מאגר הרופאים. אותיות י-ת

נועם@בת

New member
ממליצה מכל ה../images/Emo23.gif

מקבל בקליניקה שלו בקרית מוצקין מבוטחות לאומית/ מכבי/ מאוחדת. ימים ראשון שלישי וחמישי בערב, רביעי בבוקר. רח' ויצמן 14 קרית מוצקין (קרוב לתותח) טלפון 04-8702109. עובד גם בקופת חולים לאומית בעכו ובכרמיאל. רופא מעולה ואדם מקסים. לא היסס לשנות טיפולים, לגוון ולתקוף מזויות שונות. גם לא התבייש להציע לי לעבור הלאה לדר' קלדרון כאשר הרגיש שמיצינו. נועם
 

ק י פ י 1

New member
אולי בעתיד...

לעניות דעתי ונסיוני המר היא עדיין לא מספיק מיומנת בפעולות הבסיסיות של החזרות לבעלות מבנה/מיקום רחם 'קצת שונה'.
 
ממליצה.

מנהל המכון לחקר הפריון באיכילוב. למרות שהדעות על סגנונו האישי חלוקות קמעא, לי היה נסיון מצוין איתו גם מבחינה אנושית וגם מבחינה רפואית. זה הרופא היחיד שהתייחס ברצינות לכך שיונתן נולד קטן ובמצוקה והכריח אותי לגשת לבירור מקיף (למרות שבזמנו מאוד מאוד לא מצא חן בעיני לעצור את בטיפולים בשביל בירור כזה), שהניב תשובה של קרישיות יתר, שבזכותה, אולי, הפעם הבאה תהיה פחות טראומטית. תמיד קשוב ומתעניין, גם אם הוא פוגש אותי במקרה במסדרון בדרכו הביתה.
 
דר' חיים יפה

מנהל מחלקת נשים ויולדות בבית החולים ביקור חולים. בנוסף מקבל במאוחדת במרפאת מאוחדת-גאולה בירושלים. איני מכירה אותו לגבי פוריות, אבל אני יודעת שהוא נקרא רופא מבוקש ביותר, ונקרא מקצועי ביותר (לפחות אצל הנשים ההריוניות). כמו כן הוא חתום על כל החלטות וועדות הIVF הארצית של כל יחידות הIVF.
 

דורוש10

New member
ממליצה בחום ../images/Emo28.gif (קסם)של רופא

רופא מקצועי מאד,אנושי מאד עם המון חום ואכפתיות,רגיש וסבלני למטופלת (שומר על כבוד המטופלת בעת הטיפול) קשוב ומשתף את המטופלת בכל . סגן מנהל מחלקה (ivf בכרמל חיפה) עובד גם בלין יש לו גם מרפאה פרטית מומלץ בחום
 

עמית@

New member
לא ממליצה.

יחס מתנשא ("את רק בת 22, קחי איקקלומין ותחזרי אלי כשתהיי בהריון") לא שלח למעקב זקיקים, לא לבדיקות דם, לא הסביר לי כלום והכי חשוב, לא שלח לבדיקת זרע (בסוף נשלחנו ישירות לIVF בגלל הזרע, כך שהגיל שלי לא רלוונטי בעליל, וגם לא האיקקלומין) היתה לי חוויה מאוד שלילית איתו.
 
היתה לנו חוויה שלילית איתו

ובגינה קשה לי כיום לגשת לרופאי נשים של הקופה ומאז אני משתמשת רק ברפואה הפרטית. יחס מתנשא ממהר להמליץ על ניתוח כעס כשלא בחרתי לעשות אצלו צילום רחם באופן פרטי (כאילו שזה היה משפר את החוויה הטראומטית שעברתי בצילום) נתן איקוקלומין ללא מעקב זקיקים וללא אבחון של PCO אצלי ("קחי כדור ליום ותקיימו יחסים יום כן יום לא מהיום ה- 15") תורים ארוכים אין מענה אישי בטלפון אלא רק דרך מזכירות מקווה שהתייחסתי אליו בצורה עניינית !
 

גלי12

New member
לא מומלץ

לא מסביר את הבעיה, עשה לי צילום רחם טראומטי ביותר, עמוס מאוד, מתנשא. שני ביקורים הספיקו לגרום לי להבין מי הרופא!!!
 

redmoon

New member
ישעיה מאכזב ביותר-לא מומלץ!!!!!

לא מתייחס ברצינות... מתנשא, לא נחמד וחסר סבלנות. היינו ,אני ובעלי מס' פעמים בביקור אצלו. נפנף אתנו בהינף יד כאילו היינו זבובים.באחד הביקורים סיפרתי לו שעברתי הריון כימי עם הפלה (אחרי 9 חודשים של נסיונות...) אמר לי שזה שטויות,שלא אתייחס לזה ברצינות. לבעלי,שנשלח לבדיקות זרע, לא הסכים להסביר מה פשר התוצאות. הוא בחן אותן מספר שניות בלבד,זרק את הדף בזלזול ואמר שהכל בסדר.(על אף שהשוותי את התוצאות לטווח הנורמל וראיתי חריגות). כששאלנו לפשר העניין תקף אותנו ואמר שאנחנו עושים עניין מכלום. נתן לנו תחושה לא נוחה עם המצב ולא מיהר לסייע. (אגב,מנסה לדחוף לך כדורי חומצה פולית שהוא מוכר במחיר מופקע ומוודא שרכשת אותם). חברה שלי שעברה אצלו צילום רחם סיפרה שהיא חוותה טראומה נוראית ולכן החליפה רופא. ממש לא מומלץ.
 
לא מומלץ בלשון המעטה

האמת שיש לי חוויה טראומתית ממנו. בפגישה ששבנו אליו עם בדיקת הזרע ישר אמר שהפתרון הוא ivf וישר הזכיר שהוא יעשה לי צילום רחם. שחצן, מתנשא, קר וגועלי. למזלי לא נזקקתי לשני הפעולות שציין, אחרי שמצאתי את הרופא המדהים שלי איתו עברתי חוויה מתקנת.
 

need1

New member
לפחות הוא נותן תקוה

נכון, הוא טיפוס של must-win גם אם זה עלול לסכן אותך (כמו במקרה שלי) אבל הוא מוכן לנסות כל טיפול כדי להגיע להצלחה. לזכותו יאמר גם שאחרי שרופאים רבים אמרו לנו שאין סיכוי רק אימוץ הוא הרישון שסיפר וכיוון אותנו לאופצית הפונדקאות. אגב,ההתמחות שלו היא לא בפוריות אלא בתיקון מומים גניקולוגים
 

מיכל ק-ש

New member
ממליצה בחום. לא מתמחה בפוריות אבל

בזכותו נכנסתי להריון. הוא איתר בעיה שלי שלא אותרה ע"י יחידת ה-IVF. הוא מנהל את יחידת האולטרסאונד נשים ב'ליס' ולמרות שאינו מתמחה בפוריות, יכול לעזור מאוד באבחון מדויק אצל מי שיש לה בעיות הקשורות במבנה הרחם, בזרימת דם ונוזלים באזורים שונים ברחם וכן בכל אבחון מדויק המצריך בדיקת מונחה אולטרסאונד מדוקדקת ויסודית. נחמד וסופר-מקצועי ומנוסה. וכמובן מעולה למעקבי הריון ולבדיקות מונחות אולטרסאונד בהריון (בקרוב אצל כל אחת ואחת מכן. אמן)
 
גם אני ממליצה../images/Emo45.gif

טלפונים: 5446757 -פרטי 5222541- דרך היחידה שאותה הוא מנהל בליס.
 
למעלה