שירשור המוזיקה הקוראנית

m0shi

New member
אויי הבורות......-_-"

א.כן מתוקה זה שמועות חסרות בסיס,לגמריי!! יותר חסרות בסיס מזה, אין XD ב.תעלי קצת את הרמה של הדיבור שלך בבקשה! ג.13 חברים! כן רואים כמה את בקיעה בידע כללי עליהם....... ד.אם את לא יודעת לקרוא אנגלית קוריאנית או וואטאוור זו כבר בעייה שלך, מקורות מידע יש בשפע אל תפחדי להשתממש בהם סומפי ויקיפדיה פופסיאול אררינג כולם מחכים לך , SUJU ממש לא התפרקו להפך לפני חודשיים הם שיחחררו אלבום שני שנמצא ברשותי ^^, אני אסביר לך לאט ובטוח כדי שתביני...מה שקרה זה שלהרבה חברים היה לו"ז עמוס מה שלא איפשר להם להופיע כלהקה וSM (החברה המייצגת) לא רצתה להגביל את פעילות הלהקה מה גם שהיא רצתה להראות צדדים נוספים של SUJU , ולכן קמו שתי להקות חדשות subgroups משמע תת קבוצה... super junior t = איטוק היצ'ול קאנגין סאנגמין אונהיוק ושינדונג . ו super junior kry =יוסונג רייווק וקיון, לא זה לא אומר שSUJU התפרקו לא יודעת מאיפה הקרצת את זה חחחח, מגוחך הייתה תקופה כזו לפני שנה ששתי הלהקות הופיעו ול SUJU T הייתה תוכנית ריאלטי ושאר החברים היה את הלו"ז הרגיל דרמות שדרנים תוכניות אירוח וכד' מאז הלהקות האלו די נשכחו ,עברה שנה, וכרגע ההתרכזות היא בסוג'ו המוגובשת והמלאה אחריי החלמתו של קיון והסוף לבעיות הויזה של האנקיונג וקיבום!! בתקופה האחרונה הם עסוקים יותר מאיי פעם !! , להבא תבדקי לפני שאת מפיצה שמועות. מקווה שעכשיו הבנת?! אם לא , זו כבר בעייה שלך! אם יש'ך שאלות... אל תפחדי לשאול... ONLY 13! תודה רבה ויום טוב
 

alice1818

New member
שוב אתה מוציא את עצמך טיפש ..סורי שלי יש חיים

מה לעשות ממה שאני קראתי הלהקה התפקה וכך בהתאם הגבתי ושאלתי ולא הפצתי לא נכנסתי בלוג בלוג להודיע שהלהקה התפקה וצריך לשבת שבעה שמועות רק שאלתי מה נסגר איתם ..זה שאתה קשה הבנה או סתם מגיב באימפולסיביות ולא מבקש הסבר על הניכתב כשאתה לא ממש מבין ,זו כבר בעייה שאולי כדאי שתציג למורה שלך ללשון ,ולא ! לא משעמם לי ואני לא קוראת קוריאנית ילד סמושי! אני עובדת ולומדת לבחינות וקצט ממש פעם בחודש לומדת מילה פה מילה שם ביפנית. נ.ב. -תודה שמצאת בקלות זמן להסביר לי מה נסגר עם הלהקה ..כנראה שבגרות כבר לא תהיה לך ..לא שממש מזיז לי שהם התפקו כן /לא למרות שאני חושבת שעדיף שהם יתפרקו כי מי מצליח לעקוב אחרי 12 ילדים..וההרכב של קים היא צ'ול יותר טוב בלי השש האחרים..הוא כריזמטי ובולט יותר ויש לו יותר זמן מסך..מי שלא ראה אותו ב-YSMM פיספס ...ואתה לא צריך להגביל את הקצב של ההסבר ...כי אתה כותב ..כך שתמיד אפשר לחזור ולקרא ..אז אין קצב כך או כך..או שאתה מתכוון שהאטתה את קצב הכתיבה כי קשה לך למצא האותיות על המקלדת..חחחח... כולה בן16 מה אתה תופס תחת ...בצבא יאפסו אותך ,מזל שיש לנו צבא אחר המצב של המדינה היה ממש על הפנים..
 

m0shi

New member
חחח מתוקה ....

תפסת תחת :) בגרות בלשון עשיתי תודה על הדאגה ^__^ המורה מבסוטה ממני לגמריי... לא מעניינים אותך.... אל דברי עליהם -_-" טיפשה!# אני כולה אמרתי שהפצת שמועה חסרת בסיס ואת התפלצפת כמו בלון נפוח אז במקום לבזבז זמן בדיבורים על המורה המקסימה שילי ללשון ...תלכי לישון XD וד"א , אני בחורה O,o" "ואתה לא צריך להגביל את הקצב של ההסבר ...כי אתה כותב ..כך שתמיד אפשר לחזור ולקרא" חחח מצחיקולה ^__^ יוםם מקסיםם שיהיה לך D: !!
 

Woogy

New member
זמר עם "קול של מלאך"- Shin Hye Sung

בקוראנית 신혜성 סתם יצא לי לשמוע את השיר שלו כי הוא ממוקם גבוה במצעד השבועי של אריראנג, בכיוון של מקום ראשון. זה כמעט השיר השקט היחיד שם. זה שיר מקסים, פשוט לשמוע אותו שם. לא חשוב המילים ומשמעותן, רק לשים ברקע. מי שרוצה אח"כ לראות את הקליפ של השיר עם כתוביות באנגלית(מילים ותרגום) ימצא אותו ב-YouTube(מצ"ב), יש שם גם לפחות שיר אחד נוסף שלו שמעניין לשמוע.
 

אליס241

New member
הקול שלו עשה לי צמרומות

ואוו באמת קול של מלאך ריגש אותי מי זה הזמר? בן כמה ? ואיפה אפשר לשמוע עוד שירים שלו? שהיה המשך ערב טוב
 

Woogy

New member
כללתי קישור

ל-http://en.wikipedia.org/wiki/Shin_Hyesung כבר בהודעה הקודמת שלי. אפשר למצוא כמה קטעים שלו גם ביוטיוב ע"י חיפוש שמו. (אם כי חלק מהתוצאות הן של השתתפויותן בתכנית הבידור X-Man) הוא גם חבר בלהקה הבנים Shinhwa שהיא אחת היותר מצליחות בקוריאה.
 
למעלה