מאגר הרופאים. אותיות י-ת

חוה8

New member
הוא רופא מדהים-מומלץ בחום

מומחה להסטורוסקופיה. עברתי אצלו 2 הסטורוסקופיות ניתוחיות ו2 הסטורוסקופיות אבחנתיות. הוא פשוט מדהים.
 

iferfan

New member
לפרוסקופיה - עברתי אצלו ניתוח

יש לו בעייה מסויימת - הוא לפעמים אומר דברים ואחר כך חוזר בו (לדעתי חוסר תשומת לב). עברתי אצלו ניתוח להסרת ציסטה שחלתית. כשהייתו אצלו לפני הניתוח הוא אמר מספר פעמים - אין ברירה חייב להסיר את השחלה (כששאלתי שוב הוא תיקן לציסטה). והיו עוד כמה מקרים שבהם הוא אמר דברים ואחר כך שינה (יש לך שתי ציסטות, יש לך ציסטה אחת וכו') אחרי הניתוח הוא אמר אין שצורך להסיר את הפלסטרים הם יורדים לבד (כבעצם הוא התכוון שהתפרים יורדים לבד). אם אתם תוהים אם הבעייה אולי אצלי שאני לא שומעת טוב, אז בכל אחת מהפעמים היו איתי אנשים נוספים (אחותי ובעלי) ששמעו אותו דבר. במקרה של התפרים זו הייתה טעות קשה מצידו - בגללו לא הורדתי את הפלסטרים במשך עשרה ימים (כי חיכיתי שהם ירדו לבד, והוא אמר לי להתקשר אליו רק אם יש בעייה, אז ישבתי בשקט ולא התקשרתי) ונוצר לי זיהום באזור של התפרים. חוץ מזה כששואלים אותו יותר מידי שאלות (לטעמו) הוא מתחיל לא לענות יפה (תשובות כמו "ככה"). קשה לי לדעת עד כמה הוא טוב מקצועית (ואני מקווה שהוא לא עשה לי נזקים) אבל בהחלט יש לו בעייה מסויימת. בסך הכל לא הייתי ממליצה.
 

MIF2002

New member
מצטרפת להמלצות

הוא ענייני, מקצועי וקשוב, מאוד, מאוד יסודי, והכי חשוב הוא זה שעשה את ההחזרה שממנה ילדתי את גיא !!
 

n e s h e m

New member
מ-ד-ה-י-ם../images/Emo42.gif

רופא מקצועי ומדהים, ברגע שאת/ה נכנסים אליו לחדר כבר מרגישים את הרוגע שלו ואת הידיעה הברורה שהכל יהיה בסדר וזו רק שאלה של סבלנות. הבעלול שלי ואני ברגע שנכנסנו אליו לחדר ידענו שיהיה בסדר וזה הרופא שילווה אותנו, וכל פעם שאני קצת בלחץ איך שאני רואה אותו אני נרגעת, משהו בשלווה ובבטחון שלו שיהי בסדר עוברים אליך בקיצור ממליצה בחום רב
.
 

n e s h e m

New member
שכחתי לרשום

שהוא מנהל היחידה להפריה חוץ גופית, מקבל גם פרטי טלפון 6777174-02 .
 

כגפן

New member
רופא מעולה

בעזרתו האדיבה והמקצועית הריתי וילדתי, באופן כללי יש לי רק תשבחות על הרופאים והאחיות בהדסה עין כרם, מומלצים בחום.
 

MIF2002

New member
מסכימה עך כל מילה

עברתי היום שאיבה אצלו וזה רק חיזק את דעתי עליו, וכמו שציינה כגפן, רק מילים טובות יש לי על כל הצוות של יח' ה IVF בהדסה עין כרם.
 

בולה101

New member
פרופ' סימון האיש בהא הידיעה../images/Emo45.gif

טופלתי אצלו גם בציבורי וגם בפרטי. מקצועי, לבבי, אנושי, אכפתי, משרה רוגע, מסביר, מקשיב והכי חשוב לא רודף בצע. קרה לי שהחלטתי תוך כדי במהלך הטיפול להגיע אליו לפרטי והוא אמר לי בפנים שלא היה צורך. לא פעם אמר לי שלא יתפלא אם יהיה הריון ספונטני ואכן בזכותו הריתי- בזכות ההפסקה שכפה עלי יש הריון ספונטני. ובכלל כל צוות הדסה עין כרם מומלץ בחום מהמזכירות דרך האחיות ועד לרופאים.
 

טביקאט

New member
איש מקסים ורופא שקול

משרה רוגע, מקצועי ושקול (בשום שלב שהוא לא "הפציץ" אותי בהורמונים). בעזרתו הריתי את בני, ואם יהיה צורך חוזרת אליו בעיניים עצומות!
 

שושי @:-)

New member
מקסים!

אנושי, מקצועי, אחראי, מקשיב, זמין. רק דברים טובים יש לי לומר עליו. חבל שלא הצלחנו אצלו
 

ר ו מ י ה

New member
מקסימה

ד"ר רוית נחום מקבלת בבלינסון. אנושית, חמה ,אכפתית ומקסימה. הזמינה אותי לסדנה אישית להזרקה עצמית וזאת על חשבון זמנה הפרטי ולאחר שעות העבודה. יש לציין שאני לא מטופלת אצלה באופן פרטי והיא עשתה זאת ללא כל תשלום מצידי . ראויה לשבח
 

a17

New member
לא לכל אחת...../images/Emo4.gif

עשתה לי החזרה בבלינסון פעם אחת...מה לומר פה גדול, חוש הומור נוטה לוולגרי, לא שגרתית....
 

sab sab

New member
ד''ר מדג'ר הוא ה-אוטוריטה בארץ

לאורולוגיה ופיריון הגבר בפרט- כל הרופאים יסכימו עם ההגדרה- לזוגות עם בעית זרע: אנא אל תבזבזו זמן יקר אצל רופאים גינקולוגים עם התואר"מומחה לפיריון הגבר והאישה"....ר-ק אורולוג מומחה לפיריון הגבר יבדוק לעומק את הבעיה ,יתן את כ-ל האופציות ואף יבצע ניתוחים באופן המקצועי ביותר! ד''ר מדג'ר הינו ראש מכון לפיריון הגבר בתל-השומר ומקבל פרטי(עם החזרים כמעט מלאים)ודרך קופ'''ח מכבי במרפאתו ברמת -אביב(03.6401230/03.6401234) ד''ר מד'גר הינו מאוד ענייני ואינו "מבזבז" זמן בדיבורים בפגישות שלו אך "קרירותו" מתפוגגת ככל שמכירים אותו ואין עליו במומחיותו וביסודיותו. הוא מבצע ניתוחים באסותא ובעלי יעיד שכל פעם שהוא מגיע לנתח אותו לשאיבת זרע הוא מאוד מאוד חביב ואף בעל חוש הומור מפולפל! מיד אחרי הניתוח הוא תמיד מקפיד לחפש אותי ולעכן אותי ונפרד במילות עידוד חמות.
 

MIF2002

New member
חייבת להסתייג

אנחנו מאוד מאוד לא התרשמנו, מרוב התעניינות בנושא הזרע, הוא ממש לא היה מוכן אפילו להקשיב לכל מה שנוגע לנושאים ולבעיות הכרוכות בטיפולים בי, והסתכל על הכל אך ורק מהזווית של הזרע, שילמנו על פגישת ייעוץ פרטית איתו וקיבלנו פחות מ-5 דקות בלי אף הסבר או התייחסות לשאלותינו. אנחנו, עם בעיית הזרע שלנו, הלכנו למרפאה אחרת, ולא מצטערים על כך לרגע.
 

ונוס34

New member
ממליצה בחום

לא דברן במיוחד והפגישות איתו "מתוזמנות" אבל מקצועי, יסודי והכי חשוב פתר לבעלי את הבעיה-וזאת לאחר שהיינו אצל מומחים לפריון שטענו שאין בעיה עם הזרע של בן זוגי-הוא איתר ומצא בעיה שלולא פתר אותה אולי עוד כמה שנים המצב היה בכי רע. ממליצה מאוד.
 
למעלה