מאגר הרופאים. אותיות י-ת

העין ה 3

New member
אני ממליצה

עובד כחלק מהצוות באסף הרופא. אני יודעת שהוא מקבל גם בקליניקה אבל אני לא יודעת פרטים. חביב ואנושי. לגבי מקצועיות אין לי מספיק נסיון כדי להגיד.
 

רוית ב

New member
מומלץ בחום

רופא נדיר אופטימי ועדין רגיש מאוד למטופלות מקצוען - עוסק במחקר מיוחד במינו על איכות ביציות ידיים מעולות - שאיבת ביציות ללא כאבים !!!! סבלני בעיה יחידה - הוא כל כך עמוס שקשה מאוד להגיע אליו. צוות IVF אסף הרופא. מרפאה נוספת ברחובות ונדמה לי שבמרכז בריאות האישה בראשל"צ.
 

MIF2002

New member
ראובינוף מהדסה עין כרם

ממליצה בחום, הוא מאוד מקצועי ויסודי, ומסביר הכל בסבלנות אין קץ.
 
אם הכוונה לד"ר רבינזון

רופא מדהים,אנושי,עדין,מתחשב ואמפטי...ולפי התוצאות שלנו גם מקצועי. עובד בברזילי במחלקת IVF .עשה לי את השאיבה וההחזרה באינסוף איכפתיות.
 

שינובו

New member
ד"ר רבינזון

רופא ביחידת ה- IVF בבי"ח ברזילי באשקלון (ע"ע). לא יצא לי לפגוש אותו הרבה, אבל ממה שכן התרשמתי שהוא מאוד סבלני, וחביב, ואחרי ארבע הזרעות אצל רופאים שונים נראה לי שיש לו ידיים טובות – אצלו ההזרעה היתה הכי מהירה ופחות כואבת.
 

חגיתלה

New member
אם הכוונה לד"ר רבינוביץ מרמת מרפא

ממליצה בחום רב! הראשון שאמר לנו שהוא לא מתייאש מאיתנו. הראשון ששלח אותנו לצילום רחם ובדיקות מקיפות לאיש, הראשון שאמר לנו שאנחנו עוד נפתיע בספונטאני. הראשון שצדק!
 

אור 37

New member
אם הכוונה לרבינוביץ מרמת מרפא

לא לא לא ! ממש היה סיוט. לא עדין בלשון המעטעה. ("אל תזוזי יש לך מיליון צלקות בצוואר הרחם")
 

גלי12

New member
מומלץ

סגן מנהל מח' נשים ויולדות בתל-השומר מקבל באופן פרטי בקליניקה בסביון. מאוד אחראי, אדיב, עדין בבדיקות. מסיק מסקנות מטיפול שנכשל. אבחון מדוייק שהביא לי היריון ב-IVF מס' 2
 

דוק26

New member
מקסים, עדין, מסיק מסקנות מטיפול

לטיפול ואני חייבת לו את שני ילדיי.
 
למעלה