מאגר הרופאים. אותיות א-ט

beli11

New member
לא ממליצה../images/Emo31.gif

שייך לקופת חולים כללית ,לא חושבת שהוא נחשב מומחה לפוריות- אני יודעת שמקבל בקטוביץ המרכז לבריאות האישה בתל אביב. לי באופן אישי הוא זה שגרם לי לעבור לרפואה פרטית אחרי יחס קר ולא קשוב.......אבל זוכרת שבתור רופא נשים לדברים סטנדרטים די אהבתי לבוא אליו.
 

גוליגל

New member
הוא דוקא מומחה לפריון + פרטים

אותי הוא קיבל דרך מאוחדת. אני יודעת ממנו שעם מכבי הוא לא עובד. יש לו מרפאה במרכז לבריאות האשה ברמת אביב (ליד הקניון). מקבל גם בעוד מקומות בת"א. הטלפון במרפאה - 03-6421511. ברמת אביב הוא מקבל בימים א', ג' ו-ו'. אפשר בד"כ לקבוע תור בהתראה קצרה (כמה ימים), והוא זמין גם לטיפול ב"שלט רחוק" - הייתי מפקססת לו את תוצאות בדיקות הדם והא"ס, הוא היה מטלפן אלי בהמשך היום ונותן לי הוראות לימים הקרובים. יש לו גם אולטרסאונד במרפאה - רלוונטי בעיקר למטופלות פרטיות ולמעקב הריון, אם את מטופלת דרך "מאוחדת" הוא שולח אותך לקופה לעקוב אחרי הזקיקים. מבחינה אישית - איש קורקטי עם חוש הומור חבוי (היה הרבה עבודה להוציא את ההומור אל האור), לא לחוץ, הלך עם מה שרציתי שזה היה לא למהר לטיפולים קשים. אני נכנסתי איתו פעמיים להריון (פעם נגמרה בהפלה ופעם נגמרה באיתמר החמוד שלי
), אין לי בעיה להמשיך ללכת אליו ולא לפרטי. (הוא מקבל גם פרטי אבל לא מצאתי לנכון לשנות מתכונת). הוא כן מומחה לפריון עשיתי אצלו מעקב הריון גם - והיה לי נוח. מאוד לא לחוץ.
 

miky4

New member
מומחה ב-מ גדולה

מומלץ - מומחה להיסטרוסקופיות ולפרוסקופיות. קודם כל מומחה, מנתח עם ידיים מצוינות, אדיב ונחמד. מקבל באופן פרטי ברמת חן, ועובד עם רמת מרפא (ניתן לקבל החזרים מרוב קופות החולים).
 

גלי12

New member
ממליצה בחום

מבצע היסטרוסקופיה ולפרסקופיה. טופלתי אצלו בפרטי. יד עדינה, אדיב, מקצוען גדול. מקבל פרטי בקליניקה ברמת חן, ר"ג.
 

תמר27

New member
../images/Emo47.gif

בין המומחים הגדולים ביותר בארץ בניתוחים אנדוסקופיים (- היסטרוסקופיה, לפרוסקופיה). התברך בידי זהב והצליח בניתוחים מסובכים, כולל במקרים בהם רופאים אחרים הרימו ידיים. מומלץ מאד מאד מאד לכל מי שרוצה להתנתח אצל ה-מומחה. הערות : * יקר יקר יקר יקר ויקר. תכפילו את זה פי חמש ותקבלו שמץ לגבי גובה הסכום. * לא להסתמך רק על חוות דעתו לגבי אם לנתח. הוא לא רופא פוריות (ולשבחו יאמר - לא מתיימר להיות כזה) לכן חוות דעתו תהיה תמיד רק מהפן הכירורגי.
 

הרמוניה

New member
קצת מאוהב מידי ביכולות הטכניות שלו

לכן פחות הייתי סומכת על דעתו לגבי אם מאוד סומכת על הידיים שלו אם כבר החלטתם. הרמוניה
 

ronitili

New member
תהילתו מאחוריו....מעדיפה את סוריאנו

שנחשב ל"יורש" שלו, ומנהל במקומו בתל השומר את מחלקת אישפוז יום ולאחרונה קיבל ניהול מחלקה נוספת (נדמה לי שמחלקת נשים).
 

iris2210

New member
לא ממליצה

הייתי מטופלת אצלה והיא לא היתה נחמדה וממש לא עדינה בלשון המעטה. אבל היא מאוד מקצועית.
 
לא ממליצה. מקבלת במחלקת פוריות

בלין. עשיתי אצלה צילום רחם. היא פשוט התעלמה מנוכחותי. מיותר לציין שגם אחרי הצילום היא לא החליפה איתי מילה. התקשורת שלה איתי הייתה דרך האחות, גם כשהייתי בחדר. אחרי היחס הזה סירבתי להגיע ללין.
 

tamshl

New member
לא ממליצה יעל גונן

בטיפול בלין במסגרת הקופה היא מזלזלת במטופלת כולם אצלה אותו דבר לא רגישה , לא מסיברה מתקשרת דרך אחיות גרמה לי באופן אישי לתחושות קשות ביותר בטיפול חוץ מזה שהיא בהזרעות ממש לא רגישה.
 

hope13

New member
אני דווקא מ א ו ד מרוצה

אלי היא מאוד קשובה ורגישה, עדינה בבדיקות ומקצועית. אני ממש מרגישה שאכפת לה ממני כאדם. במספר מקרים היא "נלחמה" עבורי ועבור הטיפול שחשבה שנכון לי. לא מחליפה אותה!
 

keren b

New member
לא ממליצה

מאוד לא קשובה, מעירה הערות ציניות ומגעילות, לא עדינה בבדיקות
 

TWEETY =^.^=

New member
YYY ממש לא ממליצה עליה../images/Emo31.gif

פעם מישהי התנגחה בי על שהעזתי לקרוא לה ביצ'ית, מעניין אם היא קוראת את השרשור הזה עכשיו
בקיצקצ,,,דר' גונן יהירה בצורה שלא תאמן, לא רגישה ושכחה כבר מזמן מה זה להיות אנושית
הבדיקות שלה כואבות אימים והיא ב,,,ת בדיוק כמו שכתבתי בהתחלה
אני מאוד לא ממליצה עליה, אבל מאוד מאוד לא
 
למעלה