מאגר הרופאים. אותיות י-ת

Lir Lir

New member
../images/Emo127.gif נחמד, עדין, סבלני....

מטפל בי בבלינסון מקצועי מאוד, ממש ממש איכותי... מקשיב לדעתך ולעיתים קרובות הולך עם הראש של המטופלת כשהגעתי במחזור הטיפולים השני שלנו בבלינסון בעלול היה אמור להצטרף והוא קצת איחר הוא לא הוציא אותי מהחדר אלא ביקש שנשב ונדבר עוד על הטיפולים למרות שהיו לו מליון מטופלות בחוץ שמחכות... אישי היקר מאוהב בו עמוקות... מומלץ בחום... למי שיש טראמות כמוני מרופאים שמתיימרים להיות "מומחים"
 

ora32

New member
מקסים

הכרתי אותו כשעבד בוולפסון, מקצועי מסור איכפתי והכי חשוב ביצע את הפרוטוקול המנצח שהביא ללידת ביתי המקסימה לפני ארבעה חודשים.
 
הרופא שלי../images/Emo13.gif

מדהים!!! מסביר, חייכן, סימפטי, מרגיע-לא ראיתי רופא כזה אמרתי לבעלי שכשנכנס להריון בע"ה ניקח אותו פרטי. מקבל בכללית ב"סיטי" באשדוד
 

babywishing

New member
רופא מדהים, מקסים והכי חשוב אנושי

הרופא הכי אנושי שפגשנו אני ובעלי בחיים. הוא עובד בבילינסון אני חושבת שבימי שני וחמישי - נראה לי. הוא קיבל גם בקופת חולים כללית בחולון, אני לא יודעת אם הוא עדיין מקבל שם. הוא מקבל גם בקופ"ח כללית באשדוד, בימי ראשון ורביעי בין השעות 8-15 הוא עושה בעצמו את האולטראסאונדים שזה מצוין. יש לו גם קליניקה פרטית בת"א. הוא עדין, מבין ומתחשב, מקשיב ומסביר אם צריך. אני ובעלי מעריצים אותו.
 

ס ת י ו 3

New member
אין עליו !!!

הכי מקצועי שיש, הכי נחמד שיש והכי מצחיק ורגוע שיש. בשבילי הוא האחד והיחיד וזה שאחראי לשלושת ילדיי. כולל הטיפול האחרון שכמעט בוטל בגלל חוסר תגובה והחלטה שלו כן לבצע את הטיפול, שהוכתר בסופו של דבר בהצלחה רבה. לצערי, עזב את וולפסון לאחרונה
 

מתרגשת

New member
מדהים, מקסים, נפלא, נהדר, חם ומצליח

בכל מה שהוא עושה. 2 הפריות תחת ידיו האמונות ונכנסתי להריון. באתי לפה במיוחד כדי לכתוב כמה שהוא מעולה. אחרי הרבה הזרעות הפריות במאיר, הצליח בפעם השניה אצלי. נכון שהסטטיסטיקה אומרת שבכל מקרה מבחינה סטטיסטית זה הזמן אבל בכל זאת. הוא כל כך חם ואנושי, מחייך כל הזמן, מקצועי ובקיצור כל מה שצריך שיהיה ברופא.
 

לבנין

New member
ממליצה

עובד עם קופ"ח מאוחדת. בסניף שפרינצק ת"א. טלפון - -03-6941585/6 בנוסף עובד בבי" אסף הרופא (ציבורי - כחלק מסגל במחלקה) ועובד כרופא חיצוני באסותא (חצי פרטי - יש השתתפות של ביטוח משלים).
 
מזעזע

אנטיפת,חסר סבלנות ולא אנושי. עובד ב IVF באסף הרופא. דיבר בפלאפון באמצע החזרת עוברים ולא התייחס אליי כל ההחזרה שהייתה קשה וארוכה.
 

Big Mama 1

New member
ה-רופא בה' הידיעה ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אין מספיק מילים כדי לתאר אותו, מקצועי, אדיב, עדין, נחמד, קשוב, ראש פתוח, סבלני, חכם, רגיש, מצחיק בקיצור, כמו שכבר כתבתי בכותרת הרופא.
הוא מטפל בי במסגרת היחידה בליס (איכילוב) אבדוק איתו אישית איפה עוד ואדווח. מומלץ בחום רב ביותר.
 

debby12

New member
מנהל
ממליצה - אבל יודעת שהדיעות חלוקות

מבחינה אישית - הוא לא אמפטי או סימפטי במיוחד. הוא כל הזמן עונה לנייד. מצד שני הוא קורקטי. הוא לא מסתחבק מדי. לי אישית זה מתאים (אבל למי שמחפשת אמפטיה אצל הרופא - לא). כאמור, מקבל במאוחדת בשפרינצק בתל אביב. את הטלפון שלבנין כתבה קשה מאוד להשיג - הוא הרבה תפוס. שווה אולי את התור הראשון פשוט לקבוע פיסית בקופה (זה בקומה רביעית). מבחינת זמן המתנה וכו' - רפואה ציבורית ב"מיטבה" - תכננו להיכנס שעה בערך אחרי שהוזמנתן... (אבל צריך לבוא בערך בזמן אחרת נהייה בלגן ומריבות). מה שכן - בגלל שבאמת הוא עמוס ואין לו זמן - אז אפשר די להכתיב לו מה רוצים בפרוטוקול - אני מצאתי אותו די גמיש (בקיצור - זה טוב למטופלות עם ראש גדול שיודעות מה הן רוצות וצריכות אותו בשביל המרשמים). מבחינת נוחות - מאוד מאוד נוח למי שבמאוחדת כי למיטב הבנתי הוא זה שיושב בראש הועדה שמאשרת טיפולי פריון שם (הוא הרופא המחוזי של פוריות שלהם או משהו כזה). אז הכל מתאשר ומהר. כמו כן - יש באותה קומה גם אולטרה סאונד, ולמטה מעבדה לבדיקות דם וגם בית מרקחת של הקופה - אז אפשר פשוט לתקתק הכל ממש מהר תחת קורת גג אחת. מבחינת מקצועיות - הוא בסדר גמור לדעתי. זהיר (מקפיד תמיד על א.ס. מקדים לפני תחילת מחזור טיפולים כדי לא לפספס ציסטות), יצירתי (למשל פרוטוקול של 1-2 אמפולות לסירוגין שלי עשה טוב), ומאוזן בין ממהר מדי לאיטי מדי (אבל שוב - זה סובייקטיבי). מבחינה "ידיים" - לא עשה לי כלום חוץ מא.ס. אז לא יודעת להגיד.
 
מהממליצות

ד"ר שבח עשה לי סדר לאחר ששני רופאים ממש לא איתרו את הבעיה. הוא מקצועי ואחראי. נכון, הוא לא ממש סמפטי ואמפתי אבל הוא כן נותן את הנייד שלו ומוכן לקבל טלפונים רבים. לי הוא עשה את ההחזרה באסותא ובטיפול הראשון שלו נקלטתי.
 

רוית ב

New member
לא ממליצה בכלל../images/Emo46.gif

כרופא הוא נחשב לרופא טוב ואומרים שהוא גם "ליצן רפואי" - סוג של מקצוע ברפואה.... אינו רגיש למטופלות מתנשא לא עונה על שאלות לא יכולתי לסבול אותו.
 

debby12

New member
מנהל
זה נכון שהוא לא עונה לשאלות

כמו שכתבתי, לפחות כשבאים אליו דרך קופ"ח, אזהוא מתאים בעיקר למישהי עם ראש גדול שרוצה לנהל בעצמה את הפרוטוקולים. הוא לא אוהב לענות לשאלות, ופעם אף אמר לי בהתנשאות רופאית אופיינית: "את לא סטודנטית שלי לרפואה, אז מה פתאום שאענה לשאלות שלך?". לכן חשוב לי לסייג שוב את ההמלצה שלי. הוא מקצועי וקורקטי, ומבחינת נוחות לחברות קופ"ח מאוחדת אין נוח ממנו. אבל הוא לא חביב במיוחד ואין לו זמן ו/או סבלנות לענות לשאלות. לי זה התאים כי עשיתי את שיעורי הבית שלי במקומות אחרים.
 
מאוד מומלץ

אני מטופלת על ידי ד"ר פרידלר. אני במכבי ולכן משלמת 400 ש"ח לביקור (ביקור לפני תחילת הטיפול ועוד אחד במהלכו). כל השאר ממומן כרגיל ע"י הקופה ואני בקשר טלפוני איתו כל שעות היממה. הוא מאוד מקצועי ואכפתי. לדעתי .שילוב מצויין של רופא אמין ובן אדם.
 

karina האחת

New member
גרוע מאד ורשלן

אני באתי אליו עם דימום בהריון שבוע 6 . אני בת 42 אחרי הפלה בחודש מתקדם .הוא ענה לי : אם ההריון מצליח יופי ,את יכולה עם הדימום אפילו לשחק טניס . השבוע 14 הפלתי כתוצאה מאי ספיקת צוואר הרחם .שקשור להפלה הקודמת שהיתה לי . חבל שסמכתי עליו .
 

עמית@

New member
מתוק, רגיש, התרשמות חיובית ביותר.

אחד האהובים עלי בצוות של ליס
אבל מעבר לחיבה האישית, מאוד מקצועי, מאוד עדין (כמה שאיבות אצלו והכאבים היו הפחותים ביותר) ומאוד בקיא.
 
למעלה