מאגר מידע על בתי חולים.

TWEETY =^.^=

New member
מאוד לא אהבתי את המחלקה בעמק

האחיות נוראיות, שאיבדו את התאצ', את האנושיות והסבלנות כבר מזמן
וכמובן שגם את הרופאה שהייתה בזמנו (גונן). <אני לא מדברת על מחלקת IVF שאותה לא הכרתי>
 

לי מ ו ר

New member
ואני ממש אוהבת את המחלקה

לי יש רק דברים טובים לומר על המחלקה. היום איחדו את פוריות עם ה-ivf, והמחלקה מנוהלת ע"י גיסילביץ. יש אחות אחת שמטפלת בהזרעות ושתיים בהפריות. תמיד התקבלתי בחיוך, ושהערתי אז תמיד הקשיבו לי ובאו לקראתי. ואין לי ספק, שלסבב הבא אני אגיע שוב למחלקה הזאת.
 

הרמוניה

New member
אני אהבתי את המחלקה

קטנה אינטימית עם יחס אישי ואיכפתיות. צוות מסורוסופר מקצועי-בזמני היו לברן פרחי ווויסמן לא יודעת מי יש היום. את בדיקות האולטרהסאונד עושה טכנאית-שמגיעה ב7 יחד עם האחיות כך שאם באים מוקדם אפשר כבר ב7:15 להיות בדרך לעבודה. חנה מנהלת המעבדה סופר מקצועית ומאוד נחמדה- מתקשרת בשבת להגיד כמה הפריות היו... הדבר היחיד שפחות אהבתי-חדרי ההתאוששות שהם קצת מרופטים...(אבל עם אחיות מקסימות) בקיצור מומלץ מאוד הרמוניה
 

tamshl

New member
../images/Emo31.gif יש טובים יותר

אחרי שעברתי משם אני יכולה להשוות . הצוות נחמד ואנושי , אבל הם בד"כ עושים את עצמם עסוקים והם לא!!!! אז שומעים את כל השיחות האישיות שלהם , אין דיסקרטיות , השירותים הם בפרוזדור ליד חדרי הלידה וחדרי ניקורי מי שפיר , ואת יוצאת החוצה עם חלוק חצי פתוח מעולפת לאחר שאיבה .ואם יש בנות עם גרידות אז גם הן שוכבות איתך בחדר וזה לא כ"כ נעים ובטח לא מעודד!!!! אומרים לך להגיע ב- 07:00 בבוקר ובפועל השאיבה אחרי 09:00 ולפעמים יותר מאוחר עם יש להם ישיבת צוות......ואת כ"כ רעבה מהצום ובלחץ מהתהליך. עכשיו יש לי למה להשוות לאחר שעברתי לבי"ח אלישע!!!! אז אני יודעת!!!
 
רק מילים טובות!!

אמנם "זכיתי" להיות מטופלת בלין רק מספר חודשים ואמנם יצאתי משם בלי שיירשם לזכותם הריון (פשוט עברתי דירה למרכז ונאלצתי לעזוב לצערי) אבל- הצוות שם מקסים, יחס חם ואישי החל מהמזכירות וכלה ברופאים (ד"ר יעל גונן) דרך האחיות הנפלאות! יש לציין שאת מחלקת ivf לא יצא לי להכיר, אבל את מחלקת פוריות מאד אהבתי.
 

tamshl

New member
בית חרושת

המקום על תקן בית חרושת אין יחס אישי, הטיפולים די סטנדרטים ובגלל ההסתדרותיות שלהם : אין בידקות דם ביום שישי וכו' , הטיפולים יוצאים לא מדויקים . בד"כ הפרוקטולים סטנדרטיים , והתור לרופאים הוא ארוך רוב הטיפול מול האחיות .
 

פּוֹנְג

New member
בסך הכל מאד מרוצה.

מיקום נוח אין בעיות חנייה אין תורים האחיות נחמדות (לא מכירה את הרופאים שם כי "משתמשת" רק בשרותי המדיקל ולא מטופלת דרך המדיקל) האוכל אחרי ההרדמה טעים
וכשמתעוררים מההרדמה עם נוף לים - זה עושה טוב (גם אם לא עושה בהכרח חיובי ) חסרונות: אין "חדר לגבר
" חדר הניתוח קצת משמש כחדר מעבר, לפחות כך הרגשתי בזמן ההחזרות, בשאיבה עצמה ישנתי כך שאני לא ממש יודעת
 
למעלה