מאגר הרופאים. אותיות א-ט

hyb

New member
לא מומחה לפוריות

הוא מתמחה בגניקולוגיה בתל-השומר ובמהלך ההתמחות הוא עושה רוטציות בפריון וב-IVF
 
רופאה מדהימה !!!

חמה ומקסימה - נותנת יחס אישי למטופלות ומקדישה ת"ל לכל נטייה לשבר ובכי ישבתי אצלה, המלאכית שלנו, כולי בוכיה חסרת כל תקווה והיא רק ניסתה לעודד לעזור ולקדם. אין לי מילים לתאר כמה שמחתי שהיא הייתה זו שביצעה לי את השאיבה. בנות חיפה, הרופאה הזו מקצועית, יסודית ומקסימה. ממליצה בחום רב. (מקבלת בבי"ח לין-כרמל)
 
ממליצה בחום!

אפילו שאינני מטופלת פרטית, נותנת תחושה טובה מאוד, "בגובה העיניים", לא מתנשא ("אני הרופאה, את המטופלת"), יחס של שווה שגם היא בת אדם כמו כולנו. גם מבחינה מקצועית - פשוט רופאה טובה!
 

ronitili

New member
"הרופא שלי" ושל עוד רבות כל כך...

וזו אולי הבעיה שלי איתו
... הוא כל כך זמין שמצד אחד זה נפלא, אבל מצד שני - לפעמים יש הרגשה שהוא עונה בזמן שהידיים שלו תקועות בתוך
של מישהי אחרת ואני לא בטוחה שהוא כל כך מרוכז...זו הסיבה שאני אוהבת לתקשר איתו במיילים. הוא אמפאתי, ענייני, קשוב לרצונות ולרעיונות של המטופלות ולא גרידי. לא בכדי הוא אהוד כל כך לבד מבעיית דיקציה קלה ולפעמים חוסר ריכוז - הוא הרופא המושלם
כתבתי שוב מאחר וברח אי שם לסוף השרשור
 

אור 37

New member
ממליצה עם השגה קלה

סבלני מאד מסביר הכל במאור פנים הולך עם הפציינטית ותחושת ליבה. מאד עוזר בטיםול בבירוקרטיה ומנסה להקל. מחירים נוחים מאד. אבל היסטו אצלו דיי כאב.
 
מקצוען ואנושי

שילוב די נדיר!!! מאוד יסודי ואכפתי, ועל אף העומס אצלו - זמין,מקבל בבית הרופאים ברח' ריינס 03-5224289, ממליצה עליו מאוד!!!
 

neta2

New member
ממליצה וממליצה על זיידמן!

רופא מקצועי, מעודכן, מגוון, אנושי, חביב, תמיד זמין, סבלני. גובה סכום סביר בהחלט!
 

sab sab

New member
אין על פרופ' זיידמן../images/Emo45.gif

*רופא מעולה ואדם יוצא דופן.בעל סקרנות וידע רפואי עצום ולא מפסיק ללכת להשתלמויות(ראש מחלקת מחקר בתל-השומר) .בעל יושר מקצועי מוחלט. *תמיד עונה לנייד(אלא אם כן בניתוח). *לא "תקוע" בשום פרוטוקול. *החזר כמעט מלא של הביקורים אצלו/יעוצים-580 ש''ח- כל יעוץ כולל :פרוטוקול,שאיבה והחזרה+שיחת סיכום בסוף הטיפול. *מקבל במרפאה בריינס עד אמצע הלילה וגם אז יענה בסבלנות ובעניין לכל שאלה. *וסתם בשביל הקוריוז: הוא הרופא הצעיר ביותר בתחומו שהפך להיות"פרופסור".
 
אין עליו |מלך| ../images/Emo45.gif מקצוען ואנושי

רופא מדהים, מלווה אותנו כבר 4 שנים בדרכים העקלקלות הללו. יצירתי, מקורי במחשבתו, לא מהסס לשמוע דעות של קולגות אחרים, מתייעץ, פתוח. זמין תמיד, ותמיד קשוב ונחמד. אנושי, עמד לצידנו כאדם, ברגעים הקשים מעבר להיותו רופא. טלפון: 03-5224289 מקבל בימים א' ב' ו ד' מ 1600 ועד "לקוח אחרון". במכבי - דרך רמת מרפא, נדמה לי שבימי ג'. רופא ב IVF תל השומר (מנהל מחלקת המחקר של אגף הנשים). רופא באסותא. בקיצור, אני מאוד ממליצה!
 

baby4me

New member
מבחינתי אין כמוהו

חלק גדול מההצלחה בהבאת גיא לעולם היא תודות לעידוד שלו, הטיפול המסור שהוא העניק, הסבלנות, הזמינות, הרוגע והאמונה שזה רק עניין של זמן עד שנצליח והוא אכן צדק. אני לעולם אוקיר לו תודה.
 

הוביטית

New member
אדם מיוחד

קודם כל בן אדם עם יחד אישי ממדרגה ראשונה ורופא לא פחות טוב !! ורואים שממש אכפת לו. זמין תמיד תמיד
 

ים אבן

New member
../images/Emo47.gif הכי מקצוען ומקסים שיש

אחרי שניסיתי אותו ורציתי לשנות - הלכתי לעמי עמית [סוחרופא] וחזרתי בריצה לזיידמן האהוב
 
למעלה