מאגר הרופאים. אותיות י-ת

גוליגל

New member
אנטיפט

הגניקולוג הראשון שגרם לי לבכות (ובלי שיבשר לי בשורות איוב או יכאיב לי. סתם מהיחס המגעיל).
 

debby12

New member
מנהל
שמעתי עליו ממקור ראשון דברים לא

מרנינים. פרטים רק במסר.
 

תמר27

New member
מומחה בהיסטרוסקופיות בצפון

עובד במחלקה ברמב"ם. הוא המומחה בצפון בנושא של היסטרוסקופיות ולפרוסקופיות. לא היה לי איתו קשר כמטופלת, אבל באופן כללי הוא אדם נחמד. אם כבר חייבים להתנתח בצפון - הוא הכתובת.
 

ר ו מ י ה

New member
מנהל מחלקת IVF בבלינסון

רופא נעים וקשוב. יחסית שמרן ואינו מציע פרוטוקולים נועזים ו/או חדשניים. יחד עם זאת , הוא קשוב ופתוח לדברי המטופלת וכן מוכן לאמץ גישות חדשות ,אם ישוכנע שזהו הדבר הנכון. היחידה אותה הוא מנהל מצטיינת באנושיות רבה וביחס מצויין.
 

בוליקי

New member
../images/Emo45.gif משרה אווירה של בטחון ונעימות

אחרי שעברתי הריון חוץרחמי וכריתת חצוצרה הוא קיבל אותי למרות שלא אני ביקשתי אותו ולמרות שבאותו יום אמרו למטופלת אחרת שהוא לא מקבל חולים. במפגש הוא היה מאד רגיש וקשוב ובעיקר בקיא בכל פרטי המקרה שלי.
 

ronylew

New member
מדהים ביחסו למטופלות

קשוב ורגוע ,מסביר לפרטי פרטים לגבי הפרוטוקול שהוא נותן תמיד אבל תמיד עודד אותי ואת בן זוגי מומלץ מאוד בשבילי הוא חמישה כוכבים
 

אפרת12

New member
ביולוגית, לא רופאה

הגענו אליה כעוסקת ב"תיווך" לניתוח שמבצע פרופסור מחו"ל ששכחתי את שמו. כנראה משהו שקרוב לשיטת ברטוב - הוא מבצע את הניתוח (משהו כמו TESE) עם מיקרוסקופ מיוחד. לא התרשמנו, למרות שיש לנו חברים שיש להם 4 ילדים (1+3) מהשיטה. בעיקר משום שבדיעבד הסתבר לנו שד"ר פישביין קצת הלעיטה אותנו בשטויות.
 

פודה

New member
ממליצה+טלפונים

לא יודעת לגבי ציבורי: מ"מ מרכז רפואת נשים רבין, מומחה לפריון הגבר וגנטיקה, מתעסק הרבה עם תרומת ביציות מחו"ל ובחו"ל, מאוד אמפטי ומרגיע וזה 90% מהעבודה אצלי, זמין ונגיש, אבל יקר. הקליניקה סוקולוב 46, הרצליה. טלפון: 09-9581829
 

a17

New member
מומלץ ../images/Emo108.gif

מטפל במח' IVF בבלינסון, אדם נחמד, בעל חוש הומור, אחרי שאיבה ללא תוצאות הוא ממש בא לנחם אותי...ואחרי שאיבה מוצלחת רץ לחפש את הבן זוג לבשר לו אישית והיה מאושר ממש כמונו, בקיצור יופי של בן אדם ורופא - מומלץ.
 

בוליקי

New member
לא מומלץ ../images/Emo31.gif

ברגע של משבר בטיפולים לא הראה התעניינות אמיתית בי או בבן זוגי וכשהעולם שלנו התמוטט, הוא נותר קליל ועליז כמקודם.
 
עדין, קשוב ומסביר

יצא לי לעשות גם שאיבות וגם החזרות איתו. משרה תחושת רוגע וביטחון. אני יודעת מעוד מטופלות שהוא נחשב לרופא מעולה. מקבל בהר הצופים.
 
למעלה