סרטים קוריאנים

kiCkiC

New member
../images/Emo202.gif סרטים קוריאנים ../images/Emo202.gif

באותה מתכונת של שירשור המוסיקה, כל אחד מוזמן להמליץ ולספר על הסרטים הקוריאנים האהובים עליו, ולפרט אם אפשר: שם הסרט (בכל שפה שתמצאו
) שנה ז'אנר בימאי שחקנים עלילה למה הסרט/ים כל כך מצאו חן בעיניו ועוד כל אינפורמציה שתמצאו לנכון להוסיף. כמו שנאמר, נא לא לצרף קישורים להורדות
ומה שווגי כבר ציין: ניתן להוסיף ככתובת אינטרנט נילוות דברים שנמצאים ב-YouTube הרבה זמן, אנחנו נניח שאין בעיה לפי מדיניות של האתר שמה שאין תלונות לגביו, זה כנראה בסדר. נראה לי שלקוראנים אין בעיה להרשות השתתפות שירים/קליפים בתחרויות באינטרנט. שימו לב: קישורים ל-YouTube יש להוסיף רק דרך "כתובות אינטרנט נילוות" (שם שמים כתובת בצד שמאל, ותאור בצד ימין.) הסיבה לכך היא שאם מתברר שזה חומר בעייתי מבחינת זכויות יוצרים, אני יכול למחוק את הקישורים בלבד בקלות, ולא צריך למחוק את ההודעה כולה.
 

kiCkiC

New member
My Sassy Girl

אני אתחיל עם הסרט האהוב עלי
My Sassy Girl / 엽기적인 그녀 2001 קומדיה רומנטית בימאי: קוואג ג'א-יונג שחקנים: צ'ה טה-היון ו-ג'ו ג'י-היון העלילה מבוססת חלקית על מקרה אמיתי שפורסם בבלוג באינטרנט על ידי מי שכתב מאוחר יותר את התסריט לסרט. הסרט מתחיל במפגש מקרי בין סטודנט לבחורה שיכורה ברכבת התחתית, שמסתבך כשהבחורה מתעלפת ברכבת מלאה אנשים, אבל שניה לפני קוראת לו "מותק" ועכשיו כל הנוסעים מצפים שהוא יקח אחריות על "החברה" שלו. העניינים כמובן רק מסתבכים משם בצורה מקסימה
הסרט היה למגה-בלוגבאסטר במרבית אסיה, כיום נעשה לו רימייק אמריקאי שעוד לא יצא להקרנה, ויש דיבורים גם על רימייק יפני בקרוב. הסרט הוא האהוב עלי ביותר! למה? כי הוא עשוי מצויין, הסיפור מקסים ולא נמאס לראות אותו שוב ושוב, המשחק מעולה והמוסיקה... נו, אנחנו כבר יודעים שהמוסיקה הקוריאנית מעולה, על אחת כמה וכמה בסרטים
אבל הכי הכי אוהבת, שכל פעם שאני רואה, אני מגלה משהו חדש שפיספסתי
ובכלל, אפשר לפתוח קורס שלם בקולנוע ולנתח את הסרט הזה. המשפט אולי הכי מזוהה עם הסרט הוא "רוצה למות?!" "?!죽을래"
 

kriefe

New member
אני חייבת לומר

שהוא מסוג הסרטים שבהתחלה אתה לא ממש מבין מה רוצים ממך, אבל בסוף אתה לא מבין איך חשבת ככה בהתחלה. או במילים אחרות - שווה צפייה!
 

Woogy

New member
Oh! Brothers

שם הסרט 오! 브라더스/ Oh! Brothers שנה: 2003 ז'אנר: קומדיה/דרמה במאי: Kim Young Hwa שחקנים ראשיים: Lee Jeong-jae (이정재) Lee Beom-soo (이범수) סיפור: העבודה של או סאנג-וו כצלם של תמונות "בעייתיות" לצורך סחיטה, וכפאפאראצי לא מכניסה מספיק כדי להתגבר על בעיותיו הכספיות. במיוחד כאשר בלש מושחט סוחט אותו. אחד מ"חבריו" מחליט לתת לו עבודה נוספת כגובה חובות, הבעיה היא שהוא לא ממש מסוגל להפחיד אנשים. הדברים מסתבכים כאשר אביו נפטר ומוריש לו את כל חובותיו. החובות עברו אליו כי בימו מתה מזמן ואת אישתו השניה של אביו לא מוצאים. אם יוכל למצאה, יפטר מהחובות האלו. בנוסף הוא מגלה שיש לו אח חורג. האח הזה ששמו או בונג-גו, הוא הסיכוי הטוב ביותר של סאנג-וו למצוא את האם החורגת. האח חי בבית ספר ל"ילדים מיוחדים", הוא סובל ממחלת גדילה כזו שהוא נראה כבן 30 למרות היותו בן 12. יחד אם האח הזה הדברים מתחילים להסתבך. את הסרט ראיתי בעקבות המלצה של חבר, הסרט מזכיר לא מעט את "איש הגשם", אבל אחרת. יש בו סיפור מרגש, ומשעשע. זה סרט שנהנתי לראות מספר פעמים, כך שיכולתי גם לתרגל איתו קצת האזנה לקוראנית ללא הכתוביות באנגלית. יש אתר שמספר הרבה על הסרט ומדבר עליו בחום, אבל אני לא ממליץ לקרוא אותו כי הוא מכיל ספוילרים בכמויות. יש גם טריילר ביוטיוב, ללא כתוביות. אני מאלו שמעדיפים לא לדעת יותר מדי מראש כדי להנות מהתפתחות הסיפור. אבל אם אתם רוצים לראות הוא מצורף.
 

kriefe

New member
../images/Emo142.gifSunflower - 해바라&#

זוהי דרמה מדהימה משנת 2006, בה משחק המדהים אף יותר קים רה-וון (Kim Rae Won), שמוכר מתפקידיו ב"סיפור אהבה בהרווארד" ו"מאיזה כוכב באת?". רה-וון מגלם אסיר משוחרר, החוזר לעיר נעוריו ומנסה לחיות חיים שלווים על פי הבטחות שהבטיח לעצמו (ונכתבו ככללים במחברת קטנה שברשותו) בעודו מתגורר בבית משפחה בעלת מסעדה בשם "Sunflower". אני לא רוצה לפרט יותר מידי, כדי לא לגלות יותר מדי פרטים ולהרוס את הצפייה בסרט... לדעתי, זהו סרט מדהים ושווה צפייה בשל המסר החזק שהוא מנסה להעביר וכמובן בגלל רה-וון המוכשר ביותר!!! הסרט קיים במלואו (מחולק לחלקים, כמובן...) ב - YouTube ואני מקווה שאני לא עוברת על שום חוק, אז רוצו לראות!!
 

Woogy

New member
../images/Emo202.gifאיזה סרטים קוראניים ראיתם ../images/Emo35.gif

אתם מוזמנים לכתוב מה ראיתם, האם אהבתם, ולהמליץ על הסרטים החביבים עליכם. תגובות מתחת להודעה זו לא חייבות לכלול פרטים מלאים על הסרט, רק מספיק פרטים כדי שיהיה אפשר לזהות איזה סרט זה. רצוי לא לכתוב יותר מדי סרטים בהודעה אחת, כדי שיהיה קל להגיב.
 

kiCkiC

New member
רשימה ארוכה...

זו רשימה ממש ממש מקוצרת של סרטים שאהבתי: • MY SASSY GIRL - שכבר הרחבתי, My FAV!! • IL MARE (עשו לו עיבוד ממש ממש גרוע עם קיאנו ריבס וסנדרה בולוק The Lake House) • WINDSTRUCK • THE CLASSIC • BIN JIP • THE HOST • TAEKUKGI • SYMPATHY FOR MR. VENGEANCE לא לפי סדר מסויים, ושוב, רשימה מאווווד חלקית של סרטים מעולים!
 

m0shi

New member
אממ....

ראיתיי מלאא...הנה בקטנה...מדורגים.... הייתי בשביתה וממש השתעממתי >.> אז....... the host -4 The Houseguest and My Mother- 6 Attack on the Pin-Up Boys- 10 Yobi, The Five Tailed Fox -6 Go Go Sister -10 My Wife is a Gangster 1.2.3 -4 200Pounds Beauty-10+ My Scary Girl-5 I'm a Cyborg, But That's OK-2 Sexy Teacher -3 The Unbearable Lightness of Dating- 7 A Millionaire's First Love-7 Iron3 - 7 - 10My boyfriend is type-B -10 The Art of Seduction- 10 S Diary-8 A Tale of Two Sisters-6 The Classic-7 My Sassy Girl-5
 

Sivan 85

New member
../images/Emo9.gif100Days with Mr. Arrogant

ידוע גם בשם My Love Ssagajy שנה: 2004 שחקנים: Kim Jae-Won Ha Ji-Won ז'אנר: קומדיה רומנטית (בעיקר קומדיה) תקציר: לאחר שנזרקה ע"י החבר שלה, נערת התיכון Ha Young משחררת את כעסה ע"י בעיטה בפחית ברחוב. הפחית פוגעת בראשו של Hyung-Joon שעבר במקרה במכוניתו היוקרתית והוא מאבד שליטה ומתרסק אל תוך קיר. על מנת לפצות על הנזקים, היא מסכימה להיות העבד שלו למשך 100 ימים. אבל לאחר שהיא מגלה שהנזק לא היה כ"כ רציני... היא מחפשת נקמה.... Dumped by her boyfriend, high school girl Ha Young vents her anger by kicking a can on the street. But that aimless kick inadvertently causes Hyung-Joon to crash his Lexus. To reimburse him for damages, she agrees to be his slave for 100 days. But she seeks revenge when she realizes the damage to his car was not actually serious. דעה אישית: חמוד!...
נהניתי מאוד מהסרט, אני רק חשה מחוייבות להזהיר שה-10 דקות הראשונות של הסרט מכילות קטעים די מגעילים בנוסח קוריאני (חיטוט באף,סצינה בשירותים) אני ממליצה לדלג עליהם בקלילות אלא אם כן יש לכם קיבה חזקה.. שאר הסרט מקסים!. השחקנית שמשחקת את Ha Young חמודה ומצחיקה בטירוף! השחקן הראשי אומנם לא היה ממש לטעמי אבל היו לו פה ושם זוויות נחמדות והוא שחקן טוב.
.... העלילה מאוד מצחיקה ומעניינת, הפן הרומנטי מתוק... שימו לב במיוחד לסצינת המעלית הקורעת מצחוק.... צירפתי קישור לטריילר לא מצאתי עם כתוביות באנגלית אבל אין צורך.. מבינים לפי השפת גוף..
! תהנו...!
 

Woogy

New member
תודה על ההמלצה

הסרט הזה נכנס לראש הרשימה שלי
מקווה לעדכן בקרוב
 

mishi 1

New member
תודה ../images/Emo25.gif

הראשית אהובה עליי במיוחד, היא הראשית של "מה קרה בבאלי" שאני רואה בימים אלו, וגם של דאמו.
 

Woogy

New member
לקחתי את ה-DVD, ממש מעולה

לקחתי את ה-DVD של הסרט, ונהנתי מאוד. כיף של סרט
. מה שכן הקטע בהתחלה ממש הגעיל. יש עוד קטע כזה איפשהו באמצע (משהו שרק בהשרדות רואים) שמתחרה על תואר הקטע המגעיל. חוץ מזה אהבתי כל רגע, וראיתי גם את הקטעים הנוספים. והם אפילו יותר כיף מן הסרט. יש שם איזה סצינה "פשוטה" של גשם, שרואים איך צילמו אותה שוב ושוב, וכל פעם נרטבים, מתנגבים וכו'. יש המון קטעים שהשחקנים מתפקעים מצחוק ולא מצליחים לסיים. המון פיספוסים, כולל הקטע הראשון שבחדר מדרגות מחוץ למעלית, הקטע של 6*8, ועוד הרבה כברים כמו הקטע אקשן של החלום, הקטע הקלאסי מהסוף של מצלמה מסתובבת ועוד. אני ממליץ בחום לראות את ה-DVD המלא, ואני בספק אם זה מה שיש ב-האוזן השלישית. הקופסה שלקחתי כוללת גם פס קול של ראיונות עם השחקנים שלא בדקתי כי זה רק בקוראנית, בנוסף יש
נפרד של הפס-קול. ראיתי שהסרט הזה מאוד פופולרי באינטרנט ובאמת נחשב לאחד האהובים ביותר.
 

Sivan 85

New member
שמחה לשמוע שאהבת.. גם אני מאוד נהניתי ממנו../images/Emo13.gif

 

mishi 1

New member
טוב, ברשימה שלי...

The Restless - אני גם קוראת לו בחיבה "שר הטבעות הקוריאני"... אני מאוד אהבתי. פנטזיה + סיפור אהבה והיה יפה ומעניין. הם נסחפו קצת לטעמי עם הקרבות אבל נסלח להם. הוספתי לכם טריילר - מומלץ לקרוא קודם את התרגום שכתוב בתיאור הוידאו, בצד.
מ S-DIARY לא נפלתי (עם כל אהבתי לסון אה
) ואת SASSY GIRL לא אהבתי...
אהבתו הראשונה של מיליונר - חביב... נחמד לראות את היון בין. זה כמו מיני מלכת השלג, ונראה לי שזה ברשימת ההשכלה הקוריאנית שיש לראות.
המלך והליצן - תקופתי. ג'ונקי היה כמובן מעולה
. ואני לא סתם אומרת. הפעם הוא שיחק תפקיד של בחור מאוד נשי... (מי מתאים יותר מג'ונקי?
) אהבתי מאוד גם את השותף שלו לסרט
. זה סרט דיי כבד - אבל עשוי היטב. הרעיון מקורי. לי אישית היה קצת קשה איתו בחלקים מסויימים... אני מעדיפה סרטים קלים יותר לצפייה.
 
נשימה. מישהו ראה?

ראיתי בעיתון שיצא סרט קוריאני חדש בשם "נשימה". מישהו מחברי הפורום דגם אותו?
 

kiCkiC

New member
ראיתי פוסטר של הסרט בדיזינגוף סנטר

עמדתי ובהיתי בו כמה דקות טובות כי לא האמנתי שזה באמת מה שאני רואה... עדיין לא ראיתי את הסרט אבל הוא בהחלט ברשימה! כמה פרטים: נשימה - 숨 2007 - 84 דקות בימאי: קים קי דוק שחקנים: צ'ן צ'אנג, ג'אנג וו הא, פארק ג'י-אה הסרט מוקרן רק בתל אביב (לב דיזינגוף) ובירושלים (לב סמדר)
 

GnomeBubble

New member
איי, אהבתי את 빈집

נראה לי שאני צריך לראות עוד סרטים של קים קי דוק
 

kiCkiC

New member
סרט מעולה../images/Emo45.gif

בהחלט אחד הסרטים הטובים שראיתי!
 
למעלה