מה לעשות במצב כזה ?

  • פותח הנושא gmv
  • פורסם בתאריך

gmv

New member
שמע

אומנם אני אדם מיני מאד, אבל לא בצורה כזו שחוסר סיפוק כלשהו במיטה עלול לשבש לי מערכת יחסים זוגית עם בן זוג. יחסי מין זה להביע את אהבתך דרך מגע וליצור תקשורת נוספת עם בן זוגך. לא ברור לי איזה ניסיון היה לך שאתה מתמקד ככה בעיקר למין ולא למהות הקשר... בכל מקרה, דרישות חסרות היגיון שיכולים לבוא בקטע המיני באמת מיותרות, ואדם כזה כמובן שיילך לדרכו ויימצא מי ימלא אחר דרישותיו. אני מאמין (ומניסיון) יודע שהעבודה והמיקוד של בני זוג לדעתי הוא בקשר, באינטימיות ובהבנה אחד לשני - לא רק מה שנוגע לכמה אלוף כל אחד במיטה או איזה דרישה יש אחד לשני. בכל מקרה תודה אני כבר מצאתי את הדרך שלי במצב הזה ואני מקווה שהדברים יובילו למקום כלשהו בעתיד : )
 

gmv

New member
מה לעשות במצב כזה ?

בבקשה, תקראו ותגיבו למה שאני עומד לכתוב פה, זה מאד חשוב לי! אז ככה לפני כמה זמן הכרתי שני בחורים מאד נחמדים באתר היכרויות. בהתחלה הם היו רק עוד טיפוסים שאני מכיר, נפגש, סקס או סתם שיחה וזהו. אבל אחרי זה הכל נהפך למשהו אחר לגמרי...משהו שלא ציפיתי שיקרה... עם אחד מהם החלטנו לסגור ביחד את הכרטיס באתר היכרויות, כי ממש נהיה לנו נחמד ואנחנו מדברים הרבה והכל כייפי מאד. לא הצלחנו להיפגש מאז בגלל שלא הולך בינתיים אבל עוד יהיו הזדמנויות. חשבתי שלא יהיו לי בשלב הזה היכרויות אחרות, כי גם לא ייפנו אליי מהאתר (סגור). אבל לא עבר הרבה זמן , וקיבלתי "היי" במסנג'ר מבחור שני שהכרתי סמוך לראשון. הוא הביע עניין רב והוא פשוט בעניין שלי לגמרי והוא רוצה להיפגש, רוצה לבוא להישאר לישון וכו'.. בהתחלה זה נראה לי לא רציני כי אנחנו לא מכירים, מה פתאום הוא רוצה לבוא לישון , וגם היה לי חשש שאולי הוא איזה ממזר או גנב. אין לדעת. אבל אחרי מלא שיחות איתו, ואני בחור לא טיפש ומבין כשמסבנים אותי, הבנתי שהבחור פשוט מאד תמים ובעצם מאד נחמד וגם אם הוא רוצה לבוא לישון הוא באמת רוצה לבוא לישון וזה הכל. התחלתי מאד לחבב אותו. הוא נראה גם מאד טוב ואני מוצא חן בעיניו והכל אחלה. הוא אומנם לא משכיל כמוני (לא שאני מודד) אבל הוא נחמד כזה וגם חתיך מאד! אגב, הוא גם סגר את הכרטיס שלו באתר ההיכרויות בגללי חחח ועכשיו הגעתי למצב שאני לא יודע מה לעשות?! מצד 1 הבחור הראשון שממנו התחלתי את ההודעה, הוא בן אדם מקסים ומאוד כייף לנו לשוחח ואנחנו מאוד מתחברים והכל טוב! מצד2 ישנו בחור נוסף שקורץ לי ובאטרף ממני והוא גם מאוד מוצא חן בעיניי. חייב להודות שהוא מוצא חן בעיניי משתי סיבות: 1) הוא הרבה יותר חלש באופי ואני מעדיף בן זוג שיותר חלש ממני, אבל לא כדי לשחק בו או משהו, אלא כי אני מרגיש יותר חופשי ובטוח ככה. 2) הוא נראה טוב וזה גם עושה לי חשק עליו. עכשיו קבעתי אני והבחור השני להיפגש בזמן הקרוב, כי כלכך מבקש ורוצה ומתחנן כמעט, וגם אני לא ממש מסרב כי הוא נחמד כזה חח אנחנו לא נפגשים למטרת סטוץ, ומפה עולה השאלה שבגללה החלטתי להתייעץ איתכם .. מה לעשות, אנשים ? האם זה פייר שאני ניפגש עם מישהו כשיש לי כבר התחלה כלשהי עם בחור אחר ? האם זה הוגן בכלל אם ייצא שאני והבחור השני נזרום לסקס בפגישה? (אם זה יקרה). אני לא הייתי ממשיך קשר אם הייתי יודע שמישהו מהם נגיד נפגש עם מישהו אחר כשהם אומרים לי שהם מעוניינים בי וכו'... וכרגע זה מה שיוצא שאני עושה להם... אני לגמרי מבולבל... אני ממש לא הבן אדם הזה שרוקד על שתי חתונות ככה ומשחק באנשים...זה פשוט לא הסיגנון ולא האופי שלי אף פעם. אבל יש פה את הדילמה שמציקה לי, כי אני מכיר את שניהם מאותו יום כמעט. ושניהם נפלאים ולטעמי ... לא בא לי לדחות אף אחד מהם, כי יש את החשש שאולי עם מישהו אחד לא יעבוד, אז לא לסנן את האחר, וההפך. לא שיש לי מה לדאוג, אבל אי אפשר כרגע להיות בטוח בכלום, כי המצב טרי לגמרי. מקווה שלא סיבכתי אתכם ואשמח מאוד מאוד שתענו לי ותנסו לייעץ משהו. תודה רבה!!!!
 

jjaki

New member
gmv שבוע טוב,

לדעתי אישית, מה שאתה לא מוכן שיעשו לך, אז אל תעשה... כמו שכתבת אני לא הייתי ממשיך קשר אם הייתי יודע שמישהו מהם נגיד נפגש עם מישהו אחר וכמו כן לכל החלטה יש צומת דרכים, אפשר לבחור דרך אחת מה2 או 3 דרכים. ו... אי אפשר לאכול את פרוסה ולהשאיר את העוגה השלמה. ב-ה-צ-ל-ח-ה. נ.ב האם הבחור השני יגלה שאתה יוצא עם עוד משהו, מה הוא היה מרגיש? תחשוב קצת. (לאור שדרשת ממנו לסגור את הכרטיס וכדומה...) בכל המקרה, בהצלחה תעשה מה שנראה לך הכי נכון. הבעתי את הדעה שלי בלבד.
 

gmv

New member
כן, אתה צודק!

ואני דיי מופתע מעצמי שאני ככה, כי לא תיארתי לעצמי שאגיע למצב כזה בגלל שאני בן אדם לגמרי עם ראש אחר ממה שאולי מתקבל הרושם בהודעה שלי. אגב, לא דרשתי מאף אחד מהם לסגור כרטיס. את הראשון שאלתי אם הוא רוצה והשני החליט בעצמו חח בכל מקרה, תודה רבה ויום נפלא!
 

yosef 30

New member
בוקר טוב לך...

האמת שלא כלכך הצלחתי להבין מה בדיוק קורה אצלך. אתה משתף אותנו בזה שהכרת שניי גברברים נחמדים - אך בעצם לא נפגשת איתם. אתה רק מדבר איתם - זה לא בדיוק הכרות אתה יודע.... רק שיחות. עם אחד אתה רק מדבר ולא יוצא לכם להיפגש..... אז...? כמה פעמיים נפגשתם מאז שהכרתם
אתם עדיין מדברים בטלפון, מסנגר.... כל יום כמה פעמיים בשבוע... איך מתנהלת ההכרות הזאת
אותו דבר לגביי הבחור השני, כמה זמן אתם כבר מדברים.... אני לא חושב שהמצב שאתה מתאר הוא מצב של לרקוד על שתי חתונות. קודם כל תפגש, ואז תראה לאן זה זורם. המציאת משנה את הכל.... מה שלא רואים משם רואים מכאן. עד אז נראה לי שאתה רק מנהל שיחות ואי אפשר לקרוא לזה ממש קשר. אתה יכול להיכנס למיטה עם אחד מהם וזה ממש לא יהיה זה.... קודם כל להיפגש אחר כך..... איך אומרים...די לצרה בשעתה. בהצלחה
יוסף.
 

gmv

New member
כל קשר מתחיל משיחות...

אחר כך פגישות אם מתאפשר ואחר כך כל השאר... לא ברור לי למה בחרת לציין שאם אכנס למיטה עם אחד מהם וזה יהיה לא זה... מה בדיוק יהיה לא זה ? לא יודע איך זה אצלך אבל אצלי דברים לא עובדים ככה - שהכל נמדד סביב הסקס וכמה הוא טוב. הרבה יותר חשוב לי להכיר בן אדם אינטליגנטי ומתאים לי כבן זוג לחיים. טוב, כל אחד ומה שמתאים לו בסופו של דבר. בכל מקרה, אני החלטתי להיות בקשר עם שניהם, וכרגע לא ניפגש עם אף אחד בגלל סיבות אישיות. ברגע שתיווצר פגישה אני חושב שיהיו הרבה דברים יותר ברורים ולפחות נראה אם הכיוון יכול להמשיך משם או שלא...
 

אוהדאדם

New member
העיקר לעשות סקס בטוח

דיבורים ומזמוזים זה נחמד - אבל לא נשמע שאתה קונה עם האחד דירה בכפר סבא ועם השני נוסע לפריז: כולה מפגש קטן. למה להילחץ? תזרום עם שניהם ואני בטוח שיהיה בסדר.
 
למעלה