אוכל - הסיבה האמיתית לבקר בקוריאה

SashTheRed

New member
את ממש מיודעת בנושאי אוכל קוריאני, הא?

הייתי רוצה פעם לטעום ביבימבאב. על אף שאני לא מעריץ גדול של חריף, נראה לי שדווקא זה מאכל בשבילי :)
 

Woogy

New member
דווקא ביבימפאפ בטוח להזמין

כיןן שתמיד נותנים לך לערבב, אז מי שלא אוהב חריף יכול להוציא קצת לפני הערבוב. זה מאכל בסיסי ובריא שיכול להוות ארוחה שלמה.
 

guanyin

New member
אז ככה קוראים לזה? ../images/Emo99.gif

המממממ... טעים.... בבייג'ינג ראיתי שיש את זה גם עם כלבים...
אולי מישהוא יפתיע אותי ויגיד לי שיש את זה גם בארץ?
 
אומו, כלבים בביבימבאפ? ../images/Emo2.gif

אוי גיוועלד חשבתי שאכילת כלבים נהוגה רק בתאילנד, עכשיו אתם רוצים להגיד לי שגם הקוראינים אוכלים
ים?
 

Woogy

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo128.gif../images/Emo31.gif ככל שידוע לי ממש לא

פיבימבאפ זה ממילא יותר מנה של של אורז וירקות מאשר של בשר. אפילו כששמים בפנים בשר חזיר, לא מדובר בכמות גדולה. אין צורך לערב את ה"מוזרויות" התאילנדיות אצלינו. אני מזמין רק צ'מצ'י פיבימבאפ, שזה עם טונה ולכן יותר בטוח מבחינתי. (פיבימבאפ- קרוב להגיה, ביבימבאב- קרוב לתעתיק)
 

Woogy

New member
אני אומר שזה עיניין שולי בקוריאה

אם תשחק במספרים תגלה שהממוצע בקוריאה עומד על פעם-פעמיים בשנה (אכילת בשר כלב לקוראני) למעשה רוב הקוראנים סולדים מאכילת בשר כלב. עיקר מה שניסיתי לומר זה שבפיבימבאפ לא אוכלים בשר כלב. ואם יש איפה שהוא בקוריאה מסעדה שמתעסקת בבשר כלב, ושמה את זה אפילו בפיבימפאפ, זה עדיין לא אומר שזה מקובל בכל קוריאה.
 

GnomeBubble

New member
עד כמה שזה שולי בקוריאה

זה שולי עוד יותר בתאילנד. אז אל תלכלך על התאילנדים בבקשה, בדיוק כמו שאתה לא אוהב שמלכלכים על הקוריאנים
 

Woogy

New member
אתה צודק

אני לא יודע כמה באמת זה נפוץ בתאילנד, לכן ההשוואה שעשיתי לתיאילנד היא חסרת בסיס. הבחירה בתאילנד היא רק בשל ה"מוניטין המפוקפק" שיצרה תקשורת הישראלית לתאילנדים העובדים בישראל. ובהתחשב בכך שאני יודע כמה שהתקשורת אוהבת לעוות את המציאות, אני די מפקפק אפילו במוניטין הזה.
 

SashTheRed

New member
ממי? מתאילנדים?

בטח שאכפת לי. אני לא מלכלך על תאילנדים, וגם לא על קוריאנים. אני מתעניין בתרבויות של שניהם, ומת כבר למצוא הזדמנות ללמוד על תרבויות של שניהם :)
 

GnomeBubble

New member
לא, מכלבים

או לפחות אתה לא מפלה בין כאלה שאוכלים כלבים לכאלה שאוכלים פרות.
 

Woogy

New member
אני כנראה נגוע בדעות קדומות

לכן אני מפלה בין אוכלי כלבים לאוכלי פרות. המפליא בכך הוא שהרבה מההסברים שאני יכול לתת למה האחד כן והשני לא, מובילים לפסילת או לאישור שניהם יחדיו. כך שלהבדיל מצימחונים ולאלו שאוכלים הכל, אני כנראה קצת צבוע בגישתי לנושא. נראה לי שברוב המקרים אנשים מנסים להסביר בהגיון את מה שהם חושבים בשל גדילתם בתוך תרבות מסויימת, ואף חושבים שהם מצליחים.
 

SashTheRed

New member
לא נורא, כולנו צבועים בעניין הזה.

מי שאומר שלא צריך לאכול את זה או את האחר, בגלל שזה רצח, נתפס כיפה נפש. הזה שאומר שצריך לאכול גם את זה וגם את זה, כמו במקרה שלי, נתפס כמרושע. והזה שאומר שאחד מותר ושני אסור, לרוב טענותיו יהיו מושפעות מהעובדה שלאכול אחד נראה לו הגיוני והשני לא הגיוני, ואז בסוף יוצא שהוא לא ממש מחוזק בטענותיו, והוא נתפס כצבוע.
 

dmedina

New member
יש את זה בארץ, יש מסעדה בירושלים שנקראת

קוריאה האוס. עד לפני מספר חודשים הבעלים היו קוריאנים מקוריאה והאוכל היה כולו קוריאני אותנטי הביבמבפ שלהם הכי טוב בעולם. אבל אז התחלפו הבעלים והבעלים הישראליים הוסיפו מאכלים יפניים (איכס...) סיניים ותאילנדיים (בלעעעע). בכל אופן, הוא הבטיח לי שיש עדיין את כל המאכלים הקוריאניים, אבל אני עדיין לא הייתי שם מאז.
 

m0shi

New member
חח לא ממש..אני יותר מיודעת

בנושאי אתרים קוריאנים P:
 

M 4686

New member
אווווו~ בא לי טעום קימצ'י~!

חשבתי להכין את זה בבית לפי מתכון שראיתי באינטרנט אבל כשדיברתי עם חברי הקוריאני הבנתי שזה לא כזה פשוט... שצריך לראות איך מכינים את זה וככה ללמוד
אהה והוא גם אמר שיש המון המון סוגים אז קודם צריך לדעת איזה הכי טעים לך
 
למעלה