חדשות/עדכונים/דיווחים (
/
)

Woogy

New member
מפגש פורום- מישהו מעוניין?

אין את זה בכותרת בשום מקום, אולי זו הסיבה שאף אחד לא התיחס עדיין. או שאולי עוד לא הגיע הזמן לזה. אתם מוזמנים להגיב, עדיף בשירשור של "תיכנונים לזמן הקרוב בפורום"
 

Woogy

New member
../images/Emo124.gifחדשות/עדכונים/דיווחים (../images/Emo222.gif/../images/Emo104.gif)

החלטתי לאסוף יחדיו כמה הודעות מהזמן האחרון, כי נראה שהצטברו כמה עידכונים שונים, אולי יהיה לי גם מה להוסיף השבוע.
 

Woogy

New member
זה לא הקו הישיר

הקו הישיר אמור להפתח באפריל עם קוריאן איר. ויש שם טעות מצחיקה עם הויזה. כתוב שם שבועיים, אני זוכר שבאתר הרישמי כתוב שלאזרחי ישראל מותר 90 יום. בכל אופן יש שם הרבה מידע טוב, תודה על הקישור.
 

kimsa

New member
מושקע מושקע אבל עם טעויות..

שדה התעופה הבינלאומי הוא אינצ'ון שנמצא כשעה-שעה וחצי מסיאול. קימפ'ו הוא שדה תעופה לטיסות פנימיות וליפן. האי שהוא ממליץ עליו נקרא jeju, מנת הבקר במרינדה נקראת בולגוגי. ובנוגע לחיי הלילה- התפרנים לא הולכים לאיטאוואן כי הוא נחשב אזור של "הזרים" ובהכרח יקר יותר סינצ'ון הוא אזור הבילוי האולטימטיבי לסטודנט התפרן!
 

Woogy

New member
כן שמתי לב לחלקן

המידע על קימפו אולי היה עדכני לפני שפתחו את אינצ'ון, ועברו לא מעט שנים מאז. לגבי אזורי הבילוי, אולי זו לא טעות כי מדברים שם על בילויים לתיירים, ולתיירים שטסים באל-על יש עודף כסף, להבדיל ממטילים שטסים בחברות אחרות
בקיצור, אפשר לקרוא כי זה בעברית, אבל אין להסתמך על המידע.
 
דרוש אדם המבין כתב קוריאני ../images/Emo194.gif

דרוש אדם המבין את הכתב הקוריאני לשם כתיבת המילים באותיות עבריות. מדובר בשיחון בן כ- 800 מילים שתורגם מאנגלית לקוריאנית. התיעתוק באותיות לטיניות כבר קיים, כעת נדרש התיעתוק בעברית. המעוניינים מוזמנים לפנות דרך האתר. תודה!
 

kriefe

New member
אני לא יכולה לעזור בזה, אבל אשמח

לשמוע כיצד לקבל (או לרכוש...) את השיחון הזה!
 
למעלה