מאגר הרופאים. אותיות א-ט

רופא גרוע, שבלוני

הייתי אצלו שנה בכדי שלבסוף אני אאתר את הבעיה בעצמי, תו"כ כך שהתסמינים לבעיה פשוט זועקים מדפי הבדיקות ומהתלונות שלי. הוא אינו איש רע - אבל השחצנות שלו (מותק, אצלי יוצאים עם ילד...) רק מדגישה לבסוף את המקצועיות הנמוכה. ממליצה לא להתעסק עם הרופא הנ"ל - הוא בנוסף לכל אינו מתעד את כל ההיסטוריה הקרפואית כפי שנדרש.
 

ענבל 2

New member
לנו הוא היה מ ע ו ל ה../images/Emo70.gif

טיפל נהדר ומקצועי מאוד (מעט ציני), תמיד זמין והכי חשוב שבזכותו יש לנו את האוצר שלנו.
 

nat190

New member
ד,ר הר צבי דרור

משהי עשתה אצלו צילום רחם ? האם הוא באמת מומחה אשמח לקבל אינפורמציה
 

אפרת**

New member
מומלץ מאד, אבל כרגע לא בארץ

עבד בבית חולים איכילוב ובקופ"ח כללית - בקטוביץ' (ת"א). כרגע עד כמה שידוע לי הוא לא בארץ (בהולנד). לא יודעת אם הוא זמין לטיפולים פה בארץ. מוסיפה אותו לרשימה ולו למען הסדר הטוב. בכל אופן אני טופלתי אצלו לפני שנתיים. הוא רופא מצויין מאד סבלני ואדיב. בעל ידע ומומחיות גדולה לבעיות שקשורות לשחלות פוליציסטיות.
 

עמית@

New member
חוויות שליליות איתו.

פרטים במסרים, בגדול, כשהוא חלק מצוות (כמו באיכילוב) אפשר להסתדר, לא הייתי הולכת אליו פרטי.
 

chompi XL

New member
אנחנו הסתדרנו איתו מצויין

קצת צנון, אבל לדעתי צנון חמוד. עשה את עבודתו נאמנה היה זמין ודאג לעשות הכל לפי הספר. לא רץ מהר מידי ולא מקפיץ כיתות מהר מידי. ללכת אליו לפרטי ? לא יודע, אנחנו השתמשנו בשרותיו במסגרת הקופה. בסה"כ רופא מצוייןואדם נחמד. בזכותו יש לנו ילד.
 

מיכל ק-ש

New member
לא הייתי מרוצה

טופלתי אצלו ב'מרכז לבריאות האשה' בת"א (קופ"ח 'כללית'). למרות שאף פעם הוא לא זכר מי אני ומה הסיפור שלי (וזה לגיטימי, יש לו מיליון מטופלות) הוא עשה טובה שהציץ למחשב או לדף הטיפולים כדי לקרוא את השתלשות העניינים (וזה כבר לא לגיטימי). רק אחרי מספר רב של חודשים וכשהדרישה באה ממני, הוא שלח אותי לצילום רחם שיכול היה לחסוך לי זמן רב ועוגמת נפש. בקיצור - לא רציני ולא יסודי. לזכותו יאמר שהוא נחמד.
 

iris2210

New member
../images/Emo41.gif וינר

לא זוכרת את השם הפרטי. הייתי אצלו בסקירות ובשקיפות עורפית. זה תחום ההתמחות שלו. אני חושבת שהוא מנהל מח' אול' בבית חולים ה"עמק". מקבל גם במרפאת "שירן" בעפולה. מאוד נחמד ומאוד מקצועי.
 
דר' ווליוביץ

תחילה קצת פרטים טכניים כיצד ניתן להגיע אליו:-
דר' ווליוביץ מנהל מרפאת נטקה (רח' הרטוב, ת"א טל'03-6302233) נמצא בנטקה בימים: א',ד' 08:00-13:00, ג' 13:00-17:00, ה' 13:00-18:00.
מקבל גם במרפאה לבריאות האשה בקטוביץ (טל' 5423888,ימים א' וד' בלבד בין השעות 15:00-19:00).
כמו כן, שייך לצוות הרופאים במרפאת ההפרייה החוץ גופית בבלינסון (נמצא שם בימים ג' וה' בבוקר טל' 03-9377600 שרה/יפה).
בנוסף, מקבל באסותא (פרטי/ציבורי עפ"י ההסכם עם הכללית).
וכמובן, באופן פרטי בקליניקה שבביתו בשכ' ותיקים בר"ג.
דר' ווליוביץ אדם נחמד ביותר אדיב וזמין כמעט תמיד (כולל שישבת) ב
שלו. (את הנייד אני מעדיפה שלא לתת בכדי לשמור על פרטיותו!) הוא לעולם אינו עורל "חישובים" האם את מטופלת אצלו באופן פרטי או ציבורי!!! יתרה מכך,אציין, שהגעתי לביתו מס' פעמים, בעיקר בערבי חג ו/או שבתות...והוא פשוט סירב לקחת כסף (..."תשמרו את זה לטיול לחו"ל אחרי שתהיו בהריון"...היה אומר)...ו...בעיני זוהי נקודה מרכזית מאד לזכותו...(בעיקר בימים "טרופים" אלה של רופאים "תאבי בצע"... ) דר' ווליוביץ מקצועי מאד, "מתחדש" כל הזמן ואינו שמרן בעבודתו! ... מה שכן... הוא עמוס למדי...(יותר מדי לצערי) ומעט "אסטרונאוט"...דבר שעשוי "לפגוע" בזכרונו ובעבודתו היסודית... מי שמגיע אליו חייב ללמוד היטב את הנושא, לנהל מעקב במקביל אליו ולהזכיר לו בכל שיחה במי/במה מדובר ומה עשינו עד כה... וכמובן, לא להתבייש לשאול שאלות כל הזמן ולהיות מעורב בטיפול (גם בהיבט הרפואי וגם בהיבט הבירוקרטי)!
מומלץ בחום
 

יקוטה

New member
המלצה חמה מאד על ד"ר אריאל וייסמן

ד"ר וייסמן מנהל את מרכז בריאות האשה בראשון לציון של קופ"ח מכבי (מקבל בימי א,ג,ה 9634780 03) שם הוא אחראי על מתן הפרוטוקולים ל-IUI, על אף שלא תמיד הוא מבצע את ה-IUI עצמו. במידה ואתם מטופלי IVF, ד"ר וייסמן מטפל באופן אישי בזוגות, היינו, הוא אחראי על מתן הפרוטוקולים, מעקב אחר הבדיקות וכמובן ביצוע השאיבה וההחזרה בבתי החולים אסותא ו-וולפסון. במשך שנות ההיכרות שלנו מצאנו אדם נעים ואנושי, זמין, קשוב ועדין במיוחד בכל הקשור לפן הטכני של הטפולים.
 

geni1

New member
ממליצה בחום

עליו ועל כל הצוות במרכז לבריאות האישה של מכבי בראשל"צ!
 

חבובי

New member
ממליצה מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דר' ויסמן מקצועי מאוד, וכן כל צוות הפוריות של מרכז המכונים בראשל"צ (בריאות האישה) . היחס אישי, אנושי ופשוט נפלא. מאוד תומכים בכל שעה (עם כל המשתמע..), והכי חשוב - לא מרגישים "עוד פציינטים", אלא מקבלים יחס של "הפציינטים הכי חשובים"!
 
רופא מלאך ../images/Emo24.gif

סבלני, אנושי, עדין, מקשיב ומאוד מקצועי. מקבל גם פרטי בת"א במרפאה משותפת עם דר' לב רן. מקבל בימי ראשון ורביעי החל מ-4. טלפון: 03-6091776 מומלץ מאוד בחום!!!
 
למעלה