החתונה מומלץ לצפות

blaor

New member
החתונה מומלץ לצפות

מומלץ לצפות לי זה חדש מרגש רציתי לשאול כל כך הרבה שאלות אחרי הצפייה אבל נותרתי ללא אף שאלה אשמח אבל לתגובות
 

yosef 30

New member
וואוווו זה באמת מרגש ../images/Emo140.gif

אני מאמין שכמעט כל אחד מאיתנו שואף לקבלה ואהבה מצד ההורים. אלא אם כן בשלב מסויים מגיע הרגע בו כבר השלמנו עם היכולת של ההורים שלנו לקבל אותנו כפי שאנו. אני זוכר שמאוד כעסתי על אבי שייקבל אותי כמו שאני הייתי רוצה שהוא יקבל אותי. עם הזמן למדתי שאבא שלי מקבל אותי בדיוק כפי שהוא יכול לקבל אותי, בדרך שלו ובהתמודדות שלו. שאני לא יכול לעצור את חיי - עד שאבא שלי ייקבל אותי. כמו שהוא לא עוצר את חייו עד שאני אקבל אותו. הציפייה הזאת והרצון לשנות את האחר ולהכריח אותו לקבל אותנו משאירה אותנו תקועים מאחור. לא קל בכלל להתשחרר מהרצון הזה - כי זה מושרש בנו עוד מילדותנו - הצורך באישור של אבא ואמא. יש כאלה שיהיה להם יותר קל להתשחרר ויש כאלה שזה יכול להיות סיפור חיים שלם. נכון להיות בארון זה מקום איום ונורא!!! לאן נעלמו השאלות אופיר? לילה טוב יוסף.
 

blaor

New member
לשום מקום

פשוט הוצפתי ולא היה לי זמן לחפור בזה עם עצמי (פשוט לא הייתי פנוי לדייט עם עצמי.......) אבל הזמן ידיע מי כמוך יודע שזרעים שזרעים לרוב הם נובטים אז חכה... :)
 
המסכן...

נואם את המובן מאליו: שמגיע לנו שוויון זכויות, וקבלה ע"י המשפחה ישנם מקומות בעולם שבהם כבר הגיעו למצב זה. בקרוב אצלנו, אמן!
 

yosef 30

New member
פורטי המסכן אינו מסכן

היחיד אתה יודע כמה הורים לא יגיעו לחתונת בנם או בתם ללא שום קשר לשיוויון זכויות זה ממש קטן עלינו שיוויון הזכויות לעומת אי הגעתם של הורינו ליום חתונתנו. זה הרבה יותר קשה.
 
כן, מסכים איתך. ארוכה היא הדרך אל השוויון

במשפחה. אצלי במשפחה לא הכירו בבן זוגי במשך 15 שנים, אבל כיום כולם במשפחתי יודעים ומקבלים. אפילו אבי (ז"ל) הדתי, אמר בסוף שבן זוגי נחשב בעיניו כמו חתנו.
 
למעלה