החבר האפלטוני

blaor

New member
החבר האפלטוני../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

עוד התלבטות יש לכם חבר ההוא שאתם מספרים לו הכל ההוא שברור לשניכם ששום דבר לא יקרה בניכם (אולי קרה משהו אבל לא מדברים על זה) אקיצר פתאום לא ברור איך נוצר מצב שישנם רמזים באוויר משהו השתנה והרמזים כבר עבים מה עושים? האם לצלול במים? האם לשלוט ברצון? מה יקרה לידידות אם זה לא יצלח? האם לא חבל לאבד קשר כזה טוב? אולי זה הקשר הכי אידאלי סה"כ אתם חברים טובים ועכשיו אולי תהיו גם מעבר.... בני זוג אודה על עצתכם וגם מניסיונכם?
 

yosef 30

New member
לנשום עמוק ../images/Emo3.gif.

ערב טוב בלאור ידידי הייקר אכן מוכר המערכת יחיסם עם החבר שלו מספרים את הכל. אין חוקיות בדבר הזה, או שייצא מזה קשר מדהים וטוב או שתהיו חברים טובים ומדיי פעם תתייזייזו לכם או שלא יהיה סקס והקשר במהות שלו יהיה עמוק אך התדירות שלו תהיה רחוקה יותר. אך אני הייתי מעדיף לשים את הקלפים על השולחן. כמו שניי אנשים בוגרים לדבר, לא להסיק מסקנות, לא לדבר ברמזים שיהיו עבים ככל שיהיו. פשוט לדבר על מה זה יכול לעורר ולאן זה יכול לקחת את זה או מה אתם באמת רוצים אולי יש ביניכם מתח מכל מה שאתם מספרים אחד לשני ויש צורך לפרוק "לבדוק" ביחד. גם סבבה. העיקר ששניכם תדעו שאתם.....מנסים...
. דבר איתו ואני מאמין שהכל יהיה בסדר, בשביל זה יש חברים. חיבוק גדול ו....אל תשכח לספר איך היה
יוסף.
 

אוהדאדם

New member
לך על הפיתוי, הוא מתוק מדבש

קח נשימה עמוקה, ותצלול למים. אם זה חבר שאתה מספר לו הכול, החברות שלכם חזקה וכבר מבוססת על אהבה. אם אתה מרגיש שאפשר להכניס לתוכה גם ממד פיזי ורומנטי, לך על זה. הכי חבל זה לא לנצל הזדמנויות.
 

meow me

New member
אני חושב שלא שווה להיכנס לתסבוכת הזאת

חבר טוב / ידיד אמת זה סוג מאוד מסוים של מכר... בדרך כלל (ממה ששמעתי ומניסיון) קשה לעשות מעבר לסוג אחר לגמרי של קשר (למשל, לזוגיות רומנטית). זה יותר מדי מוזר כי רגילים לכל מה שהיה לפני. אפשר לנסות אבל יכול להיות לזה מחיר של ניתוק הקשר לחלוטין, אם זה לא יילך.
 

daphts

New member
בלאור יקירי

בנושא אחר אבל ניראה לי שהשירשור ההוא יעניין לך מאוד כנס לפורום הורות הומולסבית לשירשור של מתלבטת*, איך מספרים לילד פתאום באמצע החיים... מתנהל שם דיון בידיוק על דברים ששאלתה פה- אבל בשונה מהסיפור שלך שם הגרושה יודעת והמתלבטת היא הגרושה של הבחור הגיי. דיון מעניין!
 
למעלה