

מאז שהחלה להשתתף במשחקים האולימפים זכתה קוריאה ב 184 מדליות אולימפיות. זהב: 55 כסף: 64 ארד: 65
 

kiCkiC

New member
../images/Emo26.gifהמשחקים האולימפיים: סיאול 1988

ב 1981 גברה סיאול על העיר נגויה ביפן וזכתה לארח את המשחקים האולימפיים ב 1988, כך הפכה קוריאה למדינה האסייתית השניה לארח את המשחקים האולימפיים לאחר יפן (1964). צפון קוריאה, שעדיין נמצאת במצב מלחמה עם דרום קוריאה, החרימה את המשחקים ואליה הצטרפו קובה, אתיופיה וניקרגואה. אך שלושת המשחקים האולימפיים הקודמים לסיאול 88 "זכו" לחרם גדול יותר, כך הפכה אולימפיאדת סיאול לאולימפיאדה בעלת מספר המשתתפים הגדול ביותר עד אז. 160 מדינות השתתפו במשחקים, 8,391 ספורטאים, 237 תחרויות ב 27 ענפי ספורט שונים ו-27,221 מתנדבים שעזרו לארגן את המשחקים. המשחקים נפתחו ב 17 בספטמבר וננעלו ב 2 באוקטובר. הודורי (호돌이) והוסוני (호순이) היו הקמעות באולימפיאדת סיאול - שני גורי נמרים חמודים.
 

kiCkiC

New member
../images/Emo26.gifהמדליסט הקוריאני הראשון

קוריאה אמנם זכתה במדליה הראשונה ב 1948, אבל עוד אולימפיאדת ברלין 1936 זכה הקוריאני סוֹן קי-ג'ונג (손기정) במדלית זהב. מדליה זו לא רשומה באופן רשמי במדליה לקוריאה מכיוון שהייתה קוריאה תחת שליטת יפן וסוֹן נאלץ לייצג את יפן במשחקים תחת השם סוֹן קיטיי. סוֹן זכה במדלית זהב בגרמניה במירוץ המרתון, אך בזמן הענקת המדליות הונף דיגלה של יפן ונוגן ההימנון הלאומי של יפן. סוֹן וקוריאני נוסף, נאם סונג-יונג, שזכה במדלית הארד באותו האירוע הרכינו את ראשם במהלך הטקס כאות מחאה. אחד מעיתוני קוריאה פרסם תמונה של סוֹן בטקס קבלת המדליות לאחר ששינה את התמונה ודגל יפן נמחק מבגדיו - ובעקבות זאת נעצרו 8 אנשים הקשורים לעיתון על ידי הממשל היפני ונשלל מהם רישיון הפרסום לתשעה חודשים. בלונדון 1948 זכה לכבוד של הובלת המשלחת הקוריאנית הראשונה במשחקים האולימפיים כשהוא נושא את דגל קוריאה. במשחקים האולימפיים בסיאול 1988, כשהוא בן 76, זכה להכניס את האש האולימפית לאיצטדיון לפתיחת המשחקים.
 

Woogy

New member
איזה סיפור יפה

כל הכבוד על הספיישל
 

kiCkiC

New member
../images/Emo26.gifנבחרת קוריאה: בייג'ין 2008

389 ספורטאים 25 ענפי ספורט
 

Woogy

New member
קוריאה כבר זכתה במדליות

בדקות אלו ממתין הקוראני לקרב על המדליה (זהב או כסף) בטלויזיה משדרים שוב ושוב את כל הניצחונות שלו, עכשיו כמה דקות לפני הקרב של יקוטיאל נגד הג'ודאי שהפסיד לקוראני זה עתה.
 

Woogy

New member
מדליית זהב ראשונה לקוריאה

צווה-אין הו ניצח באיפון (ניצח באיפון את כל הקרבות שלו
) בקוריאה מראים את הקרב הזה בכמה מהערוצים הראשיים.
 
וואו, הוא היה פשוט מדהים!!!

הגיע לו לנצח!!! ואיך שהוא בכה בסוף, איזה חמוד!!!!!!!!!!!
 

kriefe

New member
../images/Emo51.gif

סחטיין (
) על שאת ערה בשעות כאלה בכדי להכין ספיישלים לפורום שלנו... שאלה קטנה - הטאקוואנדו נחשב לספורט אולימפי החל מאולימפיידת סידני בשנת 2000 מישהו יודע מה מצב המדליות הקוריאניות בתחום הזה
 

Woogy

New member
היו 8 מדליות לקוריאה בטאקוואנדו

מתוכן 5 זהב אחת כסף. יש אתר מועיל למידע על האולימפיאדה, מהדף הזה אפשר להגיע להרבה אחרים. אגב, בסוף היום הראשון, קוריאה במקום השלישי בטבלת המדליות. הם מתכננים על עשר מדליות זהב, ושואפים להתברג שוב בין עשרת המדינות המובילות.
 

juya

New member
סחטין~~~~

알찬 정보들..고마워요 어떻게 이렇게 발빠르게 정보를 구하셨나요?
 

Woogy

New member
"발빠르게" ?

אשמח לקצת עזרה כדי להבין את המשפט כולו. את המילה הזו אני מביו רק בערך, הסיומת 게 הופכת את התאור לנושא(ואולי יותר נכון לומר הופך למושא עבור הפועל, כן כל מה שלמדתי בתיכון נהיה סלט בראש), אם אני מפרק נכון אז 빠르다 זה מהר/מהיר ואת 발 אני לא מבין, כי זה בטח לא רגל. אז אני מנסה לתרגם ככה: תודה על המידע הטוב(/יסודי) איך מצאת את המידע כל-כך מהר? בכל אופן, אני חי את האוירה בקוריאה של האולימפיאדה בסין, וקורא גם את הפורום על האולימפיאדה. אז היה קל יחסית למצוא את המידע. בכלל אני מאוד שמח על החברה הקוראנים שהצטרפו אלינו לאחרונה. תודה רבה
 

GnomeBubble

New member
לא חושב שאני יכול לענות לך לגבי bal

אבל אם אתה צריך מונחים דקדוקיים, מה שהסיומת 게 עושה זה להפוך תואר (או אפילו פועל) לתואר הפועל. לכן "מהיר" הופך ל"במהירות" (או "מהר").
 

juya

New member
발 = רגל

אני נדהמת מהידע שלכם על קוריאנית ^ ס ^ בביטוי הקוריאנית, 발 빠르다 => מהר/מהיר, אז "발 빠르게 정보를 구했네" = "מהר מצאת את האנפומציה". .
 

davipark

New member
עוד מדליית זהב לדרום-קוריאה

טה-האן פארק (박태환) בשחייה. הוא כולו בן 19. כל הכבוד לו! לבחורות בלבד.... הוא חתיך מאוד! :)
 
צוקאה לטה-האן

אגב, בגלל שהוא חתיך שכזה, הוא דיגמן למותג האופנה BASIC HOUSE לצידה של יון און-היי (קופי פרינס)בשתי העונות האחרונות. הוא באמת חמוד אמיתי.
 
למעלה