מאגר הרופאים. אותיות י-ת

a17

New member
../images/Emo45.gif הרופא שלי

אני אצלו במסגרת תרומת ביצית...מי מחפשת רופא נחמד - זה לא הסגנון. "קורע" במחירים ובפרוטוקולים, קשוח, שם את הדברים על השולחן, לא "מרחם" אבל מביא תוצאות !!! בעל נסיון אין סופי, לפעמים נדמה לי שהוא כבר שמע וראה הכל...ונשאר למרות הכל אופטימי, והכי חשוב מאמין באמת ובתמים שנצליח. מקבל בבית הרופאים ברח' ריינס בת"א (פרטי), ומנהל מח' IVF באסותא.
 

שושי @:-)

New member
היה הרופא שלי

היה אופטימי עד אין קץ. מאוד מקצועי. באנושיות יש לו מה להשתפר. קורע בפרוטוקולים ומחירים. והתורים אצלו ממש הכי ארוכים שנתקלתי מעודי.
 
לא מתאים לכל אחת

אנחנו קוראים לו "האיש והאגדה" היינו אצלו פעם אחת ביעוץ וקצת התאכזבנו אבל יש לי חברה שיושבת בחדר לידי שהיא מטופלת שלו והיא נושאת ברחמה תאומים, פרי עבודתו... יוצר הרגשה של קרות עד כדי כך שלא שאלתי את כל השאלות המתבקשות משדר אופטימיות לא מטפל עד הסוף (US עושה מישהו אחר) ואפילו ביעוץ מישהו אחר עשה את כל הבירור עם החומר ו- US ורק אח"כ נכנסנו אליו. אין עמידה בשעת התור ואצלו זה מוגזם- מחכים המון המון זמן בתור מחזיר תשובות דרך מזכירות יקר.... ואני לא בטוחה שזה מוצדק אבל אין ספק שהוא כבר ראה הכל ולדעתי גם יש לו נסיון רב עם מטופלות מבוגרות (בכל אופן היחסי ציבור שלו בנושא טובים).
 

sagivkr

New member
לא מסכימה עם כמה דברים...

ראשית אני חייבת לציין שהוא מעולם לא החזיר לי תשובות דרך מזכירתו. בכל פנייה שלי הוא חזר אליי טלפונית ודיבר איתי באופן אישי. קיבלתי תשובה מפורטת ומספקת לכל שאלה שרציתי לשאול. אכן יקר... אבל לדעתי זה מוצדק ומגיע לו כל שקל שהוא דורש! לגבי עמידה בשעת התור - מסכימה בהחלט! צריך להמתין והרבה... יפעת
 
אולי אצלך זה אחרת

אבל שמעתי כבר ממספר מטופלות שתשובות מועברות דרך מזכירות, כולל ההריונית עם התאומים.
 

עמית@

New member
לא נפגשתי איתו כמטופלת

רק במישור המקצועי, ובמישור הזה הוא בהחלט יודע את העבודה, והלאה מזה. יכולות להיות הרבה טענות על אישיות/מסחור/כסף.
 

sagivkr

New member
ממליצה בחום../images/Emo91.gif

מסכימה לחלוטין עם כל מה שכתבה A17. גם אני מטופלת שלו במסגרת תרומת ביציות. ענייני, רציני, איכפתי מאוד והכי חשוב מלא אופטימיות. ממליצה לא להיבהל מהקשיחות שלו. בסופו של דבר הוא אכן יודע מה הוא עושה - ומביא תוצאות! אני בהריון (פרי עבודתו) - שבוע 13. יפעת
 

eti22

New member
../images/Emo45.gifממליצה מאוד

ואת המלצתי אפרט מאוחר יותר.
 

eti22

New member
מקצוען אמיתי

מקבל באופן פרטי בבית הרופאים. נותן הרגשת ביטחון שאת בידיים הנכונות. לגבי "חוסר נחמדות"- אני לא נתקלתי בזה, למרות שישבתי אצלו ובכיתי על מר גורלי כשהיו עוד עשרים זוגות בחוץ... הוא הרגיע אותי ושלח אותי לשטוף פנים בחוץ ולחזור בסבלנות מדהימה. בנוסף, כל שאלה והצעה שהעליתי זכתה למענה. עצה לבנות- תשאלו אל תפחדו!!!! אחרי הניתוח שעברתי הוא בא לוודא שהכל בסדר והשאיר לי את הפלאפון שלו למקרה שאצטרך אותו ,בקיצור בהחלט ממליצה!!!!
 

עמית@

New member
עשה לי החזרה וכמה USים

חמוד, מתוק (עוד לא למד מאבא?) אבל עושה רושם של יודע מה ואיך הוא עושה (אז כן למד מאבא?) שוב, נתקלתי בו כחלק מצוות, לא כאינדיווידואל.
 

Big Mama 1

New member
דר' רועי משיח ../images/Emo22.gif

אכן בנו של פרופסור משיח הידוע. חמד של בחור חייכן ונעים הליכות, גם הוא משתייך לצוות IVF בליס איכילוב. הנסיון היחידי שלי איתו היה כשהוא בא לחלץ אותי מידי אחות רשעית
שלא הקשיבה לי ודקרה אותי שלוש! פעמים
. הוא בא עם חיוך, דקר בחיוך והוציא מזרק מלא תוך שניות בלי כאב בכלל. ידי זהב. מעניין יהיה לקרוא את השרשור הזה עוד נניח 10 שנים, להזכר בימיו הראשונים כרופא פוריות ולראות לאן הוא כבר הספיק להגיע. רחוק זה בטוח, השאלה היא רק עד כמה ולאיזה כיוון.
 

דנה אא

New member
ממליצה../images/Emo45.gif

חמוד, חביב, סימפטי. בין הנחמדים ביותר בצוות של IVF איכילוב ועושה רושם של משקיען.
 
רופא טוב עם סבלנות (רבה מדי)

רופא טוב, אנושי, סבאי במקצת. בעל ידיים טובות. לדעתי, יש לו סבלנות רבה מדי... אולי מפני שאני צעירה (הייתי אז בת עשרים, לא לצחוק!), אבל שיבעה חודשים עם איקקלומין וצילום רחם רק אחרי שנה היו הרבה מדי בשבילי. ולסיכום - ממליצה, אבל לבוא אליו עם ידע מוקדם בנוגע לשלבי הטיפול הבאים ולדרוש להזיז עניינים!
 

taliava21

New member
מלאך

הוא הרופא שלי אני כל כך מעריצה אותו הוא בעל ידע רב סבלני ,סמפטי , מרגיע, מפוצץ(גם פרטי) והכי חשוב שיש תוצאות ממליצה בחום!!
 

MIF2002

New member
מומלץ בחום

אחראי חד משמעית ללידתו של גיא שלנו. רופא סופר מקצועי, קשוב, ומאוד נחמד, רק מה נורא, נורא עסוק! מי שמעוניינת במידע נוסף מוזמנת לפנות אלי במסר.
 

שושי @:-)

New member
לא ממליצה

רופא חסר רגישות בלשון מועטה!!!!! בגללו הפסקתי להלחם ועצרתי את הטיפולים לתקופה של שנתיים. מקצועי אבל ממש לא זמין.
 

טלי אבג

New member
המלצה חיובית עם הסתייגות קלה...

אצל פרופ' לאופר עשינו מעקבים של הורמונים עם ובלי הזרעות. דעתי מתיחסת לשלב זה. לא עברתי אצלו IVF כך שלא יודעת להמליץ או לא בנושא IVF. רופא חביב במיוחד, נחמד וסימפטי. קיבלתי את שמו כ"המקצוען" בירושלים. יש לי ה ר ב ה דברים טובים לאמר עליו ברמה האישית, כמו למשל ש... אחרי ששאלתי אותו מליון שאלות (כמו למה הוא לא ממליץ לי על הסטרו' או האם יש לי אנדו' וכו' וכו' כיד הדמיון שנח עלי באותו הרגע) ואפילו אני הרגשתי שהגזמתי, ופתחתי את השאלה הבאה בהתנצלות- ש"מצטערת על השאלה אבל חשוב לי בשביל הרוגע" הוא פשוט נתן לי הרצאה שלמה. שבחיים אני לא יתנצל לפני שאני שואלת שאלות. כי זה הגוף שלי וזה זכותי. באמת אנושי. גם מבחינה כספית הוא לא יקרן, וכל דבר שאפשר בטלפון, הוא אומר בטלפון, ואומר שחבל על הפגישה ונותן תוכנית לחודש הבא טלפוני (כמובן ללא תשלום). א ב ל- הוא מאוד מאוד מאוד עסוק. הרבה פעמים הוא נוסע לכנסים בחו"ל. ואם לא הייתי מתעקשת הייתי מפסידה חודשים. יש גם הרגשה שהוא לא ממש "מרוכז" בתוך התיק. את הטלפון איתו אני פותחת ב: "שלום מדברת X אני החודש עושה Y אחרי Z. חודש שעבר קרה כך וכך בעקבות כך וכך. מה עכשיו?" זה בהחלט לא נראה לי מתאים לכולם. ולכן לא הייתי ממליצה עליו בתור רופא פרטי/רופא קבוע. כנראה שב"יעוץ" הוא יותר טוב. הוא מקבל דרך השר"פ של הדסה. טל- 02-6778899 הטלפון של המזכירה האישית שלו מזל 02-6777326 ומקבל בשני וחמישי 16:30-20:00. לאחר שמתחילים טיפול הוא נותן את הנייד שלו. (אבל ממש לא תמיד הוא עונה בנייד).
 
למעלה