מאגר הרופאים. אותיות י-ת

מיכל ק-ש

New member
מקסים, מקצועי, קשוב, עדין, פתוח

לרעיונות ולפרוטוקולים ופרוצדורות ייחודיים. עובד ביחידת ה-IVF ב'ליס' ומצליח לתת תחושה כאילו הוא מטפל באופן פרטי. אדם ורופא נדיר.
 
דר' עזאם הוא מדהים הוא יסודי חברמן

כל הזמן שהייתי הולכת לאיכילוב לפתיחת תיק ולפרוטוקולים והשאיבה וההחזרה רציתי אותו ובאמת קיבלתי אותו הרגשתי שאני בפרטי פשוט כל המילים הטובות בעולם הוא עובד במכבי ביפו אם אני לא טועה
 

עמית@

New member
מנהל היחידה באיכלוב, מקבל גם פרטי

תמיד נתקלתי ביחס חם ובהקשבה לפרטים (כשהתעקשתי..) אפילו בתוך מערכת של סרט נע כמו איכילוב, תמיד היה מוכן לבוא לעזרתי (ואף להחליף בשאיבה רופא שלא הייתי מוכנה שיבצע בי שום פרוצדורה) ותמיד לבוא להחזרה כשביקשתי. מאוד מומלץ.
 

ים אבן

New member
מחריד - סוחר- רופא

עושה דילים של נסיעות לחו"ל + בית מלון + תורמות ביציות, בנוסף מנהל מחלקה ובנוסף עובד פרטי. לא תמיד זמין טלפונית, וכאשר זמין אז מאוד ממהר וחסר סבלנות. תמיד עם חיוך על השפתיים אבל אני הרגשתי שהחיוך התעשייתי הזה מאוד ממוסחר . במיוחד כשהתווסף לקוצר הרוח שלו המוסתר ע"י דיבור מאוד אישי ומילים חביבות.
 

טאיה1

New member
מומלץ מאד מאד ../images/Emo42.gif

מקצועי ומעודכן. זמין. מחזיר טלפונים תוך דקות מהשארת הודעה בביפר. מאד אופטימי וחייכן. אינו רודף בצע בצורה קיצונית כמעט (היו מקרים שביקשתי לשלם, אחרי מס' ביקורים שהוא לא גבה כסף). לא נותן הסברים ארוכים ומפורטים על כל תהליך ותהליך וגם לא משתגע על המידע שאנחנו צוברות באינטרנט. מנהל מחלקת IVF באיכילוב, מקבל במדיקל ומקבל פרטי בקליניקה שלו ברמת אביב ג' בימי ג' אחה"צ ובנתניה בימי א' ו-ד' אחה"צ. בתור בחורה שלא סומכת על אף אחד, הוא הצליח לעורר בי את הבטחון שאני בידיים טובות.
 
היחיד שנטע בי בטחון בתחום הפוריות

מקבל פרטי ברמת פולג וברמת אביב. עובד במדיקל בהרצליה ובאיכילוב. אני מכירה אותו יותר משנתיים. בשנתיים הללו עברתי טיפולים, הייתי בהריון, ילדתי, עברתי סיבוך לאחר הלידה וחזרתי שוב לטיפולים. בשנתיים האלו חזר לי הבטחון ברופאי נשים והרבה בזכותו. תמיד מחזיר טלפונים. תמיד זמין לשאלות שלי ועונה באופן אישי ולא דרך מזכירה. תמיד עם חיוך, עם הומור. זוכר בע"פ את המקרה שלנו (ואפילו את תחום העיסוק של בעלי). אף פעם לא חיכיתי יותר מחצי שעה בתור. לטעמי לא רופא גרידי. מכיר ומבצע את רוב הפרצדורות . היחיד (מבין אלו שהייתי אצלם) שבחר באופציה עם הקטנת סיכונים אצלי (הוא טוען שהוא שמרני) והיחיד שעמד במילתו ועזר לי להביא לעולם את ילדי הבכור. סומכת עליו מאוד עד כדי כך שבחרתי בו לרופא מעקב ההריון שלי בזמנו, שאחרי סיבוך שהיה לי אחרי הלידה דאג לי כבן אדם- התקשר, ביקר. עד כדי כך שהלכתי אליו פרטי למעקב 6 שבועות אחרי הלידה והוא ממשיך להיות הרופא שלי. ואי אפשר בלי חסרונות:
אופטימי עד אין קץ. אני יודעת שלפעמים זה מעצבן את חלק מהמטופלות .
נוסע המון לחו"ל (לפחות פעם בחודשיים). נכון שהוא דואג לגיבוי אבל זה לא אותו דבר וכבר קרה שדחיתי טיפול בגלל זה. בקיצר, ממליצה בחום (ורק תדעו שבזכות המלצות בפורום בזמנו הלכתי אליו)
 

אולה *

New member
לא יכולה להמליץ

טופלתי אצלו באופן פרטי. אחרי ביקור פרטי, למחרת לא זכר כלל שיחות מאתמול. לא הצליח ללמוד את שמי
הייתי צריכה לבקש שינויים בפרוטוקול. לא קבילתי שום הצעת חידוש/יעול.
 

ליטל 38

New member
באתי ראיתי ברחתי ../images/Emo31.gif

מזדהה עם הדברים שכתבה ים אבן. באתי לפגישת התייעצות. הוא היה מתנשא, בוטח בעצמו יהיר ופזיז. נתן לי טיפול בלי להכיר בכלל!!! את הרקע הרפואי שלי ובלי להכיר לעומק!!! את הטיפולים שכבר עברתי והיו לא מעט. הוא היה חסר סבלנות ומיהר מאד ומדובר בפגישה פרטית שעלתה 800 ש"ח. לכל שאלה הגיב בטון מתנשא: "את לחוצה... את בטח רוצה 3 ילדים ואין הרבה זמן... אל תדאגי - את תהיי בהריון..." אבל תשובות לשאלות שלי לא קיבלתי. כל ניסיון שלי לומר משהו בוטל בהינף יד והוא מיהר לרשום פרוטוקול, למרות ניסיונתי הנואשים לומר, שאת התרופה שהוא רושם לי אין לי שום כוונה לקחת. אפילו את השם שלי הוא לא היה מסוגל לבטא כראוי אלא בכינוי מקטין, כמו שמדברים אל ילדה קטנה. אני בת 39, במקום בו אני עובדת יש לי אחריות כלפי אנשים רבים ואני לא זוכרת מתי מישהו הרשה לעצמו להתייחס אלי כך. כל הדברים האלה גרמו לי להתכווץ בכסא, להשתתק, להרגיש מושפלת ולברוח כל עוד נפשי בי. ואם רופא גרם לי להרגיש כך, לא אחזור אליו גם אם הוא מנהל מחלקה וגם אם יש לו הצלחות. אולי זה לא קרה לאחרות. אולי לא תמיד הוא נוהג כך. אבל זה מה שלי יש לספר.
 

bigshusha

New member
לא ממליצה- מתנשא

הייתי בשתי פגישות באופן פרטי בקליניקה בפולג. הוא לא עשה לי בדיקה ולא שלח לבדיקות דם. הסתפק ב"אני מזהה מה יש לך כבר כשראיתי אותך בדלת" ולפי זה נתן טיפול! בפעם השניה יצאתי בוכה ולא חזרתי.
 

h i l a l

New member
נחמד מאוד

עשיתי אצלו שקיפות דרך קופ"ח כללית מקבל בפ"ת בקליניקה שלו.
 

אור 37

New member
מצויין !

מקבל ברמת גן בסמטת המעלות 3 בקליניקה פרטית שזה בעצם בית פרטי ישן. רופא מקצועי ונחמד מאד בסגנון של פעם. סבא חביב שלא מפסיק לדבר ולצחוק. יש לו בבית מעבדה להשבחה וגם חדר פרטי (לא שרותים!) לייצור זרע אפשר להגיע אליו להשבחה והזרעה ויעוץ וכל זה עולה רק 450 שקל.
 

גם בדרך

New member
מומלץ!

אין הרבה מה להוסיף על מה שאור37 כתבה, ובאמת הכל נכון, חוץ מדבר אחד- לנו הוא לקח על מעקב זקיקים (4 פעמים) 3 פעמים PCT והזרעה- 700 ש"ח (כל זה באותו חודש כמובן)- שגם זה לדעתי מחיר סביר בהחלט. מלבד זאת שהוא נקרא יועץ של כל קופות החולים ואפשר לקבל החזר (במכבי זה יוצא 80%).
 
מקבל רק פרטי

רופא מקצוען, מתמחה גם בתחום פריון הגבר. הוא "טיפוס" ועושה רושם קצת מפוזר אבל יש לו חשיבה יצירתית ותוצאות טובות. המחירים אצלו סבירים ועל הכל אפשר לקבל החזר מקופ"ח. אשמח לענות גביו במסרים.
 

iferfan

New member
פרטים עליו

הוא מנהל פורום אנדוסקופיה גינקולוגית והמורה בפועל של המרכז להכשרה באנדוסקופיה בתל השומר. כתובת המרפאה: רח' בזל 46 ת"א (פינת יהושוע בן-נון) טלפונים: 054-554691 (טלפון ישיר שלו) 054-554692 (טלפון של המזכירה שלו) מקבל ביום רביעי
 

ronitili

New member
../images/Emo47.gif ההיסטרוסקופיות../images/Emo70.gif בעל ידי זהב

נחשב ל"יורש" של גולדנברג, לדעתי עולה עליו.
 
למעלה