מאגר הרופאים. אותיות י-ת

אמנם קריר לא תמיד נעים, אבל מקצועי

הלכנו אליו ל- second opinion. התיחס במלוא תשומת הלב למה שרצינו לשאול, אבל זלזל באופן בוטה בעמיתים, למרות שבסיכומו של דבר הצדיק כל פעולה שנעשתה. הפריע לי שהטריח אותנו מספר פעמים להביא דוגמאות לתל השומר למרות שהיינו איתו בקליניקה ברמת אביב. יצא שהיתה המון בירוקרטיה, והיתה לי הרגשה שהסיבה לזה היא בעיקר כלכלית.
 

העין ה 3

New member
לא יודעת הרבה פרטים

הייתי מטופלת שלו לפני 18 שנים, והתרשמתי שהוא מאוד אנושי, אכפתי ומקצועי. אין לי מושג אם הוא רופא פריון, ואפילו לא אם הוא היה רופא פריון לפני 18 שנים. ובטח שאין לי מושג איפה ומתי הוא מקבל.
 

יקוטה

New member
אם מדובר על ד"ר יבגניה מזור

היא אינה מומחית פוריות, היא גניקולוגית המתמחה כעת בסקסולוגיה. יש להבחין בין רפואת נשים "כללית" ובין מומחים בפוריות.
 

דינדה

New member
אשה ורופאה מדהימה !

ובעיקר בן אדם !! אדיבה, נעימה, חייכנית, תומכת, מייעצת וכמובן רופאה מעולה ומקצועית. מומלצת ביותר. בזכותה יש לנו את גיא.
 

limor1975

New member
הייתי מטופלת שלה. ../images/Emo4.gif

קיבלה אצלי כמה
על:
שעות קבלה גמישות {מקבלת בבית - בפרטי}.
על כך שקיבלה אותי להזרעות גם אם זה יצא בדיוק בערב חג...
יש לי אחיינית בזכותה
. עזבתי אותה לטובת ד"ר קול כי היא לא רושמת בפניה את פרטי הפרוטוקול {ואצלי זה קריטי כי אני פוליציסטית שמאמפולה אחת יותר מידי מגיעה לגירוי יתר}. בטיפול האחרון שעשיתי אצלה הגעתי לגירוי יתר כי היא אמרה לי להעלות את המינון בחצי אמפולה. לאחר מס' ימים כששאלתי אם להמשיך את המינון של אמפולה וחצי היא אמרה: מה פתאום אמפולה וחצי
אצלך צריך רק אמפולה
וכך הגעתי לגירוי יתר שהשכיב אותי כמה ימים בבית...
 

תמר27

New member
ממליצה ../images/Emo45.gif

ממליצה מאד מאד מאד. במילה אחת - היא מלאך פרטים נוספים - במסר.
 

TWEETY =^.^=

New member
ג'מני ממליצה עליה בחוםםםםם../images/Emo99.gif

רופאה שלא קיבלה 10 בקורס אגו של רופאים היא משהו מיוחד. נתנה לי לבחור את הפרוטקול שלדעתי יהיה פרוטקול המחץ למרות שהיא התנגדה אליו,,,ואכן הסתבר שהוא ה-פרוטקול המנצח
היא אנושית ונעימה מאוד מאוד.
 

שינובו

New member
עובד בברזילי ובכללית באשקלון

רופא ביחידת ה- IVF בבי"ח ברזילי באשקלון (ע"ע), ומקבל גם במרכז לבריאות האישה של הכללית באשקלון. למרות שהוא רופא פוריות, הוא מקבל גם למעקב הריון ושאר הדברים. באשקלון עוברים ליחידה כבר החל משלב ההזרעות, ולכן כדאי ללכת אליו בשלבים הראשונים של הבירור. הוא מאוד מקצועי ויסודי, ובעל ניסיון רב, יחד עם זאת הוא התייחס ברצינות לכל מה שאמרנו, ושלח אותנו לכל הבדיקות בהתאם. הוא מאוד נחמד, אבל בדרכו שלו – לא בצורה "משתפכת" או צבועה. מה שכן, אצלנו הוא קצת מיהר להתקדם – אולי זה בגלל גילי, אבל אני הרגשתי עם זה קצת לא נוח, למרות שלא פסחנו על שום שלב או בדיקה. זה טוב למי שלחוצה ורוצה להתקדם מהר, אבל גם מי שלא, יכולה לקבוע את הקצב בעצמה.
 

חגיתלה

New member
לא ממליצה

רושם ראשוני היה אדיב וחביב, אבל - לא הסביר לנו על שום חלק מהתהליך, תרופות או תשובות. "הפציץ" על הטיפול הראשון כמויות של הורמונים והוביל לגירוי יתר נוראי, חודש אחרי עדיין עם ציסטות, חזר על הפרוטוקול וגרם לגירוי יתר נוראי ביותר. ונעלם לחו"ל באמצע מחזור טיפול בלי להודיע ובלי להשאיר ממלא מקום.
 

ניקה

New member
ממליצה בחום

אדיב ופתוח, עדין מאוד זמין. מקבל במרפאה פרטית בפ"ת (דרך מאוחדת), ברעננה (דרך מכבי) וגם ב-HMC. הוא מנהל בנק הזרע בתל השומר. אני נכון שכדי ממש להפציף אותו בשאלות לגבי כל תרופה וכל תהליך, אבל לדעתי זה משתלם. בעיני - מומץ בחום
 
ממליצה בחום

אופטימי, זמין, חביב ומקצועי. לא חושש לשנות פרוטוקולים -אצלי מאוד נזהר מגירוי יתר וכל פעם כשהיה חשש הכי קטן, עשינו הפסקה. תמיד הקפיד לעשות לי בעצמו את השאיבות, ההחזרות וכל הזמן בדק מה עם העוברים ואם הכל בסדר. היה זמין אפילו שישי שבת בפלפון. נכון שהוא מפציץ בבדיקות אבל כששואלים שאלות, הוא תמיד עונה. יתרון נוסף- אפשר לקבוע אצלו תור כמה ימים מראש ולרוב נכנסים בזמן ולא מחכים שעות. הפריות הוא עושה דרך מדיקל סנטר וזה ממש אחלה. בקיצור אני כבר שנה איתו ומאוד מרוצה.
 

גוניה

New member
מומלץ! הכניס אותי להריון פעמיים |שמ

איך זה נשמע
צריך לשאול אותו, הוא לא מנדב מידע, זה נכון. אז לשאול! לא להתבייש! הקפיץ אותי ל IVF בלי לבזבז זמן על הזרעות ופרוטוקולים מיותרים. היה זמין גם במילואים. נחמד, אדיב ומקצועי.
 
מאד מאד לא ממליצה../images/Emo31.gif

הגעתי בגללו לגירוי יתר ואשפוז וזאת אחרי ויכוח קשה איתו על כמות ההורמונים שמנסיון ידעתי שהיתה מוגזמת. הוא נתן לי להרגיש שאני מטומטמת כי אני מתנגדת לדעתו. הוא אכן מתעקש לעשות בעצמו הזרעות, שאיבות והחזרות אבל עקב כך - הוא מסדר את לוחות הזמנים על פי מה שנוח לו ולא על פי מה שטוב לטיפול. גירוי היתר שלי קרה כשהוא נתן לי עוד אמפולה אחת של פרגונל למרות שכבר הייתי במצב גירוי יתר וכל זאת על מנת לבצע הזרעה בעצמו ביום שהוא יכל. לא ניהל שום תיק רפואי מסודר! ויש עודהרבה דברים חמורים הרבה יותר אבל אותם - רק במסרים!!!
 
למעלה