מאגר הרופאים. אותיות א-ט

לא ממליצה אם בעית פריון אצל אישה

דר' גת מקבל דרך מכבי, בר"ג רופא נחמד, נינוח, בדרך כלל לא ממהר. באתי אליו עם בעית פוליציסטיות, נתן לי הרגשה נהדרת (!!!) שבעיה קלה מאוד, אין מה לדאוג! עשיתי איתו 6 מחזורי אקאקלומין - כמעט ללא בדיקות מעקב (!!!). בבדיקות הבודדות שנתן לי: פעם פרוגסטרון היה 4 ביום 21 למחזור, פעם אחרת: היו 4 זקיקים סביב 20+ ורירית רק 6 מ"מ- בשני המקרים אמר "מצוין! את מבייצת! מה את דואגת?" . רק בדעבד הסתבר שכל הזקיקים הפכו אצלי לציסטות ולא בייצתי.... בנוסף, כל פעם שהייתי אצלו התלוננתי שלא מתחיל לי מחזור בזמן (אינדיקציה ברורה לחוסר-ביוץ). אז הוא אמר לי לקחת כדורים כדי שהמחזור יתחיל ואז שוב אקאקלומין - כמו קודם ............
האים ההתנהגות שלו נבעה מרצון לא להלחיץ אותי? מחוסר ידע? מחוסר אכפתיות? מחפיפניקיות? אתן תחליטו. לגבי בעיות פריון אצל גברים - אין לי מידע.
 

נשמהלה

New member
ד"ר גת מזוית גברית

אומנם אנחנו בשלב ראשוני של הטיפול אצלו (רק 2 ביקורים אצלו ואחד אצל המזכירה בדרך לצינתור באינסטלציה של הבעל) אולם נוכל לומר עליו כך:הוא לא ממהר, אפשר לדבר אצלו זמן רב, נחמד וידידותי. לגבי פוריות הבעל: אשף אבחנות, הפנה לאולטרהסאונד שאישש את מימצאיו, למרות שסובל מנרקיסיסטיות מסוימת ( הידעתם כמה מאמרים הוא כתב בביטאון האורולוגים האמריקני? ). מקבל דרך מכבי, אבל הצינתור עצמו פרטי ויקר בלי להיכנס לויכוח על השלכות הוריקוצלה הגברית וטיפוליה השונים.
 

שרון0608

New member
ד"ר גת-טיפול בפריון הגבר

קשקשן בילתי נילאה.... לקחת ספר... מצד שני, כשכבר נכנסים אליו, הוא אדיב ומקצועי. זיהה את בעיית הווריקוצלה מיד אצל בעלי, עברנו אצלו את הצינטור לפני כשבועיים, עושה את הצינטורים באופן פרטי (יקררררררררר). הדיעות עליו חלוקוח. רופאים אורולוגים פשוט שונאים אותו בטענה שהוא "מתערב בעניינים לא שלו"
 

טאיה1

New member
לא ממליצה

לא ניתן ליצור איתו קשר, אלא באמצעות המזכירה. זמינות לא גבוהה. נמצא בחו"ל הרבה מאד. לא מומלץ למי שמחפשת קשר מעט אישי-אנושי עם הרופא שלה. מנהל מחלקת IVF בתה"ש. עובד גם באסותא ובקליניקה פרטית ברח' יהושוע בן נון בתל אביב. נחשב לאחד הרופאים הטובים ביותר בתחום. מאד יקרן.
 

שושי @:-)

New member
גם אני לא אהבתי

לא זמין. בקלניקה הפרטית תורים ארוכים. וקר. אבל מקצועי.
 

מתי11

New member
לא אהבתי

הוא ביצע החזרה באסותה.הכניס את המטופלות הפרטיות שלו ונתן לי לחכות שעות!!!הוזמנו לשעה 4 ובגללו נכנסנו בשעה 19.30 וכל זאת לאחר מריבה רצינית. נותן יחס רק למטופלות הפרטיות שלו. מתי
 

סופי11

New member
סופר מקצועי

יש לי חברה שנשבעת בשמו ("הכניס" אותה להיריון 3 פעמים...) מה שכן גובה מחירים נורא יקרים 1000 ש"ח כל פגישה איתו. גם בפרטי מתייבשים שעות. פעם הוזמנו לשעה 8 בערב ונכנסנו ב - 1:30 בלילה! אבל מאוד מקצועי, קשוב, מוכן לנסות הכל. אומנם הוא לא זמין ואי אפשר לדבר איתו ישירות, אבל הוא מקצוען. חוצמזה בימי הגזירות הכלכליות של ביבי הוא בהחלט עמד בפרץ, דיבר אישית עם שרון ועשה ככל יכולתו להרגיע אותנו. ממליצה תוך הסתייגות. מי שלא מחפשת קוצי-מוצי הוא בהחלט יכול להתאים. עוד פרט שאושפזתי אחרי גירוי יתר אחרי שאיבה באסותא הוא הגיע למחלקה בתל השומר, שאל לשלומי והתעניין מאוד. כך ששוב קשה לי לא להמליץ וקשה לי על המלצה גורפת. יש לכאן ולכאן.
 

ונוס34

New member
תגובה לגבי פרופ' דור

כאחת המשתתפות בזמנו במאבק נגד גזירות ביבי אני חייבת להעמיד דברים על דיוקם ולציין כי פרופ' דור בכלל לא "עמד בפרץ" כדבריך אלא נתן עצת אחיתופל לביבי-הגבלה עד 5 טיפולים ו"אח"כ אם יהיה כסף למדינה נעלה בחזרה את מס' הטיפולים.
 

Lir Lir

New member
|Vנחמד, סבלני, סימפטי, מסביר כל דבר

עשיתי אצלו היסטרוסקופיה, הוא לא עזב אותי לרגע עד שהוא היה בטוח שאני בסדר גמור...מקבל במדיקל סנטר בהרצליה טלפון: 09-9553205
 

a17

New member
מנהל מיון נשים בבלינסון

ולמי שיש מזל זוכה בו בהסטרוסקופיה למרות שבאת עם טופס 17 לבלינסון ככול עם ישראל....
 
סיפור קטן

לא יודעת לומר מה המצב כיום. לפני 7 שנים בהיותי בת 22 טרם יבש החלב על שפתי ואני לחוצה רועדת מפחד ולא מבינה דבר ,היא אמרה לי את משפט המחץ: "אין לי מה לעזור לך זה כמו שקוטעים אצבע אי אפשר לתקן את זה." ככה בלי שום הסברים בלי למה בלי להבין כלום היא נפנפה אותי מחדרה עם הידיעה הזאת. יש לציין שהלכתי אליה נוכח הכרותה עם הורי בעלי וסדרי התשלום עברו דרכם. מאז אני שוקלת מעת לעת ללכת להציג בפניה את ביתי המקסימה-האצבע הקטועה שהצלחנו לתקן.
 

קוקיקית

New member
האם הכוונה למלכה או למרתה?

מנהלת המח' לפוריות בבי"ח כרמל ומטפלת באופן פרטי באלישע.
 
למעלה