מאגר הרופאים. אותיות א-ט

sab sab

New member
לא ממליצה../images/Emo31.gif

אדם חביב מאוד ויוצר קשרים עם מטופליו ,תמיד זמין בטלפון ואמפטי א-ב-ל ממהר להמליץ על ניתוחים פולשניים מאוד לא נחוצים ולא מציג תמונה שלמה למטופלים. מושך ומושך ומושך טיפולים עם אותו פרוטוקול כ-ל פעם! לא ידע להסביר לנו מה זה AHA (!)וגם הודה שלעולם לא התנסה בזה...אחרי זה הלכנו .עשה עלינו רושם שהוא איננו נוהג ללכת להשתלמויות ולכן איננו יכול להציג את כל האפשרויות(והטובות ביותר)למטופליו.
 
אני דווקא ממליצה

מאוד יסודי, נותן לנו המון אינפואמציה ויחס מצוין. לא ממהר לעבור משלב לשלב, ולנו זה מתאים. חוצמזה הוא מומחה גם לפוריות הגבר וגם לפוריות האישה ואנחנו צריכים את שניהם.
 

sab sab

New member
אז זהו שמומחיותו לפוריות הגבר

התגלתה כמוגבלת ובמקום להציע פתרון קל הרבה יותר הוא ישר הלך על ניתוח פולשני ו"יוקרתי" כאשר הניתוח לא היה נחוץ כלללללל! הוא גם לא נידב שום אינפורמציה לגבי האופציה השניה. על ניתוח הלפרוסקופיה שלי הוא גם המליץ ואף בעקבות הניתוח איבדתי תיפקוד מוחלט של השחלה.הסתבר לי לאחר מכן שגם את הניתוח "היוקרתי" הזה לאאאאא הייתי צריכה לעבור! ושוב,רופא מומחה לפיריון שאינו יכול להסביר על תהליך ה AHA ואף לעולם לא ביצע תהליך שכזה בעיניי מונע טיפול אופטימלי למטופליו(בכך שהוא אינו מעודכן )
 

debby12

New member
מנהל
דיעה חלקית

אני הלכתי אליו דרך קופת חולים מאוחדת. מקבל במרפאה פרטית ברח' יהושע בן נון בתל אביב (נדמה לי שמס' הבית באתר של מאוחדת היה שגוי - תזכרו לשאול את המזכירה שלו. טלפון 5220794 - 03 הוא מאוד מאוד מאוד עמוס - אפילו להשיג בטלפון את המזכירה לקבוע תור היה כמעט בלתי אפשרי, וגם משהגעתי נכנסתי איזה שעה וחצי אחרי השעה היעודה. כך שאני לא הייתי ממליצה ללכת אליו דרך מאוחדת רק מהסיבה הזו (אין לו שניה לנשום) אני לא יכולה לחוות דיעה על מקצועיות כי הייתי בתחילת הדרך כשהלכתי אליו (והוא עשה את כל הדברים ההגיוניים באותו שלב - הפנה אותי לפרופיל הורמונלי וכו'). נדמה לי שרשם לי איקקלומין בלי מעקב - אבל עפתי משם ולא חזרתי (הייתי חכמה יותר בזכות הפורום המדהים הזה...). הוא עובד במרכז לחקר הפוריות באיכילוב. מבצע שם הזרעות - ובזה הוא ממש טוב (הוא הכי פחות מכאיב מהצוות שם) - למרות שזה אינדיבידואלי כמובן. מהבחינה האישית: אדם נעים, סבלני, סימפטי ועם זאת לא מסתחבק מדי - ממש בסדר (ואני לא מחלקת המלצות לרופאים בקלות)
 

אפרת12

New member
ממליצה מהיכרותי המוגבלת

הגענו אליו כשכבר ידענו שמה שצריך זה TESE. הוא היה מאוד יסודי, לא רץ לניתוח עד ששלח את האיש לכל הבדיקות שרק אפשר כדי להבין בדיוק מה מקור הבעיה ואז שטח בפנינו את כל התמונה ברגישות ובהמון תשומת לב, ולא לחץ עלינו להחליט לכאן או לכאן.
 

סביון1

New member
../images/Emo31.gif לא ממליצה

אני מכירה את דר' האוזר מראשית הטיפולים שלנו, כשעוד היינו תמימים וחסרי נסיון. הוא קיבל אותנו באופן פרטי למרות שאני חברת "מכבי" והוא רופא במכבי. בדיעבד הסתבר לי שאסור היה לו, לפי התקנות של "מכבי" לעשות זאת. בדיעבד גם קיבלנו את הרושם שיותר מפעם אחת הוא העדיף שיקולים כספיים על פני שיקולים רפואיים בטיפול שלו בנו! גם חברות שלי שהלכו אליו יצאו עם הרגשה שהבנאדם נופת צופים כל עוד את מטופלת אצלו פרטי אבל ברגע שהוא לא רואה ממך כסף את מקבלת רופא עייף וחסר סבלנות. לגבי המקצועיות שלו - לעשות הזרעות הוא אולי יודע אבל הרושם שלי היה שב-IVF הוא לא התעסק הרבה.
 

לבנה123

New member
היא רופאה מקסימה, אבל לדעתי

ההתמחות שלה היא הריון בסיכון, ולא פוריות. אז תסמנו אותה כרופאה שתלווה לכן את ההריון אחרי הטיפולים.
 

galibos

New member
../images/Emo45.gif

מנהל יחידת IVF בהדסה הר הצופים. נחמד, לא פורמלי, קשוב, מסביר. אחיות המחלקה תומכות ונגישות
 

לבנה123

New member
ממליצה בחום! ../images/Emo45.gif

איש טוב לב, אנושי, מקצועי, ואחראי מאוד. עובד בהר הצופים (לדעתי מנהל מחלקת IVF), ומקבל גם ב"הטורים" במאוחדת.
כשרצינו להגיע אליו פרטי הוא אמר שלדעתו חבל על הכסף.
כשהיה לי חשד לסיבוך חוצרחמי - הוא היה איתי בקשר טלפוני (לפלאפון האישי שלו) כל היום.
ובעקבות הזרעה טראומטית אחת שהיתה לי - הואהגיע אישית ועשה לי את ההזרעות הבאות (כאומר - מבלי שהוא היה הרופא הפרטי שלי). והכי חשוב (לא?) - אחראי להריון שהושג בסופו של דבר. ממליצה בחום.
 
למעלה