מאגר מידע על בתי חולים.

שינובו

New member
ברזילי

מניסיוני הקצר יחסית, הדבר שיחידת ה- IVF בברזילי באמת מצטיינת בו זה היחס. לא סתם נחמדות צבועה, אלא אכפתיות אמיתית, סבלנות אינסופית והקשבה. זה נכון לגבי כל הצוות, החל בטכנאיות הא.ס., המזכירות והאחיות רמה ונטלי, וכמובן הרופאים: ד"ר בר חוה, ד"ר מלצר וד"ר רבינזון, תמיד אפשר לשאול, לברר, ולקבל תשובה סבלנית, ובשום אופן לא מתנשאת. איך זה מתנהל: בי"ח ברזילי הוא ממשלתי, ולכן מקבלים מכל הקופות, עם הפניה של רופא נשים והכל עם התחייבות כמובן. מגיעים ליחידה כבר החל משלב ההזרעות, וצריך כבר להגיע עם כל הבדיקות (כולל ה כ ל ). בפגישה עם הרופא מקבלים תוכנית, כולל מרשמים. בפעם הראשונה יש גם הדרכה מפורטת אצל האחות. בכל תוכנית מקבלים "תיק" מסודר עם כל הטפסים וההסברים הדרושים. בדיקות והוראות טיפול: בהתחלת טיפול, מגיעים ביום 1-3 למחזור לבדיקת דם. וא.ס. הבדיקות מתחילות ב- 7:30. בדרך כלל, אם מגיעים מוקדם אפשר לסיים הכל עוד לפני 8:00. כל התהליך די יעיל, טכנאיות הא.ס. נחמדות ותמיד יש סדיניות ונייר. ב- 12:00 בצהריים מתקשרים לאחות ומקבלים הוראות טיפול. אם יש צורך, אין בעיה לדבר אם רופא. אפשר לשאול שוב ושוב ולקבל התייחסות רצינית וחביבה. הזרעות / החזרות / שאיבות: בדרך כלל אין אפשרות לבחור את הרופא, אחד משלושת הרופאים שנמצא באותו זמן עושה את הפרוצדורה. אין לי הרבה מידע לגבי שאיבות או לגבי המעבדה, כי עשיתי רק הזרעות, אבל מההשבחה התרשמתי מעובדי המעבדה שהם מאוד חביבים, ומשתדלים לשמור על פרטיות. תמיד קיבלנו דף עם תוצאות ההשבחה לפני ואחרי, כולל הסברים. התנאים: היחידה קטנטונת (פיזית), והסביבה נראית קצת מיושנת (בכל זאת, בי"ח ממשלתי דל – תקציב), אבל נראה שהושקעו מאמצים גדולים לעשות את המקום פונקציונלי ונעים. נגישות וחניה: אין בעיה (אין כל כך פקקים באשקלון), והחניה עולה 6 ₪ בהצגת אישור מהיחידה.
 
מומלץ

אני מטופלת רק שם. בזכותם יש לי את הילדה המתוקה ביותר בעולם. יחס חם ולא מתנשא הן מצד האחיות והן מצד הרופאים. תמיד זמינים לשאלות מכל סוג. הדבר המעצבן היחידי הוא שאת בדיקת הדם עושים בקצה השני של בי"ח. לוקח המון זמן בבוקר. כבר דיברתי והתלוננתי ואני בטוחה שעוד עשו כמותי - לא עזר. המעבדה - חלק חשוב מאד בטיפול - נחשבת למצויינת. בסך הכל - מומלץ בחום.
 
המחלקה נהדרת,

כולם מקסימים- אחיות, טכנאית רנטגן. והכי מקסים הוא שמש שלוקח דם להורמונים ומצליח להצחיק אפילו את המבואסות
 

MIF2002

New member
מצטרפת להמלצות החמות על עין כרם

יש שם צוות מקצועי של אחיות ורופאים, בראשותו של פרופ' לאופר, ויש להם גם מעבדה מאוד מקצועית, שזה לא פחות חשוב. מומלץ בחום, מי שרוצה עוד פרטים מוזמנת לפנות אלי במסר.
 

loooly

New member
שחלות פוליציסטיות

בהדסה עין כרם יש מרפאה מיוחדת לשחלות פוליציסטיות, יש להם טיפול דיאטטי מיוחד, מקבלים בימי ה' בבוקר בלבד. עוד לא הייתי שם אבל בטלפון הם היו נחמדים..
 
כללית- הרצליה

נמצאים שם ד"ר גדעוני יריב וד"ר גולד טל(שהיא רופאת פוריות למרות שכתוב שהיא עוסקת בנשים בקישור הזה) אפשר להזמין תור זמן קצר לפני. צוות האחיות מקסיייייייייייים ממש בד"כ הרופאים עצמם מבצעים את האולטראסאונד. שעות טלפונים וכו' בקישור הזה
 
אופססס

יצא לי קישור במקום לינק וגם הוא לא מוביל לאיפה שרציתי. אז ככה- המרפאה היא ברח' בן גוריון 22 בבנייני שער היר כניסה 2 קומה 3. הטלפון במרפאה 09-9618200 ד"ר גדעוני נמצא בימי שלישי רביעי וחמישי(בימי א' הוא באלפי מנשה בימי ב' בנתניה ובין לבין הוא בהלל יפה).
 

קוקיקית

New member
נטקה, קופ"ח כללית -ת"א

נמצא ברח' הרטוב 5 בשכונת התקוה. הרופא היחיד שמטפל פוריות הוא ד"ר ווליוביץ (ראה ערך). תמיד תור ארוך וריבים. במקום אולטראסאונד ובדיקות דם מידי בוקר מ 7:30 בדיקות דם ומ8:00 אולטרא'.
 

Big Mama 1

New member
בני ברק - קופ"ח לאומית

נמצא ברח' יהודה הלוי 1 בבני ברק טלפון 5778700-5. עמוס, עמוס, עמוס!!!!! תורים אין סופיים כי הרופא מקבל מטופלות פריון לצד נשים במעקב הריון (עם בטן לתפארת), נשים ל-US ומעקב זקיקים כמעט מכל המרכז, וגם מקרים דחופים מחדר המוניטור הסמוך (שנכנסות בלי תור עם בטן עוד יותר לתפארת). רופא הפריון היחידי שם הוא דר' ברקוביץ, שאמור לעשות הכול מכל בכל כל, כולל החלפת מרשמים. נקודת האור היחידה היא המזכירה רחל, (שכבר שנים אני מבטיחה לה טלפון עם בשורה טובה
וטרם זכיתי לקיים את ההבטחה) שמאוד משתדלת להשליט שם סדר והיא היחידה שבאמת איכפת לה.
 

a17

New member
בריאות האישה של הכללית - חדרה

נמצא ממש צמוד לקניון לב חדרה טל: 04-6228989 חונים בקניון. הרופא המטפל בפוריות - ד"ר יורם גלעדי (המעולה). מבצעים בדיקות דם, זקיקים, אולטרסאונד, ו-IUI (הזרעות), כמו כן מוכנים בד"כ ברצון לשתף פעולה עם המטופלות של IVF ולבצע חלק מהבדיקות אצלם (נניח לאולטרסאונד זקיקים)ובכך לחסוך נסיעה לבי"ח רחוק... האווירה ביתית, הצוות בד"כ סבלני (תלוי בעומס), אבל ניכרת השתדלות ורצון טוב ואחרי שמכירים אותך היחס ממש אישי. פרטיות - פה הקץ'...אין! כי כל ההמתנה זה באולם אחד גדול (מי האדריכל מי?), שבו יושבות גם הנשים שבאות לרופא נשים רגיל, ומעקב הריון ומה לא...וכך ביושבי תחת השלט "פוריות" פגשתי את החותנת...שזה הדבר האחרון שהיה חסר לי באותו הזמן... יתרון - המיקום לייד הקניון - תמיד ניתן להתנחם באיזו מתנה קטנה לעצמך אחרי כשלון.
 
למעלה