מאגר הרופאים. אותיות י-ת

מאד, מאד, מאד ממליצים ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

מנהל מחלקת IVF, וסמנכ"ל ב"ח בני-ציון. אם אני לא טועה הוא גם עובד בב"ח אלישע. קודם כל הוא בן-אדם ולא מתנשא. מסביר וסבלני ולא פחות חשוב, מקצועי. טיפל בנו בטיפול המנצח ביחד אם ד"ר לויט. מבצע: IUI IVF טיפול למגיבות עלובות עם פרוטכל של פר' מרס מארה"ב. פתח מסלול תרומת ביציות עם ד"ר ליוט לרומניה. מקבל בעיקר פרטי בבית-לחם הגלילית ופעם בשבוע בקליקה במרכז כרמל. אינו נחשב ליקר במיוחד לעומת רופאים אחרים. מהחשבוניות שלו יש החזרים בשל העובדה שהוא מנהל מחלקת IVF. 04-9931222
 

נועם@בת

New member
ממועדון המעריצות של דר' קלדרון

רופא משכמו ומעלה אבל קודם כל אדם מיוחד. רגיש, מסביר, אכפתי, פתוח לרעיונות. קיבלתי ממנו יחס אישי למרות שלא טופלתי אצלו באופן פרטי. לא היסס להגיד לי בדיוק מה מצבי (שלא היה מזהיר במיוחד) ויחד עם זה היה אופטימי באופן סוחף. מומלץ במיוחד למגיבות עלובות שצריכות גם טיפול טוב וגם יחס מעודד. נועם
 

רומי^^

New member
אני נשיאת מועדון המעריצות../images/Emo47.gif

כפי שכתבו קודמיי, מנהל מח' IVF בבני ציון. טופלתי אצלו באופן פרטי (אלישע), אבל התחלתי דרך הקופה. היחס אותו היחס - בין אם ציבורי או פרטי. רופא מקצועי, חם, ישיר ורגיש. עשה לי גם את צילום הרחם. היה מאוד עדין. אין מילים רעות על האיש. רק תשבוחות.
 
מצטרפת להמלצות החמות

מקצועי, משדר בטחון והרבה אופטימיות, גורם לנו תמיד לצאת עם חיוך, תמיד יש לו זמן לכל שאלות שאפשר לחשוב עליהן, הוגן במחירים (FIX PRICE לטיפולי זריקות ו IUI וכן לטיפולי IVF), תמיד זמין - גם בסופ"ש וחגים. עושה בשבילך את כל הבירוקרטיה. לא מחכים אצלו בכלל בתור. חייבת גם לציין שעשיתי אצלו טיפול IVF מלא ללא שום כאבים. כמו שמלח כתב - מנהל מחלקת IVF בבני ציון. ניתן להגיע אליו באופן פרטי לקליניקה בבית לחם הגלילית או בחיפה (פעם בשבוע). עובד באופן פרטי עם אלישע. מומלץ !
 

TWEETY =^.^=

New member
../images/Emo99.gifמומלץ בחום

רופא אדיררר מקצועי אנושי סמפטי אמפטי חם כל מה שאפשר להגיד לזכותו של רופא טוב זה קלדרון
 
עדין,סימפטי ואנושי. לא עשה לי הפריה

אמנם, אז אני לא יודעת איך הוא מקצועית בתחום, אבל עשה לי היפוך וטיפל בי לפני הקיסרי, הייתי אסירת תודה על החום, טיפל גם בדברים קטנים ולא הזעיק אחיות בשביל זה. מאד לבבי.
 

yaely55

New member
קפקא

מאד קורקטית, פתוחה לשמוע שאלות ובקשות לשינויים.לא טיפוס "מסתחבק" ו"לבבי" (למי שזה חשוב). מבחינתי היא קיבלה הכי הרבה קרדיט דווקא בסוף תקופת הטיפול שלי אצלה כאשר אמרה לי, אחרי מספר הפריות שכשלו, שהיא ממליצה לי לנסות את מזלי במקום אחר (לא לכל רופא יש את היושרה והכנות שנדרשים כדי לומר זאת). מנהלת את יחידת ה-IVF בבית חולים ביקור חולים בירושלים מקבלת מטופלות דרך מכבי, במרכז לבריאות האשה ברחוב אגריפס. טופלתי אצלה דרך הקופה, ואת הפרוטוקולים להזרעות ולהפריות היא קבעה לי במרכז לבריאות האשה. בשלב של הזרעות בדיקות הדם וה-US נעשו במרכז לבריאות האשה, ורק ההזרעה עצמה בוצעה בביקור חולים, על ידי הרופא התורן במחלקה (ולפעמים מדובר ברופאים צעירים ולא כל כך מיומנים). בשלב ה-IVF מעקב הדם וה-US מתבצע בביקור חולים, על ידי האחיות והטכנאים. ד"ר קפקא עוקבת שם באופן צמוד אחרי הפרוטוקול והבדיקות. את פעולת השאיבה וההחזרה ביצע אחד מבין ארבעה רופאים, שכולם בכירים ומיומנים (עברו שנתיים מאז שטופלתי שם, אז יכול להיות שמספר הרופאים הבכירים השתנה, אבל בכל מקרה, מאד הקפידו שרק הרופאים הבכירים של IVF יבצעו את הפעולות בהפריות, כך שהרגשתי בידים טובות)
 
קפקא

מקבלת גם בקופת חולים מאוחדת בטורים אך בדיקות הדם בקופה והאולטרסנד בביקור חולים אך היחס של האחות שם מזעזע מנסיון
 

b a t 2 8

New member
יחס מצוין

אני דווקא הלכתי לד"ר קפקא ועשיתי גם את בדיקות הדם וגם את האולטרא-סאונד בהטורים. אני התרשמתי בינתיים מאד לטובה מהאחיות שבביקור חולים. שמעתי גם מאחרות התרשמות מאד טובה גם על קפקא וגם על האחיות.
 

טרסי

New member
מדהים!! אין לי מילים../images/Emo47.gif

ד"ר צברי מקבל דרך קופת חולים כללית וכמו כן מקבל פרטי. מעבר לכך - הוא מנהל את מחלקת נשים ויולדות בבי"ח יוספטל באילת. איש מקסים, אנושי, מקצועי, סימפטי. הוא משתף את המטופלת ובעלה (הוא מקפיד על כך שנבוא יחד כי הוא אומר שזה תהליך ששנינו עוברים יחד!) בכל שלב ולא "מנחית" הוראות.מומלף בחום
הוא מקבל באילת (שלא משופעת ברופאי נשים טובים והוא ממש יהלום
. יש לי רק פלאפון שלו, ואני לא בטוחה אם הוא רוצה שיתפרסם באינטרנט, אבל אני יכולה להגיד ששעות הקבלה שלו סופר נוחות - אפילו ב 21:00-22:00 לפעמים... ומי שצריכה - תקבל בשמחה את הטלפון שלו במסר.
 
ד"ר צברי../images/Emo99.gifהוא האבא של

הודיה שלי
ושל שי אחיינית שלי
. הוא זה שאמר לאחותי שמה שיציל את חייה זה ילד! ואכן כך היה. ואת הודיה שלי הוא יילד בעצמו בשעה 21:55 בלילה אחרי שבכיתי (הייתי מוזמנת לעשות ליום המחרת קיסרי, אבל באותו ערב במוניטור הודיה עשתה בעיות) ולמזלי הוא היה תורן. בשיא הטבעיות והאדיבות והנימוס והמקצועיות ואחרי שהזמין צוות שלם של חדר ניתוח (והאמינו לי שזה קשה מאוד כשיש משחק כדורגל כל כך חשוב בטלויזיה, אפילו בעלי רטן שהוא הפסיד את המשחק) בא בחיוך ואמר: תתכונני, עוד חצי שעה את אמא!. כשהודיה הייתה בפגיה כמעט חודש שלם, הוא בכל ביקור שלו במחלקה (והוא מנהל מחלקה) היה נכנס לפגיה ודורש בשלומה של : התינוקת הכי קטנה באילת (כך הוא קרא לה) הוא כזה נשמה, חבל הזמן! כל מי שתלך אליו לא תתאכזב. מומלץ בחום.
 

talib3

New member
מאוד מאוד מומלץ!

פרופ' גד פוטשניק,מנהל מחלקת IVF בסורוקה. רופא מ-ק-ס-י-ם. נפגש עם כול זוג אשר פותח תיק במחלקה, ביחד עוברים על היסטורית הטיפולים, עונה על כול השאלות בסבלנות רבה. בנוסף עורך ימי הכרות והסברה עם המחלקה ותהליך הIVF. מאוד מעורב, מכיר את כול המטופלים,יסודי,מקרין שלווה ורוגע. אין מילים... מקבל דרך מחלקת IVF בסורוקה.
 

miky4

New member
גם אני ממליצה, מאוד!

מאוד רציני, בעל ניסיון, שוקל דברים בכובד ראש, ולא פזיז בהחלטות. כל החלטה ניתנת תוך התחשבות בסיכונים ובסיכויים - וכמובן, משתף את בני הזוג, פתוח לשיחה, קשוב, עדין ופשוט מקסים. מקבל גם באופן פרטי בעומר (טל' 08-6469314), קצת יקר (למעלה מאלף שקל!!), אבל את הטיפולים והפרוטוקולים רק דרך המחלקה שהוא מנהל ביד רמה ומכיר את כולם לפני ולפנים. המחלקה נהדרת, קטנה, אינטימית, אחיות מקסימות, כולם משתדלים מאוד.
 

lcNיה

New member
מומלץ בחום

חברה שלי פנתה אליו באופן פרטי אחרי 3 שנות נסיון וטיפולים כושלים דרך הקופה שבעקבותיהם היא שמנה מאוד, הוא מצא מיד את הבעיה ותוך חודשיים היא נכנסה להריון. יש לציין שמדובר בבחורה פוליציסטית שלא מבייצת ומקבלת מחזור פעם בחצי שנה(!) בערך. ואחרי שהיא נכנסה להריון הוא העביר את התיק שלה בקופ"ח אליו, כדי שתוכל לעבור אצלו את מעקב ההריון דרך הקופה ולא באופן פרטי. אמנם יקר אבל שווה.
 

d a l i l a

New member
לא מומלץ

זקן, מבולבל, לא משתף בנעשה מקבל בשפרינצק, קופ"ח מאוחדת
 
למעלה