CNN מתמקדים בקוריאה

Woogy

New member
CNN מתמקדים בקוריאה

לכבוד ירידת ערוץ CNN מהכבלים בישראל, הערוץ מתמקד בקוריאה. לאחרונה הם עשו המון כתבות על דרום קוריאה במסגרתEye on South Korea, על הטכנולוגיה, על התרבות, על אתרי האינטרנט, ואפילו על צפון קוריאה. הכי טוב זה להכנס לאתר ולכתוב בחיפוש Korea אפשר להתחיל קודם בקישור הבא: http://www.cnn.com/SPECIALS/2007/news/south.korea/index.html אבל הכי כדאי לחפש, כי זה מאפשר גם מעבר אוטומטי בין הכתבות שרובן רלבנטיות ומעניינות. אשמח לשמוע דעתכם בנושאים השונים שם.
 

Woogy

New member
מיקרוסופט שילמה לfacebook,קוריאה יותר מתקדמת!

קשה לדחוס רעיון לכותרת אני תוהה אם הצלחתי או שהבנתם משהו אחר. בכל אופן, אתמול התפרסם שמיקרוסופט רכשה חלק מ-facebook, שזו רשת חברתית מצליחה באמריקה ואפילו קצת בישראל. אבל קוריאה כבר הרבה יותר מתקדמת מאמריקה בתחום זה. בקוריאה "כולם" מחוברים לזה כי הרשת של Cyworld הרבה יותר מוצלחת (נראה שהאינטרנט בקוריאה יותר מתקדם מבארה"ב), עכשיו הם מנסים לחדור גם לאמריקה ומי שהסתכל ב-CNN אולי ראה את הכתבה הזו. מה שראוי לציין זה שבעוד הרשתות החברתיות המוכרות לכולם עדיין לא ממריאות בהיבט העיסקי, בקוריאה כבר מדובר בעסק של הרבה כסף !
 

buta

New member
מה? למה לא יהיה יותר CNN בישראל??? ../images/Emo2.gif

מה קרה? למה זה כככה?
 

irlyan

New member
אגב, רק באיראן וצפון קוריאה אין CNN

היום יצאה כתבה בנושא ב"האץ"
 

Woogy

New member
לא מדוייק, בלוויין עדיין יש CNN.

בלויין יש גם איכות יותר טובה (כשאין הפרעות מיוחדות), ואם מישהו רוצה לעבור, אז עדיין ניתן לעבור בלי לשלם אף קנס, (צריך רק להדגיש שזה בגלל ביטול CNN, כאילו אלו הכבלים שמפרים חוזה, והמועצה מחייבת אותם לאשר) ואם כבר לוויין אז מלבד הלווין של YES, יש לווין אחר שבו אפשר לקלוט את ערוץ אריראנג מקוריאה. את הערוצים הישראלים אפשר לקלוט מהלווין עמוס ללא תשלום או מהאנטנה(חוץ מערוץ 10), רוב שאר מה שנותנים ב-HOT/YES זה ממילא תוכניות באנגלית, כך שמי שמסתדר בלי כתוביות יכול לקבל יותר תוכן בפחות כסף.
 
למעלה