מאגר הרופאים. אותיות י-ת

חסר סבלנות ואינו עונה על שאלות ../images/Emo31.gif

אנרגטי וכל הזמן ממהר. אינו נותן יחס אישי ובקיצור אינו מומלץ
 

בולה101

New member
מסכימה עם בננית

אומנם מקצועי אבל נותן הרגשה של לחץ. התנוחה הקבועה שלו היא עם פלאפון באוזן. לפעמים חסר סבלנות עונה על שאלות בצורה קצרה ומהירה
 

אולה *

New member
ממליצה בחום

מנהל מחלקת IVF באסף הרופא ומקבל באופן פרטי ביהוד. לא גובה כסף עבור ביקור קצר/לא שלם, כאשר מחכים לעוד תוצאות. מאוד נחמד ואנושי.
 
זה לא נכון שלא גובה על ביקור קצר

גובה באביב אביב 700 שח לא משנה מה אמרת מה עשית.....וזה מניסיון
 
ממליצה בחום!

ראש מחלקת IVF באסף הרופא ומקבל פרטי ביהוד. אמנם לא רופא חם ומלטף אבל בעל מקצוע משכמו ומעלה. בקיא בכל מחקר ומחקר. מצפה מעצמו ומהמחלקה שבניהולו לביצועים הטובים ביותר ולכן מחזיק מחלקה מעולה שמתפקדת טוב מאוד. מאוד רציני ומקצועי.
 
מנהל את מחלקת ivf באסף הרופא

בצורה מסודרת להפליא יחסו למטופליו מצוין המחלקה מתפקדת ברמה גבוה מאוד הן מקצועית אנושית וסטרילית הוא מפרגן מאוד לרופאיו במחלקה ומשבח אותם לא הבנתי את העינין עד שהגעתי מהמרפאה שלו ביהוד לבית החולים פשוט לא האמנתי. הוא ורופאיו תמיד מתקשרים אלייך במהלך הטיפול ותמיד יש עם מי לדבר.
 
רופא הכי טוב, ממליצה בחום!../images/Emo45.gif

מומחה בפריון הגבר, מנהל בנק זרע ב"אסף הרופא" ועובד ביחידת IVF שם. רופא מקסים, מקצוען אמיתי, סובלני ומאד מאד נחמד. מקבל באופן פרטי בראשל"צ מקבל כרופא נשים של מכבי בת"א (בית הרופאים). ממליצה עליו בחום רב!!!
בשבילי הוא הרופא, אחד והיחיד!
 

sasha2001

New member
מצטרפת להמלצה

רופא מקצועי מאד, אנושי, רגוע ומרגיע גם במצבים קשים ומלחיצים - מומלץ מאד!
 

gd32

New member
ממליצה בחום רב - רופא מקסים אנושי

ויש לציין גם מקצועי!!! טיפל בנו דרך מכבי ולמרות שלא הלכתי אליו כרופא פרטי, התייחסותו לא השתנתה במהלך הטיפולים באסף הרופא. רופא בגובה עיניים, לא מתנשא, עונה על כל שאלה בסבלנות ונותן יחס אישי לכל אורך הדרך, גם בתוך השיגרה של בדיקות הדם וה-US. כשמדובר בטיפולים עקב בעיות זרע יש להוסיף את יתרונו כמנהל מחלקת פריון הגבר באסף הרופא יחד עם היותו חלק מצוות IVF באותו בית חולים.
 

רוית ב

New member
ממליצה - איש מדהים

החזיר לי עוברים טיפל בי לאורך כל הדרך בשיתוף פעולה מלא עם ד"ר שכטר (אליל מס' 2) רגיש עד אין קץ אפילו רץ מחדר לידה לעשות לי US מעקב כי לא הסכמתי רופא אחר. אכפתי ומקצוען.
 
למעלה