מאגר מידע על בתי חולים.

a17

New member
../images/Emo92.gif לא יודעת....מחלקה עמוסה

אני מטופלת שם (באופן פרטי)בתרומת ביציות לכן אני אדווח רק על ההחזרה כי זה מה שני עושה שם... * שעות הפעילות - בעיקר אחה"צ ובערב. * עומס - מחלקה עמוסה עד לעייפה....המון אנשים עד שאין מקום לשבת. * אחיות - לא נתקלתי באיזה יחס מיוחד...מאוד ענייניות, "מתקתקות", קשה לקבל יחס אישי, למרות שבבדיקת הבטא היה אחות שנישקה את המבחנה שלי והבטא יצאה חיובית
... * הפסיליטיז- (דהיינו "המתקנים")-של בית חולים ממשלתי...נו...חלוקים מימי הביניים, מיטות קצת חלודות, שרותים לא מבריקים במיוחד, מאוד אלמנטרי, לא כמו שהיית מצפה מבית חולים פרטי. מה שכן יש חדר למתן זרע עם וידיאו וטלביזיה... * ההחזרה - שוב "מתקתקים" (אולי רק הרופא שלי)...מראים במוניטור, מחזירים ויאללה...הבא בתור. * אחרי החזרה - את צועדת רגלית לחדר עם כרסאות טלביזיה מאוד נוחות, ומקווה שתשאר לך כורסא כי לרוב הכל תפוס...אחרי 15 דקות מכתב שחרור והביתה...את הבטא ד"א הם עושים בחינם... * הרופאים - טוב, פה רואים את כל הפונקציות והפיגורות בעולם הגניקולוגיה והפוריות בארץ מהלכים במסדרון... בקשר למחירים - אני בתרומת ביציות - אז אין מימון של שום קופ"ח. החזרה - כמבוטחת הכללית עלתה 4,610 ש"ח, היום יש לאסותא הסכם עם הכללית מושלם וטרם הספיקותי לעיין בו... בקיצור לנשים סבלניות, אסרטיביות שרוצות רופאים מטובים בארץ או לנשים כמוני שעקב תרומת הביציות שאני זקוקה לה, אין לי כל כך ברירה, הרופא שלי עושה את זה שם...
 

ר ע נ נ ה

New member
החזרים מכבי זהב

למבוטחות מכבי זהב אם מגיעים לאסותא עם טופס הפניה (17) ממכבי מקבלים 85% החזר על שאיבה, איקסי והחזרה. בסך הכל מדובר בהוצאה של כ-200 או 300 ש"ח מכיס המטופלת, כל היתר מכוסה ע"י הקופה. עוד: אסותא אכן מאוד מיושן ולפעמים צפוף אבל הרופאים הכי הכי קליברים מטפלים שם. לדעתי יש שם הרגשה אינטמית אולי כי המחלקה קטנה ולא מפוארת אין שם הרגשה של "פוזה" לא מצד הרופאים ולא מצד האחיות. וכמובן המעבדה שם נחשבת לבין הטובות בארץ.
 

תולו

New member
מומלץ בחום

במאוחדת ניתן לבחור בין אסותא לתל השומר (במרכז), לא יודעת לגבי שאר הארץ. יש השתתפות עצמית של 1400 ש"ח, מכיוון שמדובר בבית חולים פרטי, כל השאר הוא אותו דבר כמו בכל הקופות - יש צורך בטופס 17 לשלב א' (US ובדיקות דם) ולשלב ב' (שאיבה והחזרה), איתו ניגשים למזכירות בכניסה ומקבלים מדבקות. ללא מדבקות אין התחלת טיפול, יש לדאוג מראש - לא ייקחו מכן את הזרע לפני. החזרה ללא נוכחות בעל מתבצעת רק כאשר חתם הבעל על מסמך המאפשר זאת. בהחזרה מעל ל-2 עוברים - חותמים על מסמך המשחרר מאחריות מתביעות מבית החולים (לאור תביעות שהיו - ע"ע משיח). אחיות מאד יעילות, מאד נחמדות (גם כשבאתי להזריק באמצע הלילה). באופן כללי, המקום משרה תחושה נעימה ונוחה.
 
אסף הרופא

מחלקת IVF מחלקה מקצואית ביותר מה שמוצא חן בעיני ששם כל הזמן הרופאים פוגשים אותך והם שמדברים איתך ולא אחיות אך קצת לצערינו עמוסים וגדושים באנשים
 

אלה 2

New member
קצת מידע שברשותי

מרפאת פוריות- 02-6464296 IVF טלפון - 02-6464363 אנשי הצוות שנתקלנו בהם היו נחמדים ונעימים. המחלקה עוברת שיפוצים בימים אלו. נפתח בבית החולים: "המרכז לבריאות האישה" של הכללית.
 
יודעת על יחידת ה"פוריות" ולא i.v.f

מהנסיון שלי עם יחידת פוריות, את IVF ראיתי אבל לא הגעתי לשם, כי נכנסתי להריון באמצעות טיפול שם. 1. עובדות שם בהחלפה 3 אחיות, הבכירה נקראת רונית. כולן, משתדלות לתת יחס תומך. יש להן הרשאות לתת טפסי בדיקות והפניות, וזה חוסך הרבה פרוצדורות. 2. בתור מבוטחת "מאוחדת" הייתי צריכה לבצע אולטראסאונד ובדיקות דם בקופה ולשלוח אליהם ולקבל ב1:00 המשך הוראות. חלק מהקופות הכל מתבצע שם. 3. הזרעות - יכל להיות שתעשנה ע"י רופא תורן/מתמחה. 4. אם הגבר אמור לעבור פרוצדורה שמתבצעת בחדר ניתוח, הטיפול נעשה באותו חדר ניתוח של יולדות ונשים, והכניסה והיציאה ממנו מלווה במבטי אבות/נשים המתינים ללידות מחדר ניתוח או מחדר לידה הסמוך, וכן הקבלה וההתאוששות הן במחלקת נשים/הרין בר סיכון (אומנם בחדר נפרד, אבל אפשר לראות אותנו) (כך זה היה לפני כ5 שנים, אולי השתנה משהוא בנידון) 5. מי שמשתמש בשרותי מכון פוע"ה -יש שם השגחה קבועה של המכון, אין צורך להזמין אותם להשגחה ואין צורך לשלם על ההשגחה
 
תוספת

מבוטחות מאוחדת יכולות להגיע למרפאה לפגישה עם הרופא ללא תשלום/הפניה. ובנוסף זה לא "שורף" אפשרות של פגישה של רופא אחר מהקופה באותו רבעון. כל רופאי יחידת IVF מקבלים גם ליעוץ שר"פ (ואני חושבת שעל כולם יש החזרים)
 

ל א ו

New member
צוות מקסים מקצועי ונעים

יפה ושרה (שרה המדהימה מבין השתיים: 03-9377600 צוות האחיות בניצוחה של סיגל: 03-9300604 יש את אריאלה המקסימה, ואת יעל שאח"כ אפשר לפגוש אותה בחדר לידה (ב"ה היא מיילדת). צריך להתקשר לטלפון של האחיות ולבוא עם טופס 17 על מנת לפתוח תיק. בין 7:30 ל-8:30 הבדיקות דם ואןלטראסאונד באמצע השבוע. ביום שישי בדיקות דם החל מ7:00 בבוקר. שאיבות נעשות החל משעה 7:00 בבוקר ומקבלת אותך מנוחה המדהימה לא פחות החזרות נעשות החל משעה 10:00. הפעולות נעשות ע"י הרופא התורן של אותו היום. כל זאת ופרופ' פיש הנפלא עושה סיורים בכל המחלקות ותמיד זמין לשמוע אותך גם אם את מטושטשת אחרי שאיבה ובוכה ששאבו לך רק ביצית אחת
 

a17

New member
בלינסון IVF - נחמד אבל.....

אחרי שמתרגלים לשיטה שם, ומתרגלים מהר...לומדים להעריך את המהירות והסדר שהמקום הזה מתנהל בהם למרות מס' הנשים הרב שמקבלות שם טיפול... * הרופאים - יש ויש...אין הרבה יצירתיות בפרוטוקולים, מסתתרים מאחורי סטטיסטיקות, מאוד מקובעים ואם את קצת בענינים אז את כבר יכולה לנחש את הפרוטוקול הבא... * האחיות - באופן כללי משתדלות...יש לציין את רותי מהמחלקה "למעלה" שמקבלת אותך לשאיבה והחזרה, שהיא אלופת העולם ובן אדם נהדר ונדיר. * הפסיליטיז - מעולים, המחלקה חדשה, החדרים נעימים, המצעים במיטות כמו במלון (לא שמיכות דוקרות), והכל נקי ומבריק...אין רמה כזו בשום מקום אחר. * שאיבות - היחס של המרדימים והצוות (לפחות אלי) היה נהדר. תמיד כיסו אותי כדי לשמור על הפרטיות, וכשהיה קר היו מחממים את הסדינים. * החזרות - נותנים חלוק ורוד, להבדיל מהירוק של השאיבה...משתדלים לעשות את זה רגיש ובכיף - תלוי ברופא. * המקום מתאים במיוחד לנשים צעירות (עד 40), כי יש הרגשה שממש משקיעים בהן...לנשים מעל גיל 40 (כמוני)אין מה לחפש שם ההרגשה היא של בזבוז זמן וכסף מבחינתם...או כמו שפרופ' פיש אמר לי - לאור התוצאות וחוק הבריאות אני לא יכול למנוע ממך טיפול אבל זה בזבוז זמן מבחינתי... * מבוטחות הכללית מקבלות ללא בעיות טופס 17 . אני הייתי צריכה ללכת לתה"ש.
 

לי עם

New member
צוות מקסים, הכל מסודר ומאורגן

מתקתקים כמו שעון. התורים בד"כ מהירים (US ובדיקות דם). האחיות מקסימות ותמיד מתקשרות בצהריים ומוסרות הוראות מדויקות להמשך הטיפול. אם משאירים הודעה - דואגים לחזור טלפונית. טכנאיות ה U S מקצועניות (לפעמים כשעמוס מקבלות סיוע גם מרופאים). גם לגבי הרופאים - יש לי רק שבחים. שאיבות והחזרות - מחלקה חדשה ונעימה, מנוחה האחות רבת הפעלים שאין מילים לגבי המסירות, הסבלנות והיעילות... בהחזרה - רואים את העוברים המוחזרים ומקבלים מידע על האחרים (אם יש). לאו מסרה אינפורמציה נוספת - ואני מצטרפת.
 

ר ו מ י ה

New member
טיפים נוספים

קביעת פרוטוקול- באופן רישמי לא ניתן לקבוע תור לרופא ספציפי. יחד עם זאת, ניתן לבקש מהאחיות המקסימות (סיגל, אריאלה ויעל)להכניס את התיק שלכן לרופא מסויים (בתנאי שהוא עובד באותו יום)לרוב בקשתכן תענה.
פרוטוקול- הפרוטוקולים בבלינסון די שמרנים-אל תהססו לבקש שינוי במידת הצורך . אני נתקלתי בפתיחות (שמרנית) לבקשותי.
אולטרה סאונד- הטכנאיות מגיעות אומנם בשעה 07:30, אך ישנן מטופלות אשר מגיעות בשעה 06:30 לערך ,על מנת להקדים ולתפוס תור. אם חשוב לך לסיים את הבדיקה מהר- תקדימי להגיע משום שאת עלולה להתעכב.
חניה- ישנם שני מגרשי חניה ע"י בלינסון- *חניון ראשי (נמצא מול בית החולים) הינו יקר וגובה כסף לפי שעה. *חניון של ביה"ח שניידר -מבחינה גאוגרפית לא רחוק מיחידת ה-IVF ועולה 15 ש"ח ליום שלם. * חניה ללא תשלום- למי שמעוניינת לחסוך את הכסף לחנייה, עבור בגדי הריון עתידיים ו/או חדרי ילדים, ניתן לחנות ללא תשלום בדרך עפר הממוקמת בין בית החולים גהה למפעל טבע.
תמיכה נפשית- בלינסון מאפשרים למטופלות פגישה (חד או רב פעמית) עם פסיכולוגית היחידה, ד"ר נטלי רפפורט. הפגישה אינה עולה דבר, גם לא טופס 17 וניתנת כחלק משירותי היחידה. התיאום נעשה דרך המזכירות בטלפון03-9377600 . בנוסף, אחת לתקופה מתקיימות במחלקה קבוצת תמיכה בעלות סימלית (200 ש"ח לשמונה מפגשים) לרווחת המטופלות. אני לא יכולה לסיים בלי להזכיר את הדובדבן של בלינסון- מנוחה האחות האגדית אותה תפגשו בבואכן לעשות שאיבה/החזרה. אין לי מספיק מילים לתאר את איכותה הכוללת ואני רק אציין שהיא אחות אנושית, אכפתית ומדהימה.
המידע נכון לחודש נובמבר 2004
 
למעלה